Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
השאלה שלי הייתה

אם אני לוקח מגבר של ג'י ב'י אל 600 וואט 4 ערוצים

123.5 אר אם אס פר ערוץ

ומחבר לו 2 זוגות קומפוננטים של רוקפור 100RMS 200WATT PEAK

האם המגבר יפיק את המקסימום מהרמקולים?

האם המגבר חזק מדי לרמקולים והוא לאט לאט יהרוס אותם ויקצר את החיים שלהם?

לא ממש.

הרמקול מסוגל לקבל 200MAX POWER. ברגע שהוא יקבל יותר מזה הוא יהרס.

מגבר שמסוגל לתת 123.5 RMS לערוץ, בעצם מסוגל לתת בPEAK שלו 247 WATT, וזה

יגמור את הרמקול. אבל בהנחה שלא מגיעים לPEAK...

הקיצר זה צאנס שאתה לוקח פה. עדייף מגבר שקצת יותר חלש...

הJBL GTO 75.4 יכול לעשות את העבודה יופי.

Race Smart

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
PEAK זה לא RMS כפול 2. אין בעיה לחבר רמקולים למגבר חזק, סך הכל צריך להשתמש באוזניים ואם הרמקול משמיע סימני מצוקה, להנמיך קצת את הGAIN.
צודק אייל, התבלבלתי קצת כאן..

Race Smart

פורסם
מנסיון קנווד לא מתקלקלים ויש להם איכות סאונד מאוד טובה , חוצזה יש לו DAC של 24 BIT!!! שזה חשוב מאוד.

 

.

קנווד דווקא כן מתקלקלים. ( מניסיון )

ו DAC של 24 BIT!!! , זה ממש לא דבר חשוב. אפילו זניח . ולמען האמת די מיותר להוציא על זה כסף .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

עופר אנ מדבר רק מנסיון מה הקטע המשועמם שלך?

 

דבר שני תבוא לשמוע את הפאנל שלי שהוא DUAL 24BIT ותלמד קצת מזה נותן אז תדבר...יו איזה כאב ראש השרשור הזה...

אין כזה דבר כבל עבה מדיי...:shock:

פורסם

אייל כשתעשה כמוני מבחן עיוור למערכת שך 2.5 מליון דולר תדבר.

 

רק על זה אתה מדבר למה איפה אתה למדת סאונד בחיים שלך????

אני למדתי מד"רים באוניברסיטה חשמל ואלקטרוניקה.

 

אולי אתה עיוור פשוט?

אין כזה דבר כבל עבה מדיי...:shock:

פורסם

ילדון , אתה יכול לנפנף במבחנים העיוורים שלך עד שנה הבאה , זה לא עושה רושם על אף אחד . בטח שלא על אייל או עלי .

שמדברים על מערכת בתקציב מאוד מוגבל , כמו לפותח השרשור הזה , להגיד לו לקנות מכשיר של 24 BIT זה מטופש אפילו בשבילך . אם היינו מדברים פה בשרשור על המלצה למערכת במיליוני שקלים , בלי שיקולי תקציב וכו , אז היה משמעות בלהמליץ על ה 24 BIT.

 

והקביעה המשעשעת שלך שלקנווד אין תקלות. נו באמת , אתה לא חושב שאתה מייחס לניסיון הצר שלך קצת יותר מידי משמעות ?

 

לגבי השיעמום שלי לטענתך , אני לא הולך לרדת לרמה הזאת . אתה בסך הכל תופעה חולפת, כל כמה זמן קופץ פה בפורום ליצן חדש שחושב שהוא יודע הכל יותר טוב מכולם ויש לו ניסיון יותר מכולם. לכן , לפני שיהיה מאוחר מידי , תתחיל לשקול מה אתה כותב . ותלמד מאנשים שיכולים ללמד אותך . כמו שאני עשיתי , עושה , ועוד יעשה.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

חברה סטיתם קצת מהנושא,תנשמו עמוק אין מה לריב ואין טעם להתעצבן על

 

שטויות שכולנו בסוף אוהבים.

לפותח הת'רד זה הת'רד השני שלך באותו נושא ושוב הוא נגרר להסברים בסיסיים

של אודיו לרכב.

כנס לFAQ שב ותקרא, לפי מה שאני רואה מהרצון שלך ללמוד אתה תהנה לקרוא את מה שכתוב שם

ותקבל הסברים מפורטים לגבי כל שאלה שלך.

אני מבטיח לך גם כשתגיע לניו יורק תראה ותמצא הרבה יותר חנויות ממה שאתה חושב,

קח את ההמלצות שאתה מקבל פה כרקע מקדים ותחליט שם אחרי שתשמע את האלמנטים

עובדים.

בהצלחה

מתן

פורסם

קודם כול הת'רד הזה יצא מכול פרופורציות ואם כבר יצא אז:

 

לעופר ואייל ניראה לי שאורי מבסס את דבריו על הרבה תאוריה וגם מעשי הוא "איש סאונד".

היה איתי בצבא אחד כזה שבאמת שמע דברים "שאני לא שמעתי" מבחינת הקלטות איכותיות וכ"ו,

אולי לתקציבים נמוכים הוא "קצת" מגזים אבל לא צריך ככה להיכנס בו (בסגנון מה ששכחתי אתה אף פעם לא תדע, זה כולה פורום צאו מזה, אם הוא היה מטעה בדבריו אנשים אחרים זה משהוא אחר אבל יש משהוא בדבריו ואולי כול הקנווד שהוא התעסק איתם היו 0 תקלות)

 

אייל בזמן האחרון אתה משתמש הרבה בצמד המילים שדיי אוהבים פה "מבחן עיוור" אצל אחד אם מערכת כמו שלך (ושל עופר) היא לא אמורה להיות בלקסיקון, החלקים של המערכת שלך ניבחרו די בקפידה לא?(מתי ייצא לי לישמוע אותה????)

נ.ב

תהיו עדינים איתי הא! זו לא קריאת תיגר עליכם:wink:

פורסם
אייל כשתעשה כמוני מבחן עיוור למערכת שך 2.5 מליון דולר תדבר.

 

רק על זה אתה מדבר למה איפה אתה למדת סאונד בחיים שלך????

אני למדתי מד"רים באוניברסיטה חשמל ואלקטרוניקה.

 

אולי אתה עיוור פשוט?

למר ראובן היקר.

אף אחד לא אוהב שמתנשאים, בייחוד לא על חשבונו.

את מר אורי ו. איני מכיר, לא שמעתי את שמו מתנוסס בין חברים בתור אושייה בענייני סאונד, את שמו של עופר(המתקין),שמעתי( ולטובה , צריך לציין).

בין ללמוד מד"ר באוניברסיטה, לבין להגיע למקצועיות בהתקנת מערכות שמע וכיוונן,

ליבי נוטה לעופר.

בין ללמוד מד"ר באוניברסיטה, לבין לנופף בזה קבל עם ועדה, המרחק גדול.

אני שוב מצדיק את עופר ואייל.

מה שאתה יודע , זה מה שאתה הצלחת להבין ממי שלימד אותך (לא אני אמרתי את זה)

כנראה שמר אורי ו. לא השכיל להבין את הנקודה הזו.

על סמך מה שהתרשמתי בזמן האחרון מהודעותיך מר אורי ו. נדמה לי כי אתה קשור בצורה

מסויימת לאתר cheaper , ( פשוט התבוננתי בכל הודעותיך בפורום עד כה,אוסף מרשים של המלצות

לאתר ולטובין הנמכרים בו. ) תקן אותי אם אני טועה.

ZZR

פורסם

אפשר רק בבקשה לקבל תשובה לשאלתי?

 

האם המגבר ג'י ב'י אל 600W

4 ערוצים

123.5

 

http://www.etronics.com/product.asp?stk_code=jblpx3004

 

יכול להחזיק 2 קומפוננטים (4 רמקולים)

 

Rockford Fosgate

100RMS

200W PEAK

 

http://soundmart.zoovy.com/product/RFF-T162S

 

בצורה שהוא ימצא את המקסימום מהרמקולים?

 

והאם הוא ימצא את המקסימום מסט קומפוננט אחד(2 רמקולים) יותר טוב מ2 סטים(4 רמקולים)?

פורסם
קודם כול הת'רד הזה יצא מכול פרופורציות ואם כבר יצא אז:

 

אם הוא היה מטעה בדבריו אנשים אחרים זה משהוא אחר אבל יש משהוא בדבריו ואולי כול הקנווד שהוא התעסק איתם היו 0 תקלות.

זאת בדיוק הנקודה. הוא כן מטעה אנשים.

הוא כותב בצורה סמכותית ויוצא בהצהרות שחלקן לא נכונות וחלקם לא מדויקות ובכך הוא כן מטעה אנשים.

לכן אני או אייל או כל אחד אחר מעירים לו ומתקנים אותו .

ואם לבחור היה קנווד שלא התקלקל , זה לא אומר שקנוול לא מתקלקלים. והוא מוזמן לרשום שהניסיון שלו עם קנווד טוב מבחינת אמינות . פשוט שיהיה מדויק וריאלי בדברים שלו.

 

הבעיה היא אצלו , אחרי שאני מתקן אותו , התגובה שלו היא "עופר אנ מדבר רק מנסיון מה הקטע המשועמם שלך?"

אחרי שאייל כותב את דעתו , התגובה שלו "אייל כשתעשה כמוני מבחן עיוור למערכת שך 2.5 מליון דולר תדבר.רק על זה אתה מדבר למה איפה אתה למדת סאונד בחיים שלך????אולי אתה עיוור פשוט?"

 

בקיצור , זו התנהגות של ילד שרוצה להראות שהוא יודע , לא התנהגות של מישהו שבא ללמוד. ומסתבר שיש לו הרבה יותר ללמוד מאשר מה ללמד . בטח שלא את אייל.

 

מקווה שאתה קורא את הדברים ומפנים אותם .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701


×
×
  • תוכן חדש...