Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי רכב שלם (מרצדס) שאינו בר התגלגלות על הכביש ואני מעונין להביאו לשוק .אולי מישהו מכיר מישהוא שיש לו עגלה שאוכל להשאיל או להשכיר במחיר הגיוני ליום אחד ,רכב לגרירת העגלה יש לי.

 

תודה למגיבים

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

(מרצדס) שאינו בר התגלגלות

 

נדמה לי שהיה על זה כבר דיון בפורום.

מכל מקום אסור להוביל רכב על עגלה נגררת

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

שלום,

 

מבדיקה שערכתי, מותר להוביל מטען על עגלה נגררת.

ברגע שהרכב ניתק מגע מהכביש בכל ארבעת הגלגלים ,והוא לא בולט. וקשור היטב.

הגדרתו של הרכב במצב הנ"ל היא של מטען לכל דבר.

עבודה:טיוטה 4*4 תחביב:הובי איילנד אדוונצר הדבר האמיתי:ספיטפייר mkIII

פורסם

אני רק מחיה את השרשור כדי להזכיר לכולם שיש מחר שוקעתיק בגני התערוכה (מרכז הירידים) בתל אביב. הרחבה ליד מגרש החניה Parking II - כניסה מכיוון תחנת הרכבת.

 

חינם לחברי מועדון שחברותם בתוקף - לכל השאר כניסה עם רכב: 20 ש"ח.

 

השנה יוקצה מקום גם למכירת רכבים שגילם גבוה מ-25 שנים.

 

** אגב, אם אתם מתכננים להגיע למסיבת ה-20 ב-22.9 גם זה מקום טוב למסור שם ומספר טלפון לאחד מפעילי המועדון כדי שרותם (אני) תוכל להתקשר אליכם ולרשום אתכם למסיבה. **

מועדון החמש - מועדון הרכב הקלאסי והאספנות בישראל

רח' ארלוזורוב 25 ר"ג, ת"ד 1193 גבעתיים 53111. טל: 03-7318818

×
×
  • תוכן חדש...