Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה הרכב ההכי חזק בישראל

 

merkava4_x3.jpg

או שלא הבנתי טוב את השאלה....

 

האם אתה שואל לאיזה מכונית "פרייבט" בישראל יש הכי הרבה כוחות סוס?

או

במירוץ 1/4 מייל....מה השיא ישראלי ומי מחזיק בכתר?

או

לאיזה מכונית בארץ יש את ה TOPSPEED הכי גבוה?

או

איזה מכונית הכי מהירה בגלגול 20 - 150 קמ"ש?

או

איזה מכונית הכי מהירה בגלגול 170 - 250 קמ"ש?

או

או

או

 

כי אין מכונית אחת שעונה על כל השאלות האלה....

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לתגובה הזו חיכתי .

אני מחכה שיגדל לי השיער ( אחרי ביקור אצל אביב )

 

בעיה שלהם שילחצו עם עצמם ,כאלה מכוניות בונים לא שישבו בחנייה ויעלו אבק...אלא להראות לכולם מי הבוס ועד עכשיו רעם כחול מנהלת את העניינים עד שיוכח אחרת.

נו באמת ,

 

להראות לכולם מי הבוס ?

 

צריך רכב שייתן לך הנאה וזהו .

 

יש כאלה שנהנים מרכב חזק , יש כאלה שנהנים מה"רייס" עצמו , יש כאלה שנהנים מההישג , יש כאלה שנהנים מלעשות "גלח" על כל הראש ( תודה אביב )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
זה הרכב ההכי חזק בישראל

 

 

או שלא הבנתי טוב את השאלה....

 

האם אתה שואל לאיזה מכונית "פרייבט" בישראל יש הכי הרבה כוחות סוס?

או

במירוץ 1/4 מייל....מה השיא ישראלי ומי מחזיק בכתר?

או

לאיזה מכונית בארץ יש את ה TOPSPEED הכי גבוה?

או

איזה מכונית הכי מהירה בגלגול 20 - 150 קמ"ש?

או

איזה מכונית הכי מהירה בגלגול 170 - 250 קמ"ש?

או

או

או

 

כי אין מכונית אחת שעונה על כל השאלות האלה....

לא שאלתי , כלומר שאלתי אבל זאת הייתה שאלה רטורית.

0-200 ו0-100 אין אוטו שפותח וסוגר את המהירויות האלה יותר מהר ממנה.

שוב אני חוזר ואומר עד שלא יוכח אחרת ,מצידי כל ה"חזקים" השקטים שלא מתפרסמים או לא רוצים להשוויץ שימשיכו לשבת בבית.

0-100 ,אין אוטו , ממטולה עד אילת ,שעושה את התוצאה הזאת יותר מהר ממנה. בנתיים.

פורסם
שתיל,

לא טענתי שזאת לא המכונית החזקה ביותר.

טענתי 2 דברים אחרים לגמרי:

1. מה זה חזקה? 0-100 קמש? 400 מטר? הקפת מסלול? הספק נטו? טיפוס הרים?

יש הרבה הגדרות ל"חזקה".

2. יש מלא משפרי "צללים" שאני מכיר ואני בטוח שיש עוד הרבה שאני לא מכיר, כך שמאגר המשופרות שאנחנו מכירים ביום יום אינו מייצג את סך המכוניות המשופרות בישראל.

יניב

 

מסכים ב1000%

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

דרך אגב, ידוע לי ממקור ראשון שה RX4 (קוסמוס) נמצאת בעיצומו של שיפוץ אשר כולל החלפת המנוע מ -2 רוטורים למנוע RX8 משופר עם 3 רוטורים ו 2 מגדשים.

 

אני במו ידי האכלתי עשן אגזוזים CBR600 עם האוטו הזה וכמו כן לאחר מכן עליתי על ה CBR600 וניסיתי לתת למזדה בראש אבל אז היא כבר ננהגה ע"י הבעלים שלה שעשה ממני צחוק באמת!

עכשיו לאחר השידרוג והשיפור, אלוהים יודע מה יצא מהאוטו הזה!!!

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אלא להראות לכולם מי הבוס ועד עכשיו רעם כחול מנהלת את העניינים עד שיוכח אחרת.

עד שכוכב צועק יבוא וישתלט על העניינים

 

או אולי זה יהיה ברק כסוף, או אולי מבער אחורי...

 

רגע זה לא פורום רובוטריקים פה ?

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

זה נושא מורכב אבל לדעתי מבחינת כוח נטו והאצות המבחן האמיתי הוא עמידה ל4\1 מייל!!

 

לא גילגול ב1-3 ולא בשלישי ב4000 סל"ד וכו וכו

עמידה לרבע מייל

ויש איזה 2\3 אימפרזות גי טי מאוד מיוחדות ושמאוד לא אוהבות פירסום אבל עימם יהיה קשה מאוד מאוד לרבע מייל מעמידה

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
V12 בקומפקט אתה אומר...מה?!

 

 

לא האמנתי אף פעם ש-M88\2 ימצא דרכו לארץ...

המנועים האלה מטורפים לחלוטין, ב-Group 5 Procar Series שהם התחרו בה הם גירדו את ה-950 כ"ס...

לא זוכר את שם הדגם אבל אם אתה אומר M88/2 אני מאמין :wink:

המנוע הזה מכוון בצורה עדינה מאוד ומוציא 600 כ"ס!

אכן ע"י שינוי תוכנה,מזרקים, מגדש ועוד כל מיני פנינים המנועים האלה מוציאים הספקים מטורפים שבאים,כמובן, על חשבון האמינות!

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ברגע שיביאו לארץ בצורה כלשהיא את הסקייליין gtr במגיעים ל1100 סוסים+ בקלות יחסית ייגמרו השאלות והספקולציות!!

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
זה נושא מורכב אבל לדעתי מבחינת כוח נטו והאצות המבחן האמיתי הוא עמידה ל4\1 מייל!!

 

לא גילגול ב1-3 ולא בשלישי ב4000 סל"ד וכו וכו

עמידה לרבע מייל

ויש איזה 2\3 אימפרזות גי טי מאוד מיוחדות ושמאוד לא אוהבות פירסום אבל עימם יהיה קשה מאוד מאוד לרבע מייל מעמידה

תראה, ללא ספק יש רק מבחן אחד שנותן לך תוצאה מלאה שכוללת את כל האספקטים של שיפור רכב ונהיגה והיא זמן הקפת מסלול.

שם אתה רואה האצות מעמידה,האצות ביניים, זמני ומרחקי בלימה, יציבות של האוטו וכו.

מאחר ובארצנו הקטנטונת אין מה להקיף, נישאר בינתיים עם ויכוחים בפורום :-P

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זאת האימפרזה שהתחרו איתה בקפריסין?

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
תראה, ללא ספק יש רק מבחן אחד שנותן לך תוצאה מלאה שכוללת את כל האספקטים של שיפור רכב ונהיגה והיא זמן הקפת מסלול.

שם אתה רואה האצות מעמידה,האצות ביניים, זמני ומרחקי בלימה, יציבות של האוטו וכו.

מאחר ובארצנו הקטנטונת אין מה להקיף, נישאר בינתיים עם ויכוחים בפורום :-P

יניב

אפשר בערד...גם סיבובים וגם ישורות מטורפות ברבע מייל בדיוק!!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...