Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

א. תחליט איזה גודל אתה צריך, האלפיין (שהייתי מעדיף על הקיקר) הוא 4 אינץ והקיקר הוא 5.25...

ב. לגבי מגבר (ולא רסיבר, הוא לא קולט רדיו) לדעתי יש אופציות טובות יותר במחירים הלו (300). לדוגמא:

http://www.shopping.com/xPC-Rockford_Fosgate_Punch_801X למקרה ואתה מחפש הרבה כוח.

http://www.shopping.com/xPC-Phoenix_Gold_Xenon_100_4 למקרה ואתה מחפש שליטה ואפשרויות מרובות.

ויש עוד אפשרויות אני בטוח.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

אני ממש נעשה מבולבל מכל הסוגים והדגמים ואין לי כבר מושג מה טוב ומה לא...

אני נוסע לניו יורק ואני צריך למצוא חנות לקנות ממנה את הכל..

כרגע החנות שנראת הכי טוב היא

http://www.etronics.com

 

אני מחפש מגבר ל2 רמקולים קומפוננט ו2 רמקולים אחוריים

פורסם

אני רואה שיש לך תקציב מכובד, למה רמקולים אחורים ולא סאב? או שניהם?

יש סיבה מיוחדת שאתה לא רוצה סאב? מקום?

 

אם עצם המילה מפחידה אותך (בומים וערסים) אז אל חשש יש סאבים מעולים שנועדו "רק" ליושבים ברכב למטרות הנאה אמיתי מהמוזיקה.

 

אם אתה לא רוצה להביא הרבה דברים אפשר לקנות חלק מהדברים בארץ, לדוגמא סט קומפוננט מורל בארץ (דוטק) וסאב ומגבר בחו"ל...

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

יש לי חשש גדול שאני לא יצליח להגניב סאב במכס... פשוט זה דבר גדול... חוצמזה המחירים לא מאוד גבוהים בארץ ואני מעדיף לקנות סאב בארץ.

 

בעיקרון קומפוננט של מורל עולה איזה 770 שקל בארץ...

ב1000+- שקל אני כבר קונה קומפוננט של אלפין,רוקפורד וכו' שמאוד יקרים בארץ לעומת מחירם בארצות הברית.

 

רמקולים אחוריים זה לא ממש התלבטות והוחלט על פיוניר 691 בלי יותר מדי לפרט אני בטוח שהם נפוצים.

 

האוטו המיועד הוא טויוטה קורולה 2005, לצערי לא הצלחתי לקבל תשובה לגבי גודל הרמקולים בדלתות אני יודע ש 5.25 זה סטנדרט אבל אני ישמח אם מישהו יוכל להגיד לי בוודאות. אני ממש מחפש כמה שפחות לחתוך דלתות וכו' לכן העדפה שלי היא רמקולים במידה מתאימה.

 

בנוסף לרמקולים ומגבר אני גם מחפש HU.

 

בעיקרון מהחנות הזו: http://www.etronics.com

 

המחירים זולים בה משמעותית. אבל אם ממש אין פשרות והמוצר הנ"ל לא נמצא שם. אני בטוח שאני ימצא אותו במקום אחרי שכן ניו יורק היא מקום ענק.

פורסם

לגבי הקומפוננט, יש את האלפיין שקרצו גם לי מאד...

לגבי סאב. אני באופן כללי ממליץ על פיניקס גולד ZR הוא נמכר זול בארץ ולפי מה שהבנתי משתווה ל V- MAX (מבחינת "סטטוס").

 

הד יוניט, אתה מחפש אנימציות או SQ (זה לא ממש נוגד, אבל הבנתם את הכוונה)?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

אני ממש לא מחפש פוזה, לא מחפש באסים מתפוצצים ומוזיקה חזקה בצורה שכל השכונה תשמע.

 

אני מחפש איכות... אנימציות? ממש לא אכפת לי, אם זה בא על חשבון איכות אז לא צריך אנימציות.

 

הקומפוננט אלפין... הוא לא 5.25 ?

פורסם

כרגע זוהי המערכת הנבחרת:

 

מגבר:

http://www.etronics.com/product.asp...tore=&catid=306

 

קומפוננט:

http://soundmart.zoovy.com/product/RFF-T162S

 

אחוריים:

http://www.speedsound.com/caraudio....cific=jnnmprgno

 

לגבי HU אני לא הכי בטוח כי בזה ההבנה שלי בכלל בסיסית:

http://www.speedsound.com/caraudio....cific=jodofpnoi

 

או שאולי עדיף בכלל פאנאסוניק,פיוניר?

עצות לשיפור?

פורסם

הפנסוניק נהדר ואתה בתכל'ס לא צריך מגבר איתו כי יש בו מגבר דיגיטלי של 70 W RMS לפי מה שהם טוענים .

זה אפשרי בעיקרון עם המגבר הוא FULL DIGITAL.

לגבי איכות הייתי הולך על קלריון או אלפיין אבל יש מאוד דגמים שאפשר לקלוט איתם רדיו בארץ כשקונים בחו"ל לכן בכלל הייתי ממליץ לך על קניית דגם של קנווד אבל מסדרת EXCELON לדוגמא:

http://www.crutchfield.com/S-FO20rniQRxF/cgi-bin/ProdView.asp?g=300&I=113KDCX589

 

CD עם קליטה של רדיו בארץ , עם כל התוספות , מנסיון קנווד לא מתקלקלים ויש להם איכות סאונד מאוד טובה , חוצזה יש לו DAC של 24 BIT!!! שזה חשוב מאוד.

 

לגבי חנות אין לך מה לחפש חנות פיזית כי היום אתה יכול להזמין באינטרנט והכל מגיע לך לבית המלון עד לחדר.

 

דבר שני למה להביא קומפוננט של רוקפורד ולא מורל מי החליט שזה יותר טוב?

ומה עם PHASE LINEAR ומה עם JL AUDIO ו MB QUART ו MAC AUDIO וכו...?

 

אני מציע לך לעשות סקר שוק נרחב יותר ף לגשת לחנויות ולשמוע לפני שאתה קונה.

אין כזה דבר כבל עבה מדיי...:shock:

פורסם

יש לי שאלה לגבי נצילות

 

תראה יש לי עוד כמה שאלות:

 

אני קונה בלי למצמץ את הרמקולים של rockford

Rockford Fosgate T162S 200W 6.5

http://soundmart.zoovy.com/product/RFF-T162S

 

השאלה היא לפי מה שרשום:

100W RMS

200W Peak Power

 

זאת אומרת שהפיק פאוור הכולל הוא 400W והאר אמ אס הוא 200W

 

תכננתי כמו שראית לקנות מגבר של JBL שהוא 600W ו 4 ערוצים

זאת אומרת שזה מתחלק 123.5 לערוץ

 

אז אני בעצם ינצל רק 60% מהרמקול....

 

אז לא עדיף לי לקנות JBL של 600W ו 2 ערוצים?

http://www.etronics.com/product.asp?stk_code=jblpx3004

 

258W לערוץ.

 

ולוותר על ה2 אחוריים בינתיים.

פורסם

אל תחשב ככה.

א. מגבר שרשום עליו 600WATT זאת אומרת מקסימום שהוא מגיע, בהתנגדות

הכי מקסימלית שהוא יכול לרדת אלייה.

מגבר מונובלוק נגיד, 600WATT,

בהנחה שאין איבודים, יוצהר כ300RMS, וזה יהיה נגיד ב2 אוהם. ז"א המגבר בכלל

ב4 אוהם 150 RMS.

ב. לא הייתי "קונה בלי למצמץ" את הרמקולים האלה. שמעתי אותם בדגם חמש ורבע,

והם היו מדוייקים אבל לא יודע כמה מהר הייתי רץ להחליף אותם בדוטק שיש לי למשל.

זה עניין סובייקטיבי, אם שמעת ואהבת לעומת דגמים אחרים, מצויין, אבל אם לא..

ג. מגבר שמומלץ לרמקולים האלה הוא מגבר שמוציא בין 50 RMS לערוץ ל100RMS לערוץ,

אין סיבה ליותר. אל תדחף את הקומפוננט שלך להספק מקסימלי, הוא עשוי להתעוות ולהשרף.

ז"א לא משנה אם זה מגבר שני ערוצים או 4 ערוצים, כל זמן שההספק שלו ב4 אוהם, RMS, יהיה

בין 50 ל100.

Race Smart

פורסם

http://www.etronics.com/product.asp?stk_code=jblpx3004

 

600W

4 ערוצים

123.5 Watts RMS x 4 channels at 4 ohms Power Output

358 Watts RMS x 2 channels at 4 ohms, 14.4V supply

 

אם אני יחבר את השני הקומפוננטים לשני הערוצים זה יזיק?

ואם אני יחליט לקנות עוד זוג ואני יחבר את כולם למגבר? הוא ימצא את היכולת שלהם או שאני אצטרך עוד אחד?

פורסם

החישוב שלך לא נכון, אתה לא אמור להסתכל על "כוח כולל" אלא לכל צד בנפרד, כאמור 100WRMS לערוץ וזה מה שמגבר אמור לתת.

כמובן שזהו רק גבול תרמי של הרמקול, זה לא אומר כלום לגבי איך הוא ישמע אם תיתן לו 30 או 120...

 

כמה דברים, עברת פה הרבה דגמים פשוט בגלל המחיר שלהם.

אתה צריך לחשוב מה אתה מחפש ומה אתה רוצה.

לדוגמא האלפיין type X אל מול הרוקפורד האלה. בא נגיד שלא הייתי מגדיר אף סט קומפוננט כ SPL אבל הרוקפורד הוא הרבה יותר SQL אל מול ה SQ האלפייני..

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

השאלה שלי הייתה

אם אני לוקח מגבר של ג'י ב'י אל 600 וואט 4 ערוצים

123.5 אר אם אס פר ערוץ

ומחבר לו 2 זוגות קומפוננטים של רוקפור 100RMS 200WATT PEAK

האם המגבר יפיק את המקסימום מהרמקולים?

האם המגבר חזק מדי לרמקולים והוא לאט לאט יהרוס אותם ויקצר את החיים שלהם?


×
×
  • תוכן חדש...