Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה כח סוס מאבד אוטו עם השנים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נהג חדש עדיין בתקופת המלווה ואני נוסע באוטו של ההורים, קאיה ריו LS 2003.

שזה מנוע 1.5 97 כ"ס. האוטו נוסע חבל על הזמן ואני מאוד אוהב אותו ואני פוחד שבעוד כמה שנים כשאני יקבל אותו כנראה, הוא כבר לא יזוז, בגלל שזה קאיה...

אז כמה כח סוס הוא יכול לאבד?

 

תודה

 

אויי ושוב סליחה למנהלים הייתי צריך לכתוב את זה בפורום השני

פורסם

מן הסתם תלוי באיכות החומר והטיפולים שהרכב יקבל...

 

אין נוסחת איבוד כוח במהלך השנים:roll:,זה לא דבר שניתן להגדיר כקבוע.

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

פורסם

זה שמנוע בן 10 זה לא אומר שהוא יהיה פחות חזק מיחדש או לפחות ממנוע חדש ש "ניפתח"

 

זה רק מעלה את הסויכוי שהוא לא יהיה תקין 100% כמו החדש ואז יתכן הבדל בהספק

 

אני ניתקלתי במיספר לא מבוטל של דוגמאות למנועים בני 10 שהיו חזקים באותה מידה מאחיהם שרק נולדו.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

זה שמנוע בן 10 זה לא אומר שהוא יהיה פחות חזק מיחדש או לפחות ממנוע חדש ש "ניפתח"

 

זה רק מעלה את הסויכוי שהוא לא יהיה תקין 100% כמו החדש ואז יתכן הבדל בהספק

 

אני ניתקלתי במיספר לא מבוטל של דוגמאות למנועים בני 10 שהיו חזקים באותה מידה מאחיהם שרק נולדו.נכון גם רכבי בן 10 ומצבו מצויין. זה לא תמיד קשור בישנים. אבל בדרכ רכב ישן לא יהיה חזק כמו חדש

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

אין נוסחה לחישוב הפסדים.

 

יותר מדי משתנים : קילומטראז' , אופי השימוש , מצב הרכיבים ההיקפיים , סוג החלפים , אופן הטיפול במוסך , חומרי הגלם בהם השתמשו לבניית הרכב (יש סטיית תקן ,קטנה ,אבל ישנה) ועוד.

פורסם

איבוד הכוח מהמנוע תלוי במוצא הרכב.

  • ברכב קוראני חל פיחות של 25% בהספק המנוע לאחר 10.3 שנות שימוש בתנאי חום של 33 מעלות ו-75% לחות.
  • ברכב גרמני ההספק נשאר ללא שינוי אבל החלונות נופלים באופן ספונטני.
  • המנוע ברכב צרפתי נכנס לאוברדרפט כבר אחרי 4 שנים. כדי להסיח את דעתו של הנהג האומלל מכך, קיימת מערכת מקבילה שמתרוקנת אף היא. נקראת בצרפתית "חשבון עובר ושב".
  • וברכב יפני אחרי 5 שנים ההספק מתחיל לצמוח ב-10% כל שנה.

 

 

 

ובמילים אחרות - מה ששמר רשם :-D

פורסם

תגובות חמודות...

 

ברצינות, יש מישהו מקצועי, שבדק רכבים על דיינו (מישהו שעובד במכון בדיקה נניח)

ויכול לתת איזשהו כלל-אצבע לגבי כמה אחוזי נפילת קומפרסיה = כמה אחוז איבוד הספק?

או כמה אחוזי בריחת ליקייג' = כמה איבוד הספק?

פורסם
תגובות חמודות...

 

ברצינות, יש מישהו מקצועי, שבדק רכבים על דיינו (מישהו שעובד במכון בדיקה נניח)

ויכול לתת איזשהו כלל-אצבע לגבי כמה אחוזי נפילת קומפרסיה = כמה אחוז איבוד הספק?

או כמה אחוזי בריחת ליקייג' = כמה איבוד הספק?

ע"י בדיקת דיינו והשוואה אם הנתונים ה"יבשים" של הרכב.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

ושמר לא מספיק מקצועי בשבילך?

זה כמו שהוא רשם אכן אולי יש ירידה, אבל יש יותר מידי משתנים תסתכל על כל מה שהוא רשם ותחשוב שכל משתנה כזה יכול ליהיות שונה בין רכב לרכב

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

×
×
  • תוכן חדש...