Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ה-200sx כמה ממנה יש בכלל בארץ ?

 

מה המחירון שלה

והאם זה אפשרי בכלל להשתיל בה מנוע 2.6 של סקייליין ?

:idea: ואם כן ,אז הפוטנציאל הוא כביר

אני מעריך שיש 10 חתיכות

 

6 נוסעות

 

יש אפשרות להשתיל... והפוטנציאל? בסמיילי אחד :twisted:

Greddy Type S - טעם החיים 8)

  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
דרך אגב, ידוע לי ממקור ראשון שה RX4 (קוסמוס) נמצאת בעיצומו של שיפוץ אשר כולל החלפת המנוע מ -2 רוטורים למנוע RX8 משופר עם 3 רוטורים ו 2 מגדשים.

ל-RX8 מעולם לא היה מנוע תלת-רוטארי... למעשה, גם ה-RX7 מעולם לא הגיעה עם מנוע תלת-רוטארי.

המנוע הנ"ל מקורו ברכב ישן למדי שיועד לשוק היפני (וייתכן שגם לשוק האוסטרלי אם אני זוכר נכונה) בשם Eunos Cosmo ומשתמשים בו הרבה משפרים למכוניות מירוץ בהרבה מאוד קטגוריות שונות...

 

מנוע ה-Renesis של ה-RX8 לא זוכה להצלחה גבוהה במיוחד בכל הנוגע לגדישה עקב קומפרסיה גבוהה מדי, ה-13B של ה-RX7 לדורותיה טובים יותר, וה-20B של הקוסמו הוא באופן כללי המנוע החזק ביותר, די סטנדרטי לראות את המנוע הנ"ל מייצר 500-700 כ"ס בגירסאות משופרות, רק שאז הדיפרנציאלים מתחילים להתפרק והחבר'ה עוברים ל-8.8:1 של פורד.

 

אגב, החזקים שבמנועים הרוטאריים (אלו ששופרו למירוצי דראג) משתמשים בטורבינה בודדת, בד"כ משהו כמו T-88.

 

מוטי.

פורסם
תגידו לי...אתם מדברים על מי חזק יותר או פחות...ואני שואל-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

איך בכלל מעלים את הסרטון ?! :evil:

 

לא הצלחתי...

אם הסרטון הוא עד 50 מגהבייט

אז זה שרת טוב

http://ul2.rapidshare.de/

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לפני 3 שנים ראיתי אותה בראשון, טויוטה סופרה אדומה ...

בדיוק כמו זאתי בתמונות .(אותה כולם פה מכירים)

 

ולפני חצי שנה ראיתי ב"אוטו" שהיתה למכירה טויוטה סופרה שחורה בלוח שמה (היתכן שיש עוד סופרה בארצנו???)

 

אז מישהו פה יודע משהו על הסופרות שמסתובבות בארצנו?

או יותר נכון לישאול, האם יש סיכויי שמסתובבת בארצנו באזשהו כביש נידח טויוטה סופרה טווין טורבו שעברה שידרוג מאסיבי.??

pic43521jl.jpg

pi65594qg.jpg

פורסם
מי צריך לשפר 320 כ"ס מהחברה :screwy:
את ההערה הזו אני אף פעם לא מבין.

320 כ"ס הופכים את הסופרה לאוטו מהיר למדי אבל ממש לא מפלצת, מה גם שמנוע ה-JZ שלה הוא אחד מהמנועים הטובים בעולם לשיפורים, אז למה לא לשפר??

 

רק שתבין שבארה"ב זה כמעט הפוך - אם יש לך סופרה, רוב הסיכויים שקנית אותה משופרת או בשביל לשפר.

 

מוטי.

פורסם

מוטק'ה, המצב בארץ טיפהל'ה שונה מארה"ב

 

אין פה בדיוק אוטוסטרדות או כבישים פרופר אם אתה מבין למה אני מתכוון

 

אז אני בא מנקודת השקפה שונה במקצת משלך אין מה לעשות בארץ עם הדברים האלה

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
את ההערה הזו אני אף פעם לא מבין.

320 כ"ס הופכים את הסופרה לאוטו מהיר למדי אבל ממש לא מפלצת, מה גם שמנוע ה-JZ שלה הוא אחד מהמנועים הטובים בעולם לשיפורים, אז למה לא לשפר??

 

רק שתבין שבארה"ב זה כמעט הפוך - אם יש לך סופרה, רוב הסיכויים שקנית אותה משופרת או בשביל לשפר.

 

מוטי.

שמעתי פעם על סופרה ששופרה באמת ל-1200 כ"ס

ובאמת חיפוש בגוגל על סופרה מראה לי לרוב רק סופרות משופרות

ומי שרוצה מהארץ לדעת על יכולת השיפורים שלה הסרט "מהיר ועצבני" זה רק עדות קטנה לכך

 

ואגב יש גם אימפרזה GT (לא הכי חזקה בארץ) במקרה אני מכיר חבר של חבר שיש בה 400 כ"ס והיא מאיצה ל-100 תוך פחות מ-4 שניות

היא עומדת למכירה עכשיו בלוח פוקוס

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
מוטק'ה, המצב בארץ טיפהל'ה שונה מארה"ב

 

אין פה בדיוק אוטוסטרדות או כבישים פרופר אם אתה מבין למה אני מתכוון

 

אז אני בא מנקודת השקפה שונה במקצת משלך אין מה לעשות בארץ עם הדברים האלה

המצב בארץ הוא כזה שאין גם מה לעשות עם סופרה מקורית אז מה ההבדל?

אפילו יותר מזה - ממש אין שום דבר לעשות עם פורשה קאררה GT2 ובכל זאת היא מיובאת סדיר, נו אז?

 

יש מכוניות שקונים כדי לשפר, ובדיוק כמו שאין מה לעשות בארץ עם סיוויק של 550 כ"ס או אימפרזה של 600 כ"ס או קמארו של 720 כ"ס אין גם מה לעשות עם סופרה של 1000 כ"ס אבל זה לא משנה למי שאוהב את זה כי זה הכיף, ובלי להיפגע, כנראה שאתה פשוט לא מבין את זה.

 

איציק השני (170) -

ממנועי ה-JZ ניתן להוציא הספקים של מאות רבות מאוד של כ"ס בלי להחליף שום חלק פנימי, המנוע בנוי בצורה מטורפת לגמרי כדי להחזיק כוח.. הבעיה הגדולה מאוד של המכוניות האלה היא חוסר משיכה, האוטו פשוט לא מצליח להוריד את הכוח לאדמה... ונסיים בבדיחה הידועה על סופרות -

 

מה משותף לסופרה עם 400 כ"ס, סופרה עם 800 כ"ס וסופרה עם 1200 כ"ס?

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

כולן מכוניות של 13 שניות ברבע מייל.. :lol:

 

מוטי.

פורסם
מוטק'ה, המצב בארץ טיפהל'ה שונה מארה"ב

אין פה בדיוק אוטוסטרדות או כבישים פרופר אם אתה מבין למה אני מתכוון

אז אני בא מנקודת השקפה שונה במקצת משלך אין מה לעשות בארץ עם הדברים האלה

אז מתי אתה מתכנן להשתיל מנוע 1.1 של פיאסטה באסקורט שלך?

אתה יודע מה, שים 1.3. שתסחב בפקקים גם עם מזגן.

פורסם

אני אוהב את אלה שיש להם רכב מטורף ויוצאים רייס עם R750 ישן וישר רצים לספר לחברה.

אומרים האוטו שלי לקח R750 או פירקתי לאופנוע ספורט את הצורה....

אז גם אני עם הסוויפט נתתי בראש לR RS ליתר דיוק, אופנוע כביש טהור גזע מבית אפריליה...

 

נו שיקום החכמולוג עם האוטו הכי חזק בארץ ויצא מול ZX10 לדוגמא...

 

ובלי שום קשר אני הכי חזק ולי יש את הכי גדול ואני מבת ים ויש פה 4 למבורגיני דיאבלו , 2 סופרות עם למעלה מ6000 כ"ס, ואיזה 100 סיוויק קופה אוט' משופרות מהתחת ואתם לא מבינים כלום, רק אני מבין רק אני....

 

ד"א מוטי, מה הפוטנציאל של הGT3000, מה באמת אפשר להוציא מהמכונית היפה הזאת?

haters will hate

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...