Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה אומר שזה הכי חזק בגלל שזה נוסע?!

 

זאת סתם אימפרזה (WRX ...)... ועוד ישנה, ולא שום דבר מיוחד...

 

 

 

ואו שיש לי מצב- רווח באסה, או שגם הסירטון בכלל לא משהו!!

 

 

 

 

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

לאוניד אתה טועה בגדול , האימפרזה הספציפית הזאת משופרת מקצה לקצה ... בצורה שאתה לא תאמין . וזו אימפרזה GT לא WRX

GTA זה הכי אחי .

פורסם

נו אז כמה כ"ס יש לה?

 

ואם תפתחו את גיליון 200 של "אוטו" תוכלו לראות שיש שם קאמרו משופרת עם לא פחות מ-626 כ"ס (כן, כמו SLR).

פורסם

1. הקישור לא מוביל לכלום רלוונטי.

2. אין אפשרות לענות על התשובה הזאת. אולי רכב מסוים הוא החזק ביותר מתוך אלה שמגיעים למפגשים וכדומה אבל אני יכול להגיד לך שיש עשרות רבות של אנשים עם רכבים משופרים מדהימים (בד"כ רכבים גרמנים משנות ה 80) שמעולם לא שמעת עליהם וגם לא תשמע.

מבחינה חיצונית הרכבים האלה זהים לחלוטין למקור ואין שןם סממן חיצוני חוץ מאשר סט צמיגים ב 5000 ש"ח.

אני מכיר מנטה עם 260 כ"ס.

ב.מ.וו. 535 עם מנוע מרוצים מוגדש של M6 מקורי ישירות מב.מ.וו - הספק עפ"י ב.מ.וו- 600 כ"ס !

יש דיבורים על לנציה טמה 8.32

ב.מ.וו 3.0S עם מנוע של 545 (דרום אפריקאי) מוגדש.

מרצדס 190E מנוע 2.3 עם מנוע EVOLUTION מקורי.

אופל ווקטרה עם מנוע של קליברה טורבו וגיר 6 הילוכים משופר ע"י סדנת MATTIG.

ועוד...ועוד.....

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יש בארץ המון רכבים חזקים ..

 

החל מפורש מוסיימת עם (כך נאמר) 720 כ"ס + 150 כ"ס נוס ..

 

הונדה מוסיימת עם 500 ומעלה ..

 

2 מרצדס קלמן עם הרבה סוסים (לא יודע כמה בדיוק)

 

שברולט SS עם 720 כ"ס (ליאור ? את בדקת , לא?) של סהר

 

ועוד הרבה...

 

מי הכי חזק? מזה משנה... הלוואי עלי כל אחת מהן ;)

פורסם

דבר ראשון חבל שלא נותנים פה קרדיט לצלם/עורך שעשה את הסרטון :evil:

 

לעניין :

הרכב המדובר היה המון זמן מוכרז בתור "הכי חזק בארץ "

הרכב בנוי לצאת מהמקום מחוזק מכל פינה אפשרית וכמובן משופר בכול טוב

(בניגוד להמון רכבים משופרים שיודעים ללחוץ מ100 קמ"ש ומעלה:x )

אבל...

ראיתם את הרכב שהיה אחורה ? (סיירה קוזי )

היום הוא מוגדר כ"הכי חזק בארץ "

סרטון : http://rapidshare.de/files/3769695/ELI-1.wmv.html

(קרדיט לdoront5 על העריכה הפצצה )

 

לידע כללי : הרכב האחרון שהיה מצולם מתוך תא הנהג זה 205 gti

שעבר הפחתות משקל רצחניות

פורסם
דבר ראשון חבל שלא נותנים פה קרדיט לצלם/עורך שעשה את הסרטון :evil:

 

לעניין :

הרכב המדובר היה המון זמן מוכרז בתור "הכי חזק בארץ "

הרכב בנוי לצאת מהמקום מחוזק מכל פינה אפשרית וכמובן משופר בכול טוב

(בניגוד להמון רכבים משופרים שיודעים ללחוץ מ100 קמ"ש ומעלה:x )

אבל...

ראיתם את הרכב שהיה אחורה ? (סיירה קוזי )

היום הוא מוגדר כ"הכי חזק בארץ "

סרטון : http://rapidshare.de/files/3769695/ELI-1.wmv.html

(קרדיט לdoront5 על העריכה הפצצה )

 

לידע כללי : הרכב האחרון שהיה מצולם מתוך תא הנהג זה 205 gti

שעבר הפחתות משקל רצחניות

הלינק מחוק
פורסם
יש בארץ המון רכבים חזקים ..

 

החל מפורש מוסיימת עם (כך נאמר) 720 כ"ס + 150 כ"ס נוס ..

 

הונדה מוסיימת עם 500 ומעלה ..

 

2 מרצדס קלמן עם הרבה סוסים (לא יודע כמה בדיוק)

 

שברולט SS עם 720 כ"ס (ליאור ? את בדקת , לא?) של סהר

 

ועוד הרבה...

 

מי הכי חזק? מזה משנה... הלוואי עלי כל אחת מהן ;)

איפה הסמלון של המזיל ריר ?

050310_021954-497_kleemann6.jpg

050310_022039-498_kleeman.jpg

050310_022414-503_kleemann10.jpg

פורסם
כל המידע בלינק הבא :

http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?ArticleID=377&SubjectID=141

 

יניב אבקש ממך להכנס ללינק

שתיל,

לא טענתי שזאת לא המכונית החזקה ביותר.

טענתי 2 דברים אחרים לגמרי:

1. מה זה חזקה? 0-100 קמש? 400 מטר? הקפת מסלול? הספק נטו? טיפוס הרים?

יש הרבה הגדרות ל"חזקה".

2. יש מלא משפרי "צללים" שאני מכיר ואני בטוח שיש עוד הרבה שאני לא מכיר, כך שמאגר המשופרות שאנחנו מכירים ביום יום אינו מייצג את סך המכוניות המשופרות בישראל.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
1. ב.מ.וו 3.0S עם מנוע של 545 (דרום אפריקאי) מוגדש.

ועוד...ועוד.....

M102? מד"א?!

 

ל-x45 בד"א היה M88 ולא M102. לשאר העולם לעומת זאת כן היה.

ועד כמה שאני יודע, רק הסדרה 7 הייתה מצוידת במנועים הללו אז בד"א,לא הייתה אז 545.

 

M88= היחידה מה-M5 E28,M635CSi.

3.5 ליטר,286 כ"ס בגרסה ללא הממיר, 260 בגרסה עם.

 

M102 הוא M30 עם טורבו,אבל הרבה יותר מתוחכם.

3.5\3.3 ליטרים,טורבו KKK בגודל פצעון, 252 כ"ס.

 

אה, ותודה על המידע :-).

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...