Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו מזייף ומצלצל. מישהו אמר לי ששמו לי שם דיסטרביוטר של דייהטסו ולכן זה מזייף.

השאלה אם זה יתכן?

אם תעלה עוד יצירת אומנת נוספת לסמלון שלך, תיחסם גישתך לאתר.

פורסם

האוטו מזייף ומצלצל. מישהו אמר לי ששמו לי שם דיסטרביוטר של דייהטסו ולכן זה מזייף.

השאלה אם זה יתכן? למה שלא תיגש למישהו ותשאל אותו כיצד יתכן שקיים מפלג ( דיסטרבוטור בלועזית), של דיהטסו

בסובארו 1800, ומה הקשר למפלג דיהטסו ולרכב מזייף( הגדר ופרט למה הכוונה מזייף)

וא6ת בעיית הצלצול יש ליחס לשלושה פרמטרים עיקרים, : הצתה מוקדמת, אוקטן נמוך. מצתים גמורים /לא מתאימים!

כן יש לבדוק האם הדלק שמולא ברכב לאחרונה לא מהול במים / סולר/ נפט/ וויסקי!

לאחר שתפרט יותר תקבל גם אבחנה מדוייקת יותר ולא ... ממישהו!!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום.

יש כמה אפשרויות לגבי מפלג לדוגמא: כך איזה מפלג שאתה רוצה דאיצו טוב, שים אותו בבגז', או על הכיסא

לידך, או תתלה אותו על המראה, והנב יש לך דיסטרבוטור של דאיצו בסוברו.

מי שאמר לך את זה מדבר שטויות. אין סיכוי שירכיבו דיסטרבוטור של דאיצו בסוברו (לא מתאים).

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

הכוונה בדברי קודמי שיש סיכוי טוב לכיוון הצתה שגוי ..

אנא תקנו\אשרו דבריי.

 

בברכה

BEAR

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם

הכוונה בדברי קודמי שיש סיכוי טוב לכיוון הצתה שגוי ..

אנא תקנו\אשרו דבריי.

 

בברכה

BEAR כוון הצתה שגוי , הוא בדברי או בדבריך , אך פותח השרשור אפילו לא רמז על כך, ולא היה אפילו בכוון..!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

זיופים וצילצולים יכולים להגרם גם מקרבורטור סתום.

 

האם מישהו מקצועי בדק את הרכב ? (חשמלאי טוב או מוסכניק שמכיר את הדגם)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק אין קול ואין עונה. מפותח השרשור, הוא כנראה עסוק בציור אומנות חדש לסימלון שלו!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

ידידי צביקה

כיוון הצתה שגוי בדבריכם.

(סליחה על הטעות המבישה,פשוט עייף עקב יום עבודה ארוך)

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם

חח אחי אולי אמרו לך את זה בצחוק..

בכל מקרה דיסטרבוטור של דאייצו לא יכנס לסוברו

כדאי ללכת למוסך לבדוק את העניים אולי הדיסטרבוטור שלך לא מכוון או פלטינה פגת תוקף

פורסם
חח אחי אולי אמרו לך את זה בצחוק..

בכל מקרה דיסטרבוטור של דאייצו לא יכנס לסוברו

כדאי ללכת למוסך לבדוק את העניים אולי הדיסטרבוטור שלך לא מכוון או פלטינה פגת תוקף

שלום.

לא יפה למה אתה אומר שדסטרבוטור של דאיצו לא ניכנס בסוברו.

אנה קרא את ההודעה שלי ותראה שאתה טועה גם דסטרבוטור של 8 צילינדר ניכנס (בזהירות)

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

חברס מה קרה? מה כל הירידות עלי?

 

שכן שלי שלומד במגמת מכונאות בתיכון אמר לי שהוא חושב שהדיסטרביוטר אצלי הוא לא מקורי והוא שייך לדייהטסו.

היום קפצתי למוסך עם הבעיה שלי והוא אמר לי שיש בקרבורטור באוטו הזה משאבת תאוצה והיא עושה את כל הזיופים. אני ממש לא יודע כבר למי להאמין. שמתי כל כך הרבה כסף על האוטו וכל פעם בעיה אחרת.

נא המלצתכם.

אם תעלה עוד יצירת אומנת נוספת לסמלון שלך, תיחסם גישתך לאתר.

פורסם
חברס מה קרה? מה כל הירידות עלי?

 

שכן שלי שלומד במגמת מכונאות בתיכון אמר לי שהוא חושב שהדיסטרביוטר אצלי הוא לא מקורי והוא שייך לדייהטסו.

היום קפצתי למוסך עם הבעיה שלי והוא אמר לי שיש בקרבורטור באוטו הזה משאבת תאוצה והיא עושה את כל הזיופים. אני ממש לא יודע כבר למי להאמין. שמתי כל כך הרבה כסף על האוטו וכל פעם בעיה אחרת.

נא המלצתכם.

אם לא ירדו עלייך כיצד תלמד שלא שומעים לחברים שפתחו פעם בורג בגלגל ומאז הפכו לדוקטורים לרכב, ויודעים כבר לאבחן, אך לא את הדבר הנכון?!

ובכן לעינינך אם המוסך קבע שהבעייה בקרבורטור, אז רוב הסכויים שאכן כך הדבר, אך המלצתי לטיפול בקרבורטור, גש למכון קרבורטורים, מומלץ , ובעל שם בתחומו( קיים אחד כזה בפורום מכובד זה)

ובעייתך תאובחן ותסודר,ללא הוצאות מיותרות ואבחנות שגויות, שיעלו לך כסף!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
חברס מה קרה? מה כל הירידות עלי?

 

שכן שלי שלומד במגמת מכונאות בתיכון אמר לי שהוא חושב שהדיסטרביוטר אצלי הוא לא מקורי והוא שייך לדייהטסו.

היום קפצתי למוסך עם הבעיה שלי והוא אמר לי שיש בקרבורטור באוטו הזה משאבת תאוצה והיא עושה את כל הזיופים. אני ממש לא יודע כבר למי להאמין. שמתי כל כך הרבה כסף על האוטו וכל פעם בעיה אחרת.

נא המלצתכם.

אכן בקרבורטור שלך יש משאבת תאוצה. בעיה פשוטה שכל מכון קרבורטורים יכול לסדר. אל תלחץ ןאל תתרגש. פנה לבעלי מקצוע הנכונים ולא תרגשי מרומה.

שלחתי לך גם הודעה פרטית כדי להתקדם עם הבעיה שלך.

פורסם

קונלינגוס אני ממליץ על צביקה קרבורטורים מנתניה. הוא בעל מקצוע ותיק אמין זול ומתמחה בסוברו למינהן . קפה לא כדאי לך לשתות אצלו, מזגן אין לו והוא עושה לך שטיפת מנוע מנוע חינם עם הזיעה. אבל העבודה איכותית מעין כמוה.

מומלץ בחום.

פורסם
קונלינגוס אני ממליץ על צביקה קרבורטורים מנתניה. הוא בעל מקצוע ותיק אמין זול ומתמחה בסוברו למינהן . קפה לא כדאי לך לשתות אצלו, מזגן אין לו והוא עושה לך שטיפת מנוע מנוע חינם עם הזיעה. אבל העבודה איכותית מעין כמוה.

מומלץ בחום.

יש פתרון יותר טוב, יש מכשיר 4 גזים באזור המרכז, עושה נפלאות, מפרק קרבורטור,משפץ אותו מכוון אותו, מכין קפה , שוטף את הכוסות, ועושה לך גם מסאז!!

פרטים בה.פ!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...