Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כל המידע בלינק הבא :

http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?ArticleID=377&SubjectID=141

 

יניב אבקש ממך להכנס ללינק

הלינק הזה מאוד מאוד ישן וממש לא רלוונטי

נכון להיות אין קשר לנמצא לעומת מה שיש בלינק

הפ'גו 205 הלבנה אכן רכב מאוד מאוד חזק אבל לא ברמות האלה (יש המון כבוד :mm_yeah: )

אני אשתדל להעלות את הסירטון עוד הערב כדי שתבינו על מה אני מדבר

 

 

לצערי בארצנו "הכי חזק " מוגדר כהרכב שנוסע יותר מהר

בגילגול ממהירות מסוימת (בין 40 -100 קמ"ש )

  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יניב נראה לי שהרכב הכי החזק עונה להגדרה יחס כ"ס \ טון הכי גבוה (אני חושב)

אדרנלין על איזה סרטון אתה מדבר

GTA זה הכי אחי .

פורסם
M102? מד"א?!

 

ל-x45 בד"א היה M88 ולא M102. לשאר העולם לעומת זאת כן היה.

ועד כמה שאני יודע, רק הסדרה 7 הייתה מצוידת במנועים הללו אז בד"א,לא הייתה אז 545.

אוופס, צודק, זה 745 דרום אפריקאית שבאה עם מגדש :-)

 

M88= היחידה מה-M5 E28,M635CSi.

3.5 ליטר,286 כ"ס בגרסה ללא הממיר, 260 בגרסה עם.

כן, רק כאן מדובר ביחידת מנוע שנבנתה במיוחד ל DTM.

3500 סמ"ק, 24 שסתומים, מגדש ו 600 כ"ס מוצהרים ע"י ב.מ.וו.

לא מדובר על מנוע אשר הורכב באיזה שהוא דגם אי פעם אלא על מנוע שפותח על בסיס ה M88 למטרת השתתפות ב DTM.

 

 

אה, ותודה על המידע :-).

בכיף, תבוא כל יום.

יש עוד כל מיני ב.מ.וו מעניינות בארץ.

אני מכיר פרויקט שהותחל (וכנראה לא יסתיים לעולם) של מישהוא שקנה ב.מ.וו קומפקט, הפשיט את כל הפרונט וקנה מנוע V12 מפירוק של 750. כרגע הוא תקוע עם כסף וכמו שהעסק הפרטי שלו מתקדם... לא יהיה לו בקרוב כסף להמשך הפרויקט.

רק למען הידע הכללי, פרויקט כזה כבר בוצע בעבר בהצלחה בגרמניה, הבעיה היחידה היא שהמשקל הרב של המנוע פוגע באיזון של האוטו ולכן הוא מעולה לגיהוץ אוטוסטרדות אבל לא ממש מומלץ לנהיגה טקטית בכבישים מפותלים.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אנ מדבר איתכם על נתונים שנמדדו , לא על יש לשבי הזאת 700 כ"ס ולבימר הזאת 500 כ"ס ומבחוץ היא נראת סטנדרט, הGT הזאת הופשטה כמעט מהכול חוץ מהשלדה לא נראה לי שיש שום דבר סטנדרטי , תראו לי שבי או בימרית פה בארץ שעושה את הנתונים הבאים(הנתונים של הג'י טי ,AKA רעם כחול) 0-100 ב2.9 שניות ו0-200 11.4 שניות.

פורסם

אה, יש עוד ב.מ.וו מעניינת. לא ברמות כאלה מטורפות אבל יצא רכב פשוט ומדהים.

 

1802 טורינג עם מנוע של 318 IS.

קודם כל נתחיל מזה שהשינוי הזה חוקי לחלוטין!

יצא רכב חזק מאוד, קל מאוד ומאוזן בצורה מדהימה!

באמת אוטו כיף!

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אנ מדבר איתכם על נתונים ששנמדו , לא על יש לשבי הזאת 700 כ"ס ולבימר הזאת 500 כ"ס ומבחוץ היא נראת סטנדרט, הGT הזאת הופשטה כמעט מהכול חוץ מהשלדה לא נראה לי שיש שום דבר סטנדרטי , תראו לי שבי או בימרית פה בארץ שעושה את הנתונים הבאים(הנתונים של הג'י טי ,AKA רעם כחול) 0-100 ב2.9 שניות ו0-200 11.4 שניות.
גטס ידידי,

אעפ"י שאני מסביר באורך רוח אתה ממשיך בשלך.

יש בארץ עשרות מכוניות חזקות מאוד שאתה לא מכיר וגם לא תכיר.

רק קומץ "שוויצרים" משפר וישר רץ ל"אוטו" ואומר תראו מה יש לי, בואו תכתבו עלי כתבה.

הרוב שמשפר בצורה רצינית חי בצללים.

תאמין לי שב.מ.וו 5 עם 600 כ"ס עושה לסובארו הזאת ביה"ס ב 0-100, במיוחד עם הנעה אחורית.

אני גם לא בטוח שהמרצדס EVO תגיע שלישית או שניה אם היא תשתתף בעניין.

אופ, אני מתחיל להשמע כמו ילד במפגש ר"ג.

לסיכום, זה שהוא מופיע ב "אוטו" או איפה שלא יהיה זה לא אומר כלום.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בדיוק כמו שאמר ידידי יניב .. יש הרבה דברים שקטים שם ..

 

כגון פיאסטות שנות ה 80 שנוסעות ממש ממש ממש ממש ממש ממש מהר...

כגון פורדים למינהן (אחת זרוקה בחצר אחורית באיזור נתניה אצל איזה שחור)

כגון לנאצ'יות שנוסעות ממש מהר ..

כגון פיג'ואים עם מנוע 16 שסתומים וטורבינה שלא מביישות אף אימפרזה..

וכו וכו וכו

פורסם
בכיף, תבוא כל יום.

יש עוד כל מיני ב.מ.וו מעניינות בארץ.

אני מכיר פרויקט שהותחל (וכנראה לא יסתיים לעולם) של מישהוא שקנה ב.מ.וו קומפקט, הפשיט את כל הפרונט וקנה מנוע V12 מפירוק של 750. כרגע הוא תקוע עם כסף וכמו שהעסק הפרטי שלו מתקדם... לא יהיה לו בקרוב כסף להמשך הפרויקט.

רק למען הידע הכללי, פרויקט כזה כבר בוצע בעבר בהצלחה בגרמניה, הבעיה היחידה היא שהמשקל הרב של המנוע פוגע באיזון של האוטו ולכן הוא מעולה לגיהוץ אוטוסטרדות אבל לא ממש מומלץ לנהיגה טקטית בכבישים מפותלים.

יניב

V12 בקומפקט אתה אומר...מה?!

חלוקת משקל של 95:5,אני מניח.

אבל עדיין פרויקט איכותי מאוד. ד"א, דחפו גם את ה-V12 של ה-850CSi לתוך 2002. וזה כבר ממש חולה.

 

כן, רק כאן מדובר ביחידת מנוע שנבנתה במיוחד ל DTM.

3500 סמ"ק, 24 שסתומים, מגדש ו 600 כ"ס מוצהרים ע"י ב.מ.וו.

לא מדובר על מנוע אשר הורכב באיזה שהוא דגם אי פעם אלא על מנוע שפותח על בסיס ה M88 למטרת השתתפות ב DTM.

אם אתה מתייחס למנוע שאני חושב שאתה מתייחס אליו, אז :shock:

לא האמנתי אף פעם ש-M88\2 ימצא דרכו לארץ...

המנועים האלה מטורפים לחלוטין, ב-Group 5 Procar Series שהם התחרו בה הם גירדו את ה-950 כ"ס...

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

פורסם

אפשר לסדר את הלינק לסרטון של הקוזי?

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
בל נשכח את ה 205 הלבנה.. עם MI16 TURBO ... שבזמנו בעטה ב R750 חזק חזק :) (אכן כן , יש לי את הסרטון)

ראיתי את הסרטון , עם ה-r750 , מדהים ,הייתי בהלם

הבנתי שלאחרונה היא יצאה עם האינטגרה ממקס פאוור ......ולקחה

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

אכן עד שלא יוכח אחרת זה הרכב החזק בארץ . נקודה .

 

כולל בבדיקות האחרונות שנעשו...

 

כרגע יש מצב שכל ה"חזקים" משדרגים/שידרגו את הרכב וישנם כ- 5 שטוענים לכתר

 

( לא כולל איזה אחד שחביב על בחורה מסויימת מממלכת הנקניקיות שהשמועות מספרות שיביא 2 רכבים לא שפויים )

 

אקשן .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
אכן עד שלא יוכח אחרת זה הרכב החזק בארץ . נקודה .

 

כולל בבדיקות האחרונות שנעשו...

 

כרגע יש מצב שכל ה"חזקים" משדרגים/שידרגו את הרכב וישנם כ- 5 שטוענים לכתר

 

( לא כולל איזה אחד שחביב על בחורה מסויימת מממלכת הנקניקיות שהשמועות מספרות שיביא 2 רכבים לא שפויים )

 

אקשן .

לתגובה הזו חיכתי .

כמו שאומרים זה הרכב החזק ביותר ....עד ...להודעה חדשה...

ובגירה ידידי, לא אמרתי שהרכבים שציינת לא חזקים או פחות חזקים פשוט עשו בדיקות זה שהם "יושבים בשקט" או לא משוויצים או לא מתפרסמים ,בעיה שלהם שילחצו עם עצמם ,כאלה מכוניות בונים לא שישבו בחנייה ויעלו אבק...אלא להראות לכולם מי הבוס ועד עכשיו רעם כחול מנהלת את העניינים עד שיוכח אחרת.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...