Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר לחוק שמותר נהג + 2 נוסעים ...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמעתי משני אנשים שלא קשורים אחד לשני ...

שמבטלים את החוק של ה1 +2 ...

בראשון לתשיעי ...

ומחבר אחר שמעתי שהקפיאו את החוק הזה .. לבינתיים עד שיחליטו מה לעשות איתו ...

ורציתי לבדוק אולי מישהו יודע??? ואם כן איפה זה רשוםם חיפשתי באתר של

משטרת ישראל לא מצאתי כלום תודה...

פורסם

לפי מה שהבנתי שנתיים מהיום בו החוק הזה החל להיות תקף הוא בטל.

השאלה מתי הוא התחיל ...והדאגה אם בכנסת יחקקו אותו לעוד שנים.

:smilecolr
פורסם

נראה לי שעבדו עליך :wink:

 

שנתיים אחרי שהחוק יוצא (או יותר נכון, שנתיים אחרי שמתבטל לך ה"נהג חדש") החוק מתבטל :roll:

 

 

תחשבו על זה

וואלק אתתתתה

פורסם
נראה לי שעבדו עליך :wink:

 

שנתיים אחרי שהחוק יוצא (או יותר נכון, שנתיים אחרי שמתבטל לך ה"נהג חדש") החוק מתבטל :roll:

 

 

תחשבו על זה

לא הבנתי את הקשר בין 2 הנושאים שהזכרת..שנתיים אחרי שהחוק יצא ושנתיים אחרי שמתבטל לך הנהג חדש... :mm_eek:

:smilecolr
פורסם

הוא התכוון ששנתיים מאז שהחוק חל הממשלה תדון בו שוב כדי להחליט מה הוא המשך ו האם החוק היה יעיל והוריד בנתונים סטטיסטיים תאונות בקרב נהגים צעירים.

Zoom-Zoom...

פורסם

חחח נראה לי שגם אתה לא הבנת אותו

anyway מתי יגמרו השנתיים האלה (שאחריהם הכנסת תדון בלה בלה) יש ך מושג?

:smilecolr
פורסם

חחח נראה לי שגם אתה לא הבנת אותו

anyway מתי יגמרו השנתיים האלה (שאחריהם הכנסת תדון בלה בלה) יש ך מושג?


נובמבר 2006

פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 

פורסם

החוק הזה לא כתוב באף מקום זה מה שמעצבן(כלומר יתכן והוא כתוב, אבל באינטרנט בהחלט קשה למצוא איפה הוא כתוב)

עושים חוק, אבל בתכלס הוא עובר כשמועות ולא כמשהו רציני שמדברים/רושמים עליו..

לא יודע, בקושי נתקלתי בו...למרות כמות האנשים שיודעים עליו..

פורסם
החוק הזה לא כתוב באף מקום זה מה שמעצבן(כלומר יתכן והוא כתוב, אבל באינטרנט בהחלט קשה למצוא איפה הוא כתוב

כתוב ועוד איך כתוב, באתר האינטרנט של משרד התחבורה.

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם

מתי שהוצאתי רישיון היה חצי שנה מלווה חודש לפני שהוצאתי רשיון החוק הוקפא בגלל שתמה תקופת הניסיון שלו ואז קיבלתי רק חודשיים מלווה....אחרי זה החזירו אותו ונראה לי אחרי 4 חודשים הפחיתו חזרה לחודשיים

×
×
  • תוכן חדש...