Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר לחוק שמותר נהג + 2 נוסעים ...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החוק תופס עד גיל 21

בגיל 21 אתה יכול לשים באוטו אנשים ללא קשר ל חוק

אבל עם יושב ליידך אדם מבוגר כמו מלווה עם התנאים של מלווה אתה יכול למלא את האוטו.

פורסם

אני לא מבין מה גורם לאנשים לא מקצועיים לצאת בהצהרות כאלה שיכולות להשפיע על אנשים שקוראים פה.

 

א. ייעילות החוק תיבדק בתוך שנתיים מאז שהוא יצא.

 

ב. בינתיים זה לכל הנהגים החדשים של אחרי נובמבר 2004 עד שימלאו להם 21 שנים.

 

ג. אפילו אם אתם חושבים שאתם צודקים, תבררו בכדי להיות בטוחים. לא הייתי רוצה להיות התמים שיתסמך על הדעה שלכם.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אני לא מבין תחוק,איזה ילד שאני מכיר הלך לשאול שוטר!! בקשר לחוק והשוטר אמר לו שאין עונש על החוק הזה

פורסם
אני לא מבין תחוק,איזה ילד שאני מכיר הלך לשאול שוטר!! בקשר לחוק והשוטר אמר לו שאין עונש על החוק הזה

השוטרים לא ידועים בחכמתם הרבה...

 

בכל מקרה לסיכום סופי: יש חוק שעד גיל 21 אסור להסיע ברכב יותר משני נוסעים, אלא אם כן יושב לצידך מלווה ואז הינך יכול להסיע נוסעים לפי מספר המקומות ברכב.

 

שנתיים מצאת החוק אמורה להתכנס הוועדה או הכנסת אנערף לדון בחוק ותוצאותיו, שבמהלכו הם יחליטו אם להמשיך בחוק או לא.

 

כמו כן במקרה ואתם מסיעים מעל שני אנשים ללא מלווה, הביטוח לא תקף וכל מה שמשתמע מכך, זה ששוטרים לא עוצרים אנשים שהסיעו יותר משני אנשים זה לא אומר שאין חוק כזה.

 

פליקס

ROOONEEYY

×
×
  • תוכן חדש...