Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דרך אגב, בכל ההשואות האלה מדובר על מכוניות משופצרות מהתחת מול אופנועים סטנדרטיים לחלוטין.

 

מעניין מה יקרה אם נתחיל לבדוק את זה גם מול אופנועים משופרים...

יניב

יניב

האופנוע שלי "מעט" משופר ...אבל ממש "מעט" :evil:

ג'ורג'

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ג'ורג' ,

 

אני אדבר איתו מחר . ( הרייס הזה לא תלוי בי :wink: )

 

תגיד , במידה וזה יצא לפועל , יש לך בעיה אם זה יהיה מצולם ?

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
אני לא מבין גדול באופנועים...

 

אבל אימרו לי בבקשה - מה יותר חזק - R1 או ה- R750 של ג'ורג' ?

כנראה ש R1 לעת עתה...

בעוד מספר ימים אחרי הטיונינג הסופי , נצתרך לעשות בדיקה...

בכל מקרה כבר כרגע הוא יותר חזק מהרבה חדשים וטובים(וזה כבר נבדק)...

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
ג'ורג' ,

 

אני אדבר איתו מחר . ( הרייס הזה לא תלוי בי :wink: )

 

תגיד , במידה וזה יצא לפועל , יש לך בעיה אם זה יהיה מצולם ?

אין לי בעייה שזה יהיה מצולם!

אני צריך מספר ימי התארגנות לסטאפ סופי של כל המכלולים.

אני עושה את זה בשביל הכיף ולא בשביל האטרף של "מי יותר טוב".

ד"א לדעתי האופנוע יזנק יותר מהר והרכב יסגור את הפער לקראת הסוף,התוצאה בכל מקרה תהיה קרובה ומי שינצח ינצח "בנקודות"...

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
וימשיך לגלוש לדיון על מה עדיף F-15 או מרכבה סימן 4...

איפה פה בכלל השאלה? ברור שעדיף אפאצי !

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אין לי בעייה שזה יהיה מצולם!

אני צריך מספר ימי התארגנות לסטאפ סופי של כל המכלולים.

אני עושה את זה בשביל הכיף ולא בשביל האטרף של "מי יותר טוב".

ד"א לדעתי האופנוע יזנק יותר מהר והרכב יסגור את הפער לקראת הסוף,התוצאה בכל מקרה תהיה קרובה ומי שינצח ינצח "בנקודות"...

ג.

ג'ורג', שלום רב.

 

אני לא מכיר אותך (רק מסיפורים ומהודעות שלך שאני קורא מידי פעם). אתה עושה רושם של בחור רציני מאוד ומבין עיניין. אבל ברייס הזה יש לי תחושה שאתה עומד להפסיד - ובגדול. אני לא מדבר אומנם על התנתקות, אבל יהיה פער די רציני.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם
ג'ורג', שלום רב.

 

אני לא מכיר אותך (רק מסיפורים ומהודעות שלך שאני קורא מידי פעם). אתה עושה רושם של בחור רציני מאוד ומבין עיניין. אבל ברייס הזה יש לי תחושה שאתה עומד להפסיד - ובגדול. אני לא מדבר אומנם על התנתקות, אבל יהיה פער די רציני.

היי

1. לא אמרתי שאנצח...

2. אני מוכן לעשות זאת למען הספורט ולספק איזשהוא עניין לכולם...

3.אתה לא יודע למה האופנוע שלי מסוגל,עד כמה הוא משופר וכמה דם,יזע,דמעות וכסף הושקעו בו...

4. אם האמפרזה מסוגלת ל-10 שניות ל-400 אז הקרב יהיה צמוד...

ואם אפסיד(וגם אם אנצח) זה יהיה בסטייל,אל תשכח לרגע שהאנזו בן 21...

בכל מקרה יהיה עניין וגם כבוד!

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
היי

1. לא אמרתי שאנצח...

2. אני מוכן לעשות זאת למען הספורט ולספק איזשהוא עניין לכולם...

3.אתה לא יודע למה האופנוע שלי מסוגל,עד כמה הוא משופר וכמה דם,יזע,דמעות וכסף הושקעו בו...

4. אם האמפרזה מסוגלת ל-10 שניות ל-400 אז הקרב יהיה צמוד...

ואם אפסיד(וגם אם אנצח) זה יהיה בסטייל,אל תשכח לרגע שהאנזו בן 21...

בכל מקרה יהיה עניין וגם כבוד!

ג.

כל הכבוד ג'ורג'. אנשים כמותך חסרים לנו. רוח ספורטיבית כזו תבורך תמיד. אשמח לראות אותך מנצח.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

גורג

אם יספקות לגבי האופנוע שלך !!! תנסה להשיג איזה R1 חדש.

תיתן להם בראש ותוריד להם את הרוח מהמפרשים.

 

נו באמת הם חושבים שהרכב יקח????:lol: נחמד !

וכמו שאמרת הרכב יצטרך המון בשביל לרדת מ-10 שניות

 

 

.......אבל גם אז הוא יפסיד!

פורסם
גורג

אם יספקות לגבי האופנוע שלך !!! תנסה להשיג איזה R1 חדש.

תיתן להם בראש ותוריד להם את הרוח מהמפרשים.

 

נו באמת הם חושבים שהרכב יקח????:lol: נחמד !

וכמו שאמרת הרכב יצטרך המון בשביל לרדת מ-10 שניות

 

 

.......אבל גם אז הוא יפסיד!

 

 

 

אין צורך ב R1 הנזו עושה את העבודה בצורה נפלאה.:twisted:

צריך להכיר אותו כדי להבין.:-D

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

תסלחו לי שאני מתערב אבל אני קורא את השרשור הזה ולא רציתי להגיב אבל יש לי חבר עם אר 750 משופר ובשבלול קטן

מוכן לצאת מכל מצב האופנוע שנת 96

עולה לכביש רק בשישי שבת

מהבחור לא מוכר אבל עשו לי סיבוב על האופנוע היה לי פיק ברכים מרוב כוח ונסעתי על כלים כמו האר 1 ניגה 1000 וניגה 1200 ואר 1000 החדש אבל האופנוע הזה לא יכול ללחות ראשון ושני עם הוא לא בהרכבה מרוב כוח

אז אם אפשר להתגלגל עם איזה אוטו בשביל האינדקציה שאופנוע משופר בועט בכל אוטו ...

פורסם

גורג יש מצב לסיבוב על האופנוע ? ( יש רישיון ג )

 

כל אופנוע ליטר סידרתי מספיק לא צריך לשפר ( STAGE 1 אולי ).

 

נו....אז מתי מייבשים ת'קופסאות פח ?:lol: ....אחחח אם היה לי את ה- 900 cbr

פורסם
גורג

אם יספקות לגבי האופנוע שלך !!! תנסה להשיג איזה R1 חדש.

תיתן להם בראש ותוריד להם את הרוח מהמפרשים.

 

נו באמת הם חושבים שהרכב יקח????:lol: נחמד !

וכמו שאמרת הרכב יצטרך המון בשביל לרדת מ-10 שניות

 

 

.......אבל גם אז הוא יפסיד!

תקשיב ילד .

 

ילד = כי אני לא רוצה להתבטא לא יפה .

 

מה ז"א תוריד להם את הרוח ?

 

אי אפשר להשוות רכב לאופנוע , לא כי האופנוע טוב יותר אלא כי אי אפשר .

 

אם היית בוגר מספיק אז לא היית רושם את הטמטום הזה שרשמת...

 

אין כאן מלחמה ולא למי יש יותר גדול .

 

אם ג'ורג' יקח , סבבה . אם האימפרזה , סבבה .

 

בסך הכל יהיה אירוע נחמד . ( אם בכלל.. )

 

תעשה לעצמך טובה ותתכונן , עוד מעט בית ספר... ( אני מקווה , כי אם לא אז מצבך עגום )

 

למה ?

 

כי אי אפשר להשוות אופנוע לאוטו !

ולגבי הבחור עם החבר עם האופנוע עם הטורבו , מישהו אמר שהאימפרזה יותר מהירה ממנו ?

 

אופנוע משופר שבא כבר עם בסיס טוב , רוב הסיכויים שיהיה מהיר יותר .

 

לא נטען אחרת...

 

השוונו את הרכב החזק ביותר היום בישראל לאופנוע סידרתי . R1 / R1000 / נינגה 1000

 

אז תמסור לחבר שלך שלו יש את הזין הכי גדול .

 

הקיצר , תנעלו את השרשור . יותר מדי טמטום ומלחמה בין קבוצת האופנוענים ולקבוצת הרכב בגלל אגו וראייה מעוותת .

 

לילה טוב .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
אין צורך ב R1 הנזו עושה את העבודה בצורה נפלאה.:twisted:

צריך להכיר אותו כדי להבין.:-D

 

 

 

ל'

וצריך להכיר גם את הרכב המדובר ש"לקח" את ה- R1, את לא חושבת ..? :wink:

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...