Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז מתי אתה מתכנן להשתיל מנוע 1.1 של פיאסטה באסקורט שלך?

אתה יודע מה, שים 1.3. שתסחב בפקקים גם עם מזגן.

עם מצב הדלק בארץ , זה דווקא רעיון לא רע בכלל

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יפה אמרת בנצי.

 

שיא העולם למכוניות כביש עומד על 2.8 שניות.

ולחכמולוגים שבינכם פורמולה וכד' זה לא מכונית כביש.

 

ובקשר למרוץ עם ה-750 :

 

אין רכב בעולם שיכול לעמוד מול אופנוע ספורט בקו ישר.

אופנועי ההיפר ליטר יוצאים מהחברה עם נתוני משקל\כ"ס של 1 ל- 1+

כלומר 180 כ"ס על 170 קילו.

ונתוני תאוצה של פחות מ-3 שניות למאה, ל-200 בפחות מ10 שניות וגם ל-400 מטר בפחות מ-10

ורוצים שיפורים.....יש אופנועים בעולם עם 400 כ"ס ויותר !!!!!! וזה באופנועי כביש !!!

 

אז תוציאו לכם את משוואת האופנועים מהראש.

 

לאלה ממכם שלא מאמינים הנה שני קישורים (תסתכלו בתחתית התמונה מה ההספק)

http://www.bigccracing.com/shootout-gallery3.asp?ID=35

http://www.bigccracing.com/shootout-gallery3.asp?ID=36

פורסם
אין רכב בעולם שיכול לעמוד מול אופנוע ספורט בקו ישר.
יש גבול מסויים לכמה כח צמיג אופנוע יכול להוריד לכביש, לא? בטח אופנוע ספורט, שמיועד גם לקחת סיבובים בהטיה, והצמיג שלו הוא בעל חתך עגול.
פורסם

ברור שהאופנוע מוגבל בגלל שרק הגלגל האחורי מניע אותו.

אבל אותו דבר גם במכונית שידוע שהנעה כפולה עוזרת בהורדת כח לכביש.

אבל עדיין זה לא יתקרב לנתונים של אופנוע בקו ישר.

פורסם

האופנועים הכי מהירים שראיתי הם ה-ProStock,והם לא יודעים לעשות כלום חוץ מלזוז קדימה, הדוגמה הקיצונית ביותר לאופנועי דראג.

 

והם עושים את הרבע בסביבות ה-7.5 שניות ב-300 קמ"ש. ועד כמה שזה מהיר, זה איטי משמעותית מכל TF ממוצע.

 

והמכוניות רבע מייל המהירות בעולם הן הנעה אחורית ולא כפולה,כך שזה לא תירוץ קביל.

 

כשהם נדחקים לגבולות, בין אם בקו ישר, או בפניות,האופנוע יפסיד למכונית.

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

פורסם

לכל החכמים שבינכם...

 

אמרתי שלהוציא את כל המכונית פורמולה וכד' כללתי גם את הדראג בניהם.

בו ניראה אותך מחזיק רכב שאחרי כל פתיחה נכנס להחליף מנוע.

 

כן כן המכוניות(דראג) האלה מגיעם לכאלה מצבים קיצוניים שלאחר כל מירוץ פותחים מנוע ומחליפים

את הרכיבים הפגומים(בוכנות וכד')

אבל ברכבי כביש משופרים כדוגמה אלה שמופיעים במהיר ועצבני, לא עומדים מול אופנועי ספורט בקו ישר.

פורסם

במבחן המשופרות שנערך על ידי אוטו, ניצח אופנוע ישן ובקושי משופר, הימאה YZF 1000 של השדון, את כל המשופרות למיניהן.

 

סך הכל, בכל השוואה של ש"ח לתאוצה אופנוע\אופנוע משופר יתנו תוצאה הרבה יותר טובה, אבל בסיבובים, בתאונה ובמזג אוויר חרא ... ... ....

פורסם
לכל החכמים שבינכם...

 

אמרתי שלהוציא את כל המכונית פורמולה וכד' כללתי גם את הדראג בניהם.

בו ניראה אותך מחזיק רכב שאחרי כל פתיחה נכנס להחליף מנוע.

 

כן כן המכוניות(דראג) האלה מגיעם לכאלה מצבים קיצוניים שלאחר כל מירוץ פותחים מנוע ומחליפים

את הרכיבים הפגומים(בוכנות וכד')

אבל ברכבי כביש משופרים כדוגמה אלה שמופיעים במהיר ועצבני, לא עומדים מול אופנועי ספורט בקו ישר.

זאת הדוגמה הכי טובה שמצאת,המהיר והעצבני?!

הרכבים מהסרט המטופש הזה לא יעמדו בקו אחד עם קורקינט.

 

ואתה רשמת מכוניות פורמולה, לא דראגסטרים מקצועיים.

 

ואני ראיתי כמה רכבים שמשמשים כהסעות יומיומיות שמסוגלים להשאיר סימן או שתיים על כל טיליטר מודרני בכל מה שקשור לרבע מייל.

 

ויש להן תא-מטען :shock:.

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

פורסם

who gives a shit about what's faster in a straight line?! a car would always do a quicker lap (not if you put a 2cv against a hayabusa, obviously, but you know what i mean..)



ultimately, lap times are all that matters.

 

amos

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
ה-200sx כמה ממנה יש בכלל בארץ ?

 

מה המחירון שלה

והאם זה אפשרי בכלל להשתיל בה מנוע 2.6 של סקייליין ?

:idea: ואם כן ,אז הפוטנציאל הוא כביר

 

אפשרי...

וזה כבר בוצע (או שזה מתבצע?) בארץ על סילביה אדומה. :evil:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
אני אוהב את אלה שיש להם רכב מטורף ויוצאים רייס עם R750 ישן וישר רצים לספר לחברה.

אומרים האוטו שלי לקח R750 או פירקתי לאופנוע ספורט את הצורה....

אז גם אני עם הסוויפט נתתי בראש לR RS ליתר דיוק, אופנוע כביש טהור גזע מבית אפריליה...

 

נו שיקום החכמולוג עם האוטו הכי חזק בארץ ויצא מול ZX10 לדוגמא...

 

ובלי שום קשר אני הכי חזק ולי יש את הכי גדול ואני מבת ים ויש פה 4 למבורגיני דיאבלו , 2 סופרות עם למעלה מ6000 כ"ס, ואיזה 100 סיוויק קופה אוט' משופרות מהתחת ואתם לא מבינים כלום, רק אני מבין רק אני....

 

ד"א מוטי, מה הפוטנציאל של הGT3000, מה באמת אפשר להוציא מהמכונית היפה הזאת?

לא יפה לדבר ככה...

אני מכיר R750 מאד ישן ומאד גיבור (הכי ישן! והכי גיבור?) שהתעלל ומוכן להמשיך להתעלל במשופרות למיניהן...:biglaugh::mm_cool:

למען הסדר הטוב:

1.ככל שהמהירות עולה ,יתרון האופנוע הולך וקטן.

2.אכן אמר מי שאמר,בזמני הקפה 4 גלגלים מנצחים...

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

טוב MustardMan32 אני רואה שאתה מדבר שטויות ברצף.

ואני יתעלם ממך מעכשיו אבל אני יגיד לך את זה כדי שתפסיק עם השטויות שלך :

 

הבאתי את הסרט כדוגמה למכוניות משופרות אפילו אם לא כולם משופרות אבל רק שתדע

שכמעט כל רכב שמופיע בסרט הזה זה רכב של בעלים פרטיים ולא של ההפקה.

 

אם אתה לא מאמין תקח את הדי וי די ותציץ לתוספות שם הם אומרים הכל.

פורסם

לאופנועים אין הנעה 4X4 וגם לא 2X2 והם גם לא צריכים מהסיבה שבזמן "פתיחות" ממילא כל משקל האופנוע נמצא רק על הגלגל האחורי שהוא הגלגל המניע. על הגלגל הקדמי נשארים אולי 5% זניחים מהמשקל ובדרך כלל אין משקל בכלל על הגלגל הקדמי והוא מתנתק מהכביש ומתרומם.

לכן 100% ממשקל האופנוע לוחצים את הצמיג המניע לכביש ומעניקים אחיזה של 1X1 השקולה למכונית 4X4.

 

למכוניות 2X4 אין יכולת לזנק כמו 4X4 גם אם זאת BMW עם הנעה אחורית 600 כ"ס וכו'. מהסיבה שגם בזמן "פתיחות" חלק ממשקל הרכב לא מצליח לעבור אחורה ונשאר על הגלגלים הקדמיים. לכן רק 2/3 או 3/4 ממשקל הרכב לוחץ את הגלגלים האחוריים לכביש והאחיזה בהתאם.

וכמו שמוטי אמר לא משנה כמה כוח תשים לסופרה, אם קצב שינוי המהירות המרבי שמתקבל מהאחיזה הוא 25 קמ"ש בשניה. אתה תמיד תעשה 4 שניות מ 0 ל 100 קמ"ש ו 8 שניות מ 0 ל 200 קמ"ש.

מכונית 4X4 פשוט תתרחק כמה מטרים כבר בזינוק, וא"כ כבר יהיה קשה למתחרה שלה לסגור את הפער, אלא אם כן המרוץ מספיק ארוך ולמתחרה יש באמת יתרון הספק ברור.

 

מכוניות דראג הן הנעה אחורית אמנם, אבל תוכננו כך שהגלגלים הקדמיים על סף התנתקות מהכביש כמו באופנוע.

בנוסף, יש להם צמיגים מאוד מיוחדים שבאמת יודעים להעביר כוח עצום של פי 4 מצמיג ספורט רגיל, (ואני עוד לא נתקלתי במישהו שמצליח להסביר פיזיקלית איך זה ייתכן.)

 

10 שניות ל רבע מייל זה באמת פנטסטי למכונית, אבל הנה סרטון של ZX-10 עושה 9.48 שניות ומגיע בנתיים ל 240 קמ"ש. כל זה עם יחס הספק משקל של בערך 0.66 כ"ס לק"ג או 660 כ"ס לטון (וזה כולל כבר את משקל הרוכב והדלק) , שזה בערך שקול לאימפרזה 4X4 עם 900-1000 כ"ס. אגב הגלגל הקדמי לא ממש נוגע בכביש:

 

http://rapidshare.de/files/4134940/zx10_quater_mile.wmv.html

 

ברור שאם לא מזנקים מעמידה אלא מתחילים מ 100 קמ"ש והילוך חלש יותר שבו אף אחת מהמכוניות לא מפרפרת, אז 2X4 או 4X4 זה כבר פשוט חסר משמעות, והרכב החזק יותר ינצח.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...