Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כול sosko תפסיק להגיב הת'רד כבר לא שלך סתאאאם:wink:

 

אני אטען זאת שוב מידן ועופר היקרים ניראה לי שאורי באמת מאוד חזק בתאוריה ונתקלתי בכול מיני מאמרים בדברים שהואטוען, אני לא מנסה להגן עליו או משהוא כזה מבחינתי עופר ואייל אתם גורו (קצת ליקוק עוד לא הרג אף אחד הא?:wink: ),ובפורום אחר אורי באמת היה "יחצן" של אתר מסויים אבל פה ניראה לי שהוא השתנה.

ודבר אחרון נוסף עכשיו הפנמתי (מרוצים :-( )

 

ונעבור לsosko יחזיק אבל אם אתה רוצה מגבר ח ז ק (ושימצה) את הרמקולים או את עצמו קח רוקפורד .(לדעתי בלבד)

ועוד דבר שאתה אומר אולי רק מסט אחד אתה מתכוון לברידג?

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הפורום לא צריך לדון באורי. גם אם אורי חזק בתאוריה בדברים שהוא רשם כאן הוא טעה. לא רק שהוא טעה, הוא גם ניסח את דבריו בצורה לא יפה.

 

ראובן תעשה חיפוש כמה שנים אחורה על צמד המילים "מבחן עיוור" ותראה שזה לא דבר חדש בלקסיקון שלי. הסיבה שבזמן האחרון יצא לי לחזור על הצמד פעמים רבות היא בגלל שאנשים רבים רשמו דברים שבעיניי הם מטעים (וגם כי בניגוד לפעמים אחרות אף אחד אחר לא העיר להם על כך). רוב האנשים שמחזיקים מערכת כמו שלי לא אוהבים את צמד המילים הללו אבל אני אוהב להיות מיוחד ;)

 

אני מקווה שלא נמשיך לדוש בעניין ושניתן לפותח הת'רד להמשיך אותו ללא הפרעה נוספת מצידנו.

 

אני הולך לנסות ולהילחם בנדודי שינה, לילה טוב.


×
×
  • תוכן חדש...