Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תראה, אני מסכים איתך שזה האוטו הכי חזק בארץ בדיוק באותה מידה שאם אני ו 10 חברים שלי נמדוד ולי יש הכי גדול, אז אני אצא בהצהרות שלי יש הכי גדול בארץ.

בינתיים היא אוטו משופר מאוד של מישהוא שרודף פרסום. שיהיה לו לבריאות ושיהנה מהאוטו.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מר גאטס הנכבד אם לא אכפת לך היית צריך לפחות לתת את הקרדיט למי שצילם את הסרטים שאתה מעלה



אלי עם האסתי הכחולה!!



הוא צילם וערך את שני הסרטים , אז תפסיק להשתמש בחומר של אחרים



בלי לתת קרדיט !!!





כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

מר גאטס הנכבד אם לא אכפת לך היית צריך לפחות לתת את הקרדיט למי שצילם את הסרטים שאתה מעלה



 



 

 

 

אלי עם האסתי הכחולה!!



 



 

 

 

הוא צילם וערך את שני הסרטים , אז תפסיק להשתמש בחומר של אחרים



 



 

 

 

בלי לתת קרדיט !!!



 



 

 

 



 



 

אני לא יודע מי צילם אבל הקרדיט מופיע בסוף הסרט.
פורסם
תראה, אני מסכים איתך שזה האוטו הכי חזק בארץ בדיוק באותה מידה שאם אני ו 10 חברים שלי נמדוד ולי יש הכי גדול, אז אני אצא בהצהרות שלי יש הכי גדול בארץ.

בינתיים היא אוטו משופר מאוד של מישהוא שרודף פרסום. שיהיה לו לבריאות ושיהנה מהאוטו.

יניב

תראה , אני בד"כ מסכים עם מה שאתה אומר אבל...

 

אתה מדבר שטויות .

 

הרכב הזה בנוי בצורה מטורפת .

 

הוא מעט יותר מההספק של המתחרים והוא מנצח בזכות היכולת להוריד את הכח לכביש...

 

הרכב הזה בנוי גם עם דיפרנציאלים מיוחדים , ברקסים בולמים , קפיצים וכו' . ככה שהוא אפילו מסוגל להסתובב . ומהר .

 

הרכב למען האמת לא ממש כמו שכתוב ב"אוטו" . מאז הוחלף מנוע וכל הרכב שונה מקצה לקצה .

 

ההספק עלה... וככה גם מחיר ההוצאות של הבעלים .

 

לא הכי מהיר בארץ ?

 

אולי . בינתיים מוכח שכן .

 

יש במוו שיותר מהירה ? אולי .

 

אי אפשר לקחת את התואר ללא תחרות .

 

אני לא מכיר "אלוף" כל שהוא שלא התחרה , אין דבר כזה אלוף מ"שמועות" .

 

ד"א , אני נסעתי עליה כשהיתה ב 1.4 גדישה

 

אין לך מושג איך זה עף ( זה ממש לא נוסע או זז זה פשוט עף )

 

ועליי אי אפשר להגיד שאני לא יודע מה זה רכב מהיר ואני מגזים , יש לי קצת זמן וניסיון עם רכבים מהירים .

 

קווטר ב - 10 שניות בערך . זה נתון מטורף לכל הדעות .

 

ושלא תבין , אני אשמח לראות רכב יותר מהיר , ככה יהיה שוב אקשן לשם שינוי

 

הוא כמעט 3 שנים מחזיק בתואר : "הכי מהיר"

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

טוב getz תמשיך להיות עם ראש קטן ולקחת חומר של אנשים אחרים ללא קרדיט או רשות.......

ואל תקשקש שרשום בסוף הסרטים קרדיט !!!

 

ובקשר לנושא הת'רד ,

אני מכיר את הנפשות הפועלות די מקרוב ואין מה לעשות הסובארו הgt הכחולה שנקראת רעם כחול

שולטת ללא עוררין מאז שהלכה הפורש המפורסמת לעולמה !!!

וכמו שזה נראה ככה זה ימשך עוד הרבה זמן !!!!

 

אלי

[URL="http://www.scale-forum.com/"] [/URL]הלחץ של הילדים היה חזק עליי, הלכה הS4 חזרנו שוב לאסתי (: [U][COLOR=#22229c][b][url=http://www.facebook.com/album.php?aid=2009172&id=1346995126&page=2#/profile.php?id=528377437&ref=name]facebook....[/url][/b][/COLOR][/U] [U][URL="http://www.mekusharim.co.il/AlbumViewAll.aspx"][/URL][/U]

פורסם

כמדומני הייתה לפני שנה או יותר כתבה בגזין אוטו על המכונית החזקה בארץ

בשער המגזין יש תמונה של פורשה GT2

למישהו יש לינק לכתבה?[אם פורסמה באינטרנט..]

תודה

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

תעבור על השרשור,הקישור לכתבה הזאת כבר פורסם.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם
תראה , אני בד"כ מסכים עם מה שאתה אומר אבל...

 

אתה מדבר שטויות .

 

הרכב הזה בנוי בצורה מטורפת .

 

הוא מעט יותר מההספק של המתחרים והוא מנצח בזכות היכולת להוריד את הכח לכביש...

 

הרכב הזה בנוי גם עם דיפרנציאלים מיוחדים , ברקסים בולמים , קפיצים וכו' . ככה שהוא אפילו מסוגל להסתובב . ומהר .

 

הרכב למען האמת לא ממש כמו שכתוב ב"אוטו" . מאז הוחלף מנוע וכל הרכב שונה מקצה לקצה .

 

ההספק עלה... וככה גם מחיר ההוצאות של הבעלים .

 

לא הכי מהיר בארץ ?

 

אולי . בינתיים מוכח שכן .

 

יש במוו שיותר מהירה ? אולי .

 

אי אפשר לקחת את התואר ללא תחרות .

 

אני לא מכיר "אלוף" כל שהוא שלא התחרה , אין דבר כזה אלוף מ"שמועות" .

 

ד"א , אני נסעתי עליה כשהיתה ב 1.4 גדישה

 

אין לך מושג איך זה עף ( זה ממש לא נוסע או זז זה פשוט עף )

 

ועליי אי אפשר להגיד שאני לא יודע מה זה רכב מהיר ואני מגזים , יש לי קצת זמן וניסיון עם רכבים מהירים .

 

קווטר ב - 10 שזה נתון מטורף לכל הדעות .ניות בערך .

 

ושלא תבין , אני אשמח לראות רכב יותר מהיר , ככה יהיה שוב אקשן לשם שינוי

 

הוא כמעט 3 שנים מחזיק בתואר : "הכי מהיר"

אני מכיר טוסטוס מסויים שעושה רבע ב-10...

אפילו היחס הספק משקל שלו קרוב ל-1:1(בלי אוהד על האוכף...):mm_wink::hihi:

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

  • אחראי פורום
פורסם

תגידו לי...אתם מדברים על מי חזק יותר או פחות...ואני שואל-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

איך בכלל מעלים את הסרטון ?! :evil:

 

לא הצלחתי...

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
תגידו לי...אתם מדברים על מי חזק יותר או פחות...ואני שואל-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

איך בכלל מעלים את הסרטון ?! :evil:

 

לא הצלחתי...

לא מעלים.

מורידים.:wink:

פורסם
ברגע שיביאו לארץ בצורה כלשהיא את הסקייליין gtr במגיעים ל1100 סוסים+ בקלות יחסית ייגמרו השאלות והספקולציות!!

הביאו את המנוע שלה, וכרגע הוא בפרוייקט ארוך של שיפור והשתלה במכונית אחרת.

 

זה מספיק בשבילך?

Back to the original - NC again.

פורסם
תראה, אני מסכים איתך שזה האוטו הכי חזק בארץ בדיוק באותה מידה שאם אני ו 10 חברים שלי נמדוד ולי יש הכי גדול, אז אני אצא בהצהרות שלי יש הכי גדול בארץ.

בינתיים היא אוטו משופר מאוד של מישהוא שרודף פרסום. שיהיה לו לבריאות ושיהנה מהאוטו.

יניב

תראה, עושה רושם שאתה מכיר כמה מהנפשות הפועלות. אז אתה בטח מודע טוב מאוד לזה שמדובר בברנז'ה שבה כולם מכירים את כולם ואחד את המכוניות של השני. רק השבוע הבעלים של הRX4 עליה נהגת נכח בדראג שבו היו כמעט כולם. אז אם כל אלה עושים ביניהם השוואה למי יש יותר גדול - אני מעריך שהזוכה בהשוואה הוא באמת בעל רכב הדראג החזק בארץ, עד שיקום מישהו ויוכיח אחרת.

אם מישהו אי שם מוציא את הבולבול רק אצלו בבית בחושך, הוא יכול להמשיך לחשוב בלב שיש לו הכי גדול, אבל עד שהוא לא ישווה או לפחות יוציא סרגל וימדוד - אין דרך לדעת.

הסיפורים על מפלצות מסתוריות שיושבות פה ושם מסתובבים בערך כמו סיפורי רפאים על למבורגיני בבת ים. שמועות יש כל הזמן, אבל בברנז'ה הקטנטנה שיש פה בארץ, קשה מאוד לבנות רכב כזה בלי שאנשים יידעו.

רק מי שלמד בעצמו במחשכים את התורה ויודע את כוווולה בצורה מושלמת בלי צורך להתייעץ, וגם מייבא את כל כל כל החלקים לבד ובשקט יצליח לשמור בניה של רכב סופר חזק משאר העוסקים בתחום. קשה לי להאמין שמישהו ישמור על כאלו תנאי בטחון שדה וגם יהיה כזה סופר מבין בכל פינה של התחום כדי לבנות רכב בצורה כזו.

פורסם
הביאו את המנוע שלה, וכרגע הוא בפרוייקט ארוך של שיפור והשתלה במכונית אחרת.

 

זה מספיק בשבילך?

בניסן סילביה :-P

Greddy Type S - טעם החיים 8)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...