Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מר עבו מדוע במחילה מכבודך אתה שואל הרבה שאלות מיותרות?

החלף את הפיוז 10 אמפר השרוף, קח אותו ממאגר הפיוזים הרזרבי, שנהג מקצועי חייב להחזיק ברכב, או השתמש בפיוז 10 אמפר אחר, לשם בדיקה מקופסת הפיוזים, ובדוק האם הרכב חזר לתפקד!

נגב את מכסה המפלג מבפנים מבלי לעשות נזק נוסף, ודווח בפורום על התוצאה, אל תעשה מפילך עכבר!

בהצלחה

צביקה

נ.ב- פתח קופת חיסכון , תוציא משם 30 שקל והשתמש בהם פעם הבאה לשטיפת הרכב, יעיל יותר וזול יותר!

ההבדל יורגש מיידי!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קודם כל אני שוטף את הרכב פעם בשבועיים באופן קבוע, עם לחץ מים חזק עם אקדח מים כולל סיבון ובחיים לא נתקלתי בדבר כזה!

יש לי את האוטו מיולי 2001 ואף פעם לא נשרפו ברכב פיוזים.

לפי ספר הרכב הפיוז של ה 10A שולט על:

1. פנס ראשי ימני, אור גבוה

2. פנס ראשי שמאלי, אור גבוה ונורית ביקורת.

3. מצית סיגריות, אור פנימי, זרם לשעון דיגיטלי ובית שעונים, פנס מפות ורדיו.

4. מניפת קירור למרססים (דגם טורבו).

5. משאבת דלק חשמלית (הזרקת דלק).

6. חיישן למבדה.

 

עמ' 52-53

פורסם

וואלה הינה השגתי פיוז 10 אמפר החלפתי אותו והינה הכל חזר לאיך שהיה... הוינקרים עובדים, המזגן עובד, הנורית של ההאנדברקס עובדת, הרכב לא מקרטע ונכבה...

עכשיו אני צריך בכל זאת לבדוק את זה עם מישהו מקצועני ולדעת בדיוק ממה זה קרה ללמוד לקח לפעם הבאה או משהו כזה... לא נראה לי שבכל פעם שהרכב יעבור שטיפה זה יקרה... ואם כן אז אללה היסטור

פורסם

ששטפת את האוטו מכסה המנוע היה סגור עד הסוף? החלונות היו סגורים? קצת מוזר שדבר כזה קורה אחרי רחיצה פשוטה של האוטו אלא אם כן החלטת להטביע את האוטו באיזשהוא נהר שקרוב לביתך במקום לרחוץ את האוטו בדרך הפשוטה..

פורסם

וואלה יש לנו פה את הכנרת אבל לא הפעם לא לקחתי אותו לשחות... כי הוא היה סגור שטיפה יסודים כזאת שקרצפתי את כולו עם ספוג וסבון אבל מבחוץ בלבד...

פורסם

מישהו מסתלבט עלי נשבע לכם איזה חוסר מזל...

החלפתי את הפיוז הכל טוב ויפה יצאתי לסיבוב קטן לראות שהכל בסדר ואחרי כמה דקות נסיעה שוב פעם נשרף הפיוז והרכב חזר למצב הקודם שלו...

לא יודע מה מקצר את כל העסק הזה... למישהו יש מושג?

פורסם

כנס לחשמלאי הוא יאתר את הגורם המקצר בכמה דקות.

 

או שהמים עוד לא התייבשו. נסה לייבש מים באיזור המפלג, כמו כן תבדוק מתחת למכסה המנוע אם יש איזורים רטובים.

 

נ"ב

זה עוד כלום. עוד מעט חורף, נסה לנסוע בחורף עם האוטו בתוך שלולית ותספר מה קרה..

פורסם

זה מניסיון. עיניין חדירת מים למע' החשמל ידועה באונו ולכן יש להקפיד שבעתיים בנושא.

 

לפני כל רחיצה של האוטו אני בודק שכל הדלתות/ חלונות סגורות היטב.

בחורף אם אתה נכנס לשלולית עמוקה עם האוטו הוא מתכבה ואז לא מניע יותר עד שהמים מתיבשים.

פורסם

החלף נתיך, שב במכונית והפעל את צרכני החשמל הבאים לפי סדר וכל אחד לחוד ותראה (וגם תוכל לשמוע) מתי נשרף הנתיך:

אתות ימינה ואח"כ שמאלה, לחיצה על בלמי הרכב (אורות בלם), הכנס לרברס (אורות רברס), הפעל מזגן.

אותו הנתיך מזין בזרם גם דיזה חשמלית בקרבורטור (ולכן המנוע כבה בסרק כשהנתיך שרוף).

אם לא תגלה דבר אז נסה לאתר זאת בזמן הנסיעה כשישרף הנתיך בפועל.

ואם בכל זאת לא תגה דבר אז אין מנוס מלגשת לחשמלאי רכב טוב.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

וואלה... צודק...

ו-stio, מה אתה עושה בחורף כשאתה נכנס לשלולית והמנוע נכבה? כמה זמן אתה מחכה? זה קורא לעיתים לא רחוקות בחורף כמה שאני מתאר לעצמי...

פורסם

אם אתה נכנס לשלולית לא עמוקה לא קורה כלום, אבל אם אתה נכנס לשלולית עמוקה במהירות גבוהה חודרים מים למע' החשמל, המנוע מתכבה והרכב מנוטרל לכמה שעות לפחות. (עד שהמים מתיבשים).

 

זה דווקא קורה לעיתים רחוקות.

 

נ"ב

הבנתי שקנית את האונו לפני כמה ימים בלבד. אתה יכול לספר לנו כמה ק"מ עבר הרכב ואיזה מזגן יש לו?

פורסם

אם הרכב עבר רק שטיפה חיצונית ובעקבות זאת הגיעו הקצרים יש לך בעיה בניקוז המים שלו.

אולי מכסה אחד הפנסים שלך שבור ומים חדרו משם?

תבדוק היטב כי אם בשטיפה נכנסו מים בחורף יהיה לך הרבה צרות...

...Carpe Diem

פורסם

אבחנתו של טקמין הגיונית, וכנראה גם נכונה, בדוק חשד חדירת מים לאחד הפנסים, אשר גורמים לקצר בעת הדלקת אורות בלימה, איתות, ו/או תאורת דרך!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318


×
×
  • תוכן חדש...