Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

 

חבר שלי הביא לי מגבר ישן שלו והחלטתי להוסיף אותו ברכבי. רכשתי ערכת כבלים וחיברתי את 2 ה-RCA מהר"ד אל המגבר, Remote מהר"ד למגבר, 12V מהמצבר לכניסה שלו במגבר, GND מהמגבר לגוף הרכב.

 

הבנתי שתפקיד ה-Remote, "להודיע" למגבר שהפעלנו את הר"ד ולהפעילו.

כשאני מפעיל את הר"ד, נדלקת רק נורת ה-Protect שעל המגבר, נורת ה-Power נשארת כבויה.

 

הפיוזים שלמים, גם במגבר וגם בכבל מתח.

אני נואש כבר... מה יכולה להיות הבעיה?

פורסם

בדקתי כבר המון פעמים :( אין לי מושג מה לא בסדר...

האמת שאין פה הרבה מה לטעות...

 

(איפה שאין כבל זה איפה שחיברתי את המתח, פשוט ניתקתי את זה בינתיים עד שיהיה לי פתרון)

R0011711_.jpg

פורסם
בדקתי כבר המון פעמים :( אין לי מושג מה לא בסדר...

האמת שאין פה הרבה מה לטעות...

 

(איפה שאין כבל זה איפה שחיברתי את המתח, פשוט ניתקתי את זה בינתיים עד שיהיה לי פתרון)

החיווטים לרמקולים מחוברים?

Race Smart

פורסם
ניסיתי כרגע להפעיל אותו כשהסאב מחובר... לא עזר , עדיין רק נורת ה-Protect דלוקה :\
הייתי מנחש ואומר שמדובר בתקלה במגבר.. קצר כלשהו, לא ניתן לדעת בוודאות דרך האינטרנט,

וגם ככה בבית בלי לפתוח את המגבר לא קל לדעת.

Race Smart

פורסם

אני מאמין שהמגבר תקול, תפתח אותו ותסתכל טוב לפעמים אפשר למצוא חוטים נוגעים או קורוזיה, או כול דבר שניראה לך חשוד או לא תקין - לי דווקא יש מזל עם אילתורים מסוגים אלו.

או שיש לך איזה רכיב שרוף שאולי תגלה אותו ואולי לא ואז אין לך יותר מידי מה לעשות.

כמו כן אם אתה לא מוצא ואתה עדיין חפץ במגבר שלח אותו לתיקון - קח בחשבון שלפעמים דורשים 100 ש"ח רק כדי לבדוק אותו!

פורסם

החיבור של הרמקולים לא נכון נראה לי, מזה פלוס ופלוס או מינוס ומינוס?

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

ניסיתי כל מיני שילובים, בתמונה רואים את הסאב מחובר ב-BRIDGE...

ניסיתי לחבר אותו על ערוץ אחד... ניסיתי בלי לחבר שום דבר בכלל ליציאות של הרמקולים... תמיד נדלקת רק נורת ה-Protect :(

פורסם

מוזר אחי, בדקתי שוב והם תקינים :(

 

לא ידעתי שאהיה אי פעם מבואס בגלל פיוזים תקינים :\

 

(העליון של המגבר, התחתון של הכבלים)

R0011729_.jpg

פורסם

גבר, שפוט המגבר הרוס כנראה.

אמרת שהוא ישן , יכול להיות שנשרף קבל(אתה לא תוכל לדעת לבד) , נגד שרוף באיזור הכח וכמו כן גם הספק כח אולי(תנסה להריח אותו).

שלח אותו לתיקון במעבדה טובה , ו/או פשוט תקנה אחר.

אין כזה דבר כבל עבה מדיי...:shock:

×
×
  • תוכן חדש...