Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

קיבלתי את האפשרות לקחת עליי את כל קידום המכירות של תחנת הדלק שאני מנהל,ברצוני לשאול את דעתכם לגבי מבצעים שיכולים למשוך אנשים לתדלק דווקא בתחנה שלי.

נתונים בסיסיים שצריך להתחשב בהם:

1.אין אפשרות לתת הנחה במחיר הדלק מעבר למה שיש היום(145 אג' לסולר ו-60 אג'-98).

2.כנראה שלא תהיה אפשרות למבצע רחיצה.

3.התחנה ידועה באיכות הדלק שלה ואין ספק בעניין(עניין "חם" וחשוב מאד לאנשים).

 

האפשרויות העומדות על הפרק:

1.מבצע קפה חינם בילו בתדלוק מעל סכום מסויים.

2.מבצע צבירה- קבלת מתנות לפי כמות הליטרים שנצברו.

3.מבצעים שונים למשאיות ואוטובוסים.

 

אשמח לשמוע את דעתכם היצירתית על מבצעים מעניינים שיוכלו לדעתכם להביא לקוחות חדשים!

תודה מראש

ג'ורג'

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני אישית חושב שמבצע קפה לא כל כך מעניין את האנשים שפוקדים את תחנת הדלק .

 

מבצע צבירה הוא בעייתי אלא אם כן יש מתנות אטרקטיביות - ולא חסרות כאלו , לדוגמא

מוצרי ניקוי , או מוצרי ריח כמו אירוויק וכו' לאחר תדלוק של X ליטרים ( לפי החלטתכם)

 

אגב , בתחנה שלך יש חלוקת עיתונים מעל תדלוק בסכום מסויים?

אני יכול להגיד לך שהמון אנשים בוחרים את תחנת הדלק שלהם לפי איפה שהם מקבלים עיתונים

בחינם ( כמובן שהתחנה תיהיה קרובה לביתם ולך יש יתרון גדול של שכונת אם המושבות ונווה גנים ממש

נושקות לתחנה שלך ) אז דרך טובה להתחיל את הבוקר עם תדלוק בתחנה שלך ועיתון.

מדובר על עיתון יומי בימי חו"ל.

ועיתון סופשבוע בימי שישי ( עלות העיתון יקרה מעט לכן יש לבדוק את האפשרות)

 

בנוגע למבצעים לאוטובוסים משאיות וכמובן מוניות אך ורק הסכום מדבר וכל אלו ילכו למקום

שבו הסולר הכי זול .

פורסם

לא יעניין אותי שום מבצע כמו אחד מהשתיים שנתת

 

( בקשר ל 3 , אין לי אוטובוס או משאית למרות שיש מצב שאני ארכוש רכבת בזמן הקרוב )

 

בגדול אני אתן לך מה שאנשים רוצים :

 

הכי זול נקודה .

 

אנשים רוצים לשלם פחות ולא לשלם ולקבל מתנות...

 

טיב הדלק חשוב לי ולך ויאשקה פאשקה לשכן שלנו לעומת זאת זה לא כל כך איכפת , הם לא מבינים הרבה . האוטו מניע ונוסע בסך הכל...

 

פרסום שהתחנה הכי זולה , זה מה שיעשה את ההגעה של הלקוחות .

 

אצלנו בעיר אנשים מגיעים מקצה אחד לקצה שני להגיע לתחנת *** כי היא הכי זולה

 

רק הדלק להגיע אליה כבר משנה את המאזניים של "הכי זול"

 

:lol:

 

ולא איכפת להם איך השירות , רק לשלם פחות . לא יאומן .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

טוב יאשה, אתה מדבר על חדרה, אנשים שם ברזלנים.

 

מדובר פה על פ"ת, עיר ואם בישראל, הידועה גם בשמה השני:

 

איר העורות. :smilecolr

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

1.יש לי מבצע עיתון קיים(2 ש"ח ביום חול ו-4 ש"ח בשישי).

2.במבצע צבירה אני מתכנן על מתנות יפות כמו מגהץ או טוסטר תמורת 600 ליטר,קומקום נירוסטה ב-800,מיקרוגל ב-3000-3500 ליטר.

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
טוב יאשה, אתה מדבר על חדרה, אנשים שם ברזלנים.

 

מדובר פה על פ"ת, עיר ואם בישראל, הידועה גם בשמה השני:

 

איר העורות. :smilecolr

אתה חי ????

 

י-ש-י ?!?!

 

ההוא עם התלתלים ???

 

:shock:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

יש תחנה של "דלק" בא.ת. חדש של ראשון, ששברה את כל שאר התחנות ע"י מכונת ברד,

שצמוד אליה גם בחור שמכין קפה. בנוסף, היא מחלקת עיתונים, ורחיצה במקום צמוד ב-5 ש"ח.

No worries 8)

פורסם
1.יש לי מבצע עיתון קיים(2 ש"ח ביום חול ו-4 ש"ח בשישי).

2.במבצע צבירה אני מתכנן על מתנות יפות כמו מגהץ או טוסטר תמורת 600 ליטר,קומקום נירוסטה ב-800,מיקרוגל ב-3000-3500 ליטר.

ג.

בוא'נה מתנות יפות .

 

אז איפה אמרת שאתה נמצא ?

 

:wink:

 

אבל דוגרי , אחלה מתנות...

 

( לפי הצריכת דלק שהרכב שלי צורך או שמא צרך אמא תקבל כל חודש טוסטר או מגהץ :lol: )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
אתה חי ????

 

י-ש-י ?!?!

 

ההוא עם התלתלים ???

 

:shock:

אמנם יש לו תלתלים , אבל עליך מתרוצצות שמועות שהיית בניקולודאון עם רוני סופארסטר ......

:wink:

 

 

ג'ורג' תשקול מוצרים יותר אטרקטיביים ואשר המחירים שלהם דומים למחירים של המיקרוגל

והטוסטרים , לדוגמא נגן MP 3 פשוט שעולה בסביבות ה 200 ש"ח וכו'.

פורסם

לפי דעתי הרעיון של השתייה יכול להיות נחמד...

 

 

למשל ביום חם איזה משהו קר, כוס ברד או איזה כוס קולה קרה... ובחורף איזה כוס קפה או משהו...

 

 

לי אישית מה שהכי חשוב זה מחיר ואיכות, שהמחיר יהיה סביר וזול אבל גם שהאיכות תהייה טובה, ואם ציינת את שני אלו אז פשוט תתמקד בפרסום של זה...

 

ועוד משהו זה עיתון כמו שנאמר שגם זה קיים אצלך...

 

 

תנסה אולי עם השתייה, לפי דעתי הנהגים ישמחו לאיזה כוס שתייה קרה או ברד באמצע יום חם (גם אני לא אתנגד אם יציעו לי)...

פורסם

בתחנת דלק מסויימת בהרצליה מקבלים עיתון סופ"ש בחינם בתדלוק ביום שישי בבוקר.המבצע הזה גורם לפקק תנועה, ואני אף פעם לא מצליח להבין את האנשים, שבשביל עיתון שעולה שקלים בודדים, מבזבזים עשרות דקות בתור לתדלוק, בשעות הכי יפות של השבוע.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

בנוגע לשתיה ישנן תחנות שמעמידות שתיה קרה חינם לכל העוברים דרכה לאו דווקא למתדלקים

בתחנה , אני ראיתי את השירות הזה בסונול ליד נחלים.

פורסם

הייתי מציע לך ללכת בכיוון של שיתוף פעולה עם גוף גדול יותר שיישלח אליך לקוחות דרך מבצע מסויים.

 

סתם לדוגמא כדי להסביר את הרעיון:

 

כל הרוכש מוצרים בסכום הגבוה מ-200 ש"ח במגה יהוד ו\או היפר נטו סביונים ו\או.....

 

יקבל צידנית X ליטר עם הצגת חשבונית הקנייה בתחנה + תדלוק בתחנה במזומן\אשראי בסך 100 ש"ח.

 

תשחק עם המוצר והסכומים לפי חשבונך כדי שישתלם לשלושת הצדדים.

 

לדעתי כח הפרסום שלך די קטן והצטרפות לגוף גדול יותר, חזק יותר (מהיר יותר :-P ) ייתן זריקת מרץ ויזרים אליך חלק מהלקוחות של אותו מגנט קהל. מה גם שפתאום תראה את תחנתך מככבת כחלק מהפרסום של אותו סניף.

 

החלק הקשה יהיה וודאי למשוך ולשכנע את הגוף הגדול לשיתוף הפעולה אך ישנו מצב ששניכם תפיקו

 

ערך מוסף מהשת"פ. זה יהיה בהחלט קשה אך אני מעריך, משתלם מאוד.

 

מעבר לזה שירות טוב ויעיל (מהמתדלק ועד איכות הדלק) יבנה לך בסיס לקוחות יציב.

 

בהצלחה,

 

חי סולומון, שמחר יראה בפעם הראשונה את התחנה המשופצת שלך.

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

  • אחראי פורום
פורסם
בתחנת דלק מסויימת בהרצליה מקבלים עיתון סופ"ש בחינם בתדלוק ביום שישי בבוקר.המבצע הזה גורם לפקק תנועה, ואני אף פעם לא מצליח להבין את האנשים, שבשביל עיתון שעולה שקלים בודדים, מבזבזים עשרות דקות בתור לתדלוק, בשעות הכי יפות של השבוע.

לא רק זה, אנשים הולכים לתדלק בכוח רק בשביל העיתון....(מניסיון כמתדלק בעברי)

ממלאים בקושי 15-20 ליטר.

 

ג'ורג' - המתנות על צבירה זה יפה מאוד, אבל הייתי מכניס כמתנה לצוברים - עוד הנחה.

לדעתי זה יגרום לאנשים לדבוק בתחנה כי המתנה שהם מקבלים היא מוחשית ליום יום.

נגיד עוד כמה אג' זול יותר למי שעובר X ליטרים, או כמה ליטרים חינם וכו'.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.


×
×
  • תוכן חדש...