Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

המצבר הראשון של ורטה נקנה לפני שנה ו 9 חודשים במוסך כחול לבן בפ"ת.

לפני מספר חודשים, המצבר הראשון שבק לחלוטין - הוא לא נטען כלל מהאלטנטור.

המצבר הוחלף אחר כבוד במצבר ורטה חדש (נשלחתי מממוסך כחול לבן למוסך אחר שהיה לו מצברי ורטה).

יש לי חשש שהמצבר שקיבלתי "משופץ" או משהו כזה.

המצב עכשיו הוא שלאחר שהרכב "עומד" מעל 3 ימים ההנעה קשה לו (הסטרטר חלש מאוד) - אבל מניע כמו גדול !.

אני מעונין לגשת למוסך כחול לבן ולהחליף את המצבר.

התקשרתי עכשיו למוסך, בחור בשם יוסי ענה לי ואמר לי להגיע ביום ראשון ואז יגיע החשמלאי שיבדוק את המערכת של החשמל.

החשש שלי הוא :

1. שיגידו לי המצבר אמנם בתקופת אחריות, אך הרכב עבר יד, ולכן האחריות למצבר לא בתוקף.

2. חשמלאי הרכב יזרוק את האשמה על האלטרנטור (בן 8 חודשים).

מה אתם אומרים ? יש סיכוי שסעיף 1 יפעל עלי ?

מה בנוגע לסעיף 2 ?

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

החשמלאי ב "מוסך כחול לבן" שמו זאב והוא מקצוען.

יש לבדוק את המצבר עצמו, מתח תחת עומס ואת רכוז האלקטרוליט.

לאחר מכן יש לבדוק את תפוקת האלטרנטור הן מתח והן זרם מכסימלי בהעמסת המצבר.

בדיקה אחרונה הנה של זליגות זרם כדי לוודא שאין צרכן חשמל סמוי (כאור תא מטען דולק קבוע)

הגורם לפריקת המצבר.

נא מסור לזאב החשמלאי ד"ש ממני.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
החשמלאי ב "מוסך כחול לבן" שמו זאב והוא מקצוען.

יש לבדוק את המצבר עצמו, מתח תחת עומס ואת רכוז האלקטרוליט.

לאחר מכן יש לבדוק את תפוקת האלטרנטור הן מתח והן זרם מכסימלי בהעמסת המצבר.

בדיקה אחרונה הנה של זליגות זרם כדי לוודא שאין צרכן חשמל סמוי (כאור תא מטען דולק קבוע)

הגורם לפריקת המצבר.

נא מסור לזאב החשמלאי ד"ש ממני.

בברכה - רפי לין :-)

רפי, אני אמסור לו ד"ש בשמך.

בנוגע לבדיקות עצמן, הן בחינם ? - סה"כ המצבר נקנה מהמוסך, והוא בתקופת אחריות.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

×
×
  • תוכן חדש...