Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

Guest תמיר .א.
פורסם

רק לפי המעגל אני יכול להגיד לך שחבל על המאמץ שאתה משקיע עליו תביא מגבר חזק יותר.

 

זה ממש לא רציני. ולפי תמונה אי אפשר לדעת מה הבעיה שלו. ולסדר אותו זה לא בעיה זה תלוי

 

מה התקלה. אם אתה מאזור חדרה אוכל לבצע בשבילך בדיקה של המכלול שלו.

 

תמיר

פורסם

אחי.....

מהנסיון שלי, מה שהרבה פעמים גורם לנורת הפרוטקט להידלק זה מגע לא טוב של המינוס......

תנסה לחבר לו מינוס ישירות ממקום שאתה בטוח במליון אחוז שייש בו מינוס (הכי טוב למצבר) ותראה אם הבעיה חוזרת. אם כן אז אני משתתף לשאר החברים בפורום ואומר.... תקנה מגבר חדש!!!

פורסם
תנסה לחבר לו מינוס ישירות ממקום שאתה בטוח במליון אחוז שייש בו מינוס (הכי טוב למצבר) ותראה אם הבעיה חוזרת.
אם לא היה מינוס בפח הרכב מלכתחילה הוא היה שם לב, כי כמעט כל החשמל ברכב לא היה עובד.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

תנסה לקחת מינוס ממקום אחר,אצלי הייתה נדלקת הנורה של ה PROTECTION קבוע,העברת המינוס סידרה את הבעיה ועד היום המגבר לא מפסיק לבעוט.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם
אם לא היה מינוס בפח הרכב מלכתחילה הוא היה שם לב, כי כמעט כל החשמל ברכב לא היה עובד.

אני מאוד שמח שאתה מנסה להראות חכם אבל לא חשבת אולי על העובדה שפשוט שאיפה שהוא חיבר את המינוס אין מגע עם הבודי שהרי שם נמצא המינוס ולא כמו שאתה אומר בפח של האוטו!!! או שהוא מכוסה בצבע? אז יכולות להיות מליון סיבות למה דווקה במקום הזה אין מינוס למרות שזה מבלבל ואתה יכל להיות בטוח במליון אחוז שכן!!! אז אני חוזר ואומר... תנסה לחבר מינוס ישירות למצבר ותראה אם עובד אם כן תמצא מקום טוב באוטו מאחור ותחבר לשם!!!!!

פורסם

nachum אני לא יודע כמה התקנות עשית, או על כמה רכבים עבדת, אבל למצוא נקודת מינוס זה לא משהו שצריך דוקטורט עבורו.

 

לפותח התרד, תקח מולטימטר תמדוד מתח.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אתה צודק... אבל שבן אדם מבקש את העזרה שלך אתה צריך לצאת מנקודת אנחה שהוא לא מבין כמוך ולתת לו את כל האופציות שעולות לך בראש גם אם הם הכי טרביליות שייש... בכל אופן... MIKMIK מצתער על איך שניסחתי את התשובה.. לא הייתי צריך לענות בכזאת יהירות, אני רק רוצה לעזור לבן אדם...

פורסם

אוקיי אז ניסיתי עכשיו... והנה עדכון.

 

אביתר אלבזאחרי שהתקנת הכל איפה שמת את המגבר?
על המושב שליד הנהג, רק כדי לבדוק שהכל בסדר קודם...

 

paintjobהפיוזים שבמגבר
תקינים, עדיין כמו בתמונה שפרסמתי מעלה...

 

תמיר .א.רק לפי המעגל אני יכול להגיד לך שחבל על המאמץ שאתה משקיע עליו תביא מגבר חזק יותר.

אני יודע שהוא לא משהו... אני לא צריך מגבר משהו... חבר שלי הביא לי אותו כי הוא קנה מגבר רציני יותר אז אמרתי שאולי כדאי להתקין אותו אצלי...

 

mikmiknachum אני לא יודע כמה התקנות עשית, או על כמה רכבים עבדת, אבל למצוא נקודת מינוס זה לא משהו שצריך דוקטורט עבורו.

 

לפותח התרד, תקח מולטימטר תמדוד מתח.

המינוס שהיה לי בהתחלה, היה מהמקום הזה של המנעול הילוכים... בדקתי עם מולטימטר והמקום הזה נתן 12.43 , בדקתי במצבר וגם שם 12.43

 

המגבר מפורק כבר מיום שישי, כשהתייאשתי... אז פירקתי אותו כמו שראיתם בתמונה למעלה...

 

מה שעשיתי היום, לקחתי את המגבר כמו שהוא, מפורק... חיברתי את המינוס הפעם למינוס של המצבר... שלחתי את חבר שלי להפעיל את הר"ד בזמן שאני בודק את הנורות...

מה שקרה זהשהנורה האדומה נדלקה לשניה ואז היה פצפוצים, עלה קצת עשן, וכבה המגבר. הפיוז לא נשרף, גם לא של הכבלים.

מאז, שום נורה לא נדלקת, והמגבר בקרוב יזרק לפח האשפה.

ניסינו :) לא נורא

לפחות יש לי עכשיו חיבורים מוכנים למגבר ברכב, אם יפול עלי מגבר חלש בזול, אוכל להתקינו בשניות.

 

תודה רבה לכולכם, המשיכו כך!

×
×
  • תוכן חדש...