Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלו בנויים מאותם החומרים של פוקאל,

 

אתה אומר שפוקאל עדיפים על הסדרה הזאת של פיונייר ? למרות ששניהם בנויים מאותם חומרים

פורסם

תשמעו , אני רוצה רמקולים שיהיו איכותיים בווליום גבווה גם , באסים עמוקים וחזקים, כבא הזמנתי אותם , והרבה אמרו לי.. שהם דומים לפוקאל מכל הבחינות ורק שהבאס שלהם חזק יותר מהפוקאל.....אך אני אישית מעדיף פיונייר , מנסיון קודם שלי עם החברה הזאת...כבר הזמנתי אותם וביום שני יהיו אצלי , נפלתי בקניה ?! לעומת הפוקאל למשל?

פורסם
תשמעו , אני רוצה רמקולים שיהיו איכותיים בווליום גבווה גם , באסים עמוקים וחזקים, כבא הזמנתי אותם , והרבה אמרו לי.. שהם דומים לפוקאל מכל הבחינות ורק שהבאס שלהם חזק יותר מהפוקאל.....אך אני אישית מעדיף פיונייר , מנסיון קודם שלי עם החברה הזאת...כבר הזמנתי אותם וביום שני יהיו אצלי , נפלתי בקניה ?! לעומת הפוקאל למשל?

אני לפחות הייתי הולך על הפוקאל...מסיבה פשוטה...לפוקאל יש אחריות לשנה ולפיוניר אין אחריות

זאת בכל אופן הדעה שלי כי מבחינת נתונים הפיוניר הוא 80 RMS והפוקאל רשום כ75 RMS וזה לא הבדל משמעותי וגם הנצילות דומה(פוקאל 93 והפיוניר 92).

פורסם

www.pompa.co.il אתר מורשה נותן אחריות 3 שנים על מוצרי פיוניר

 

אני אקנה מהאתר הזה שגם נותן אחריות www.soundonline.co.il

 

מה שחשוב איכות הצליל ועומר הבאס , יש הבדל משמעותי בין הפוקאל והפיונייר הצהוב הנ"ל ?!!!

 

*. למישו יש תמונה לגריל שמכסה את רמקול הפוקאל ?!

×
×
  • תוכן חדש...