Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יום חלומי אחד לפני כמה חודשים (M5- M6)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטער על זה שלא פרסמתי את זה יותר מוקדם פשוט לא הייתה לי אפשרות... אז הנה הסיפור מאוחרי התמונות האלה:

 

 

יום אחד גיא (טוני מונטנה) מתקשר אלי ואומר לי, ואני מצטט:" רוצה לבוא איתי ועם אביהלראות את ה M5 ו ה M6 שהגיעו לארץ לכבוד רכב ויותר?"

"מה?? איך?? למהה?? יווווווו" עניתי ולחץ הדם עלה..

"עזוב עכשיו הסברים! רוצה או לא?"

"בטחחח!!! מתי? איפהה?"

 

וכך, אחרי כמה ימים נסענו למיקום סודי במרכז הארץ, אשר בו היו ממש מוחבאות שתי המכוניות המדהימות האלה. הגענו למקום, וגיא הרמים טלפון:

"היי זה גיא. אני פה בחוץ, אתה יכול בבקשה לפתוח את השער (העצום עם גדרות התיל)?"

"בוודאי! בואו כנסו"

השער נפתח באיטיות ונכנסנו פנימה. מיד אחריו היה עוד שער ובו עמד שומר, דיי מאיים והוא שאל אותנו:

"מה אתם עושים פה??"

" אני גיא, באנו לראות את המכוניות"

"אהה זה אתם! יאללה בואו כנסו"

השומר פתח דלת ענקית נוספת ע"י קוד, ונכנסנו פניה.

 

וואו מה שראינו שם!!! פוול e90 (זה היה הרבה הרבה לפני שהם הגיעו לארץ), סדרה 7 לאחר מתיחת הפנים (גם, לפני שהיא הגיע לארץ). בצד שמאל הייתה שורה ארוכה של הרבה מיני קופר אס ורגילות, עדיין עם המספר מחו"ל. פשוט גן עדן..

 

המשכנו להתקדם ושם ראינו אותם. חונות בצד, בתוך אנגר גדול, משקיפות על אחיותיהם הנחותות. שלושתנו היינו המומים מן המראה הנדיר ביותר, במיוחד בארצנו הקטנה. לא עברה דקה ובחור שאיתו גיא דיבר בטלפון ניגש אלינו והציג את עצמו.

"יפות הא?"

"כןן פשוט מדהימות!!"

"יאללה כנסו למכונית"

 

לאחר הדגמה קצרה של רעש המנוע והתצוגה הדיגטלית על השימשה הקידמית הבחור הלך ואמר לנו את הדבר הבא מיד לפני שנעלם:

"אתם יכולים להיכנס חופשי למכוניות ולעשות מה שבראש שלכם חוץ להניע אותם לבד. אם אם צריכים אותי אני פה למעלה במשרד. תהנו!"

 

ככה זה היה, שלושתנו ו2 המכוניות המדהימות האלה!! משהו כמו 3 שעות ישבנו בהם וחקרנו אותם מקרוב... פשוט היינו יכולים לעשות הכללל!!! איזה כייף היה! פשוט חלום!!

 

אז זהו, זה היה הסיפור של אותו יום חלומי אחד לפני כמה חודשים, והנה התמונות:

 

 

Picture%20145.jpg

התמונה הוקטנה - לחץ לתמונה המלאה

 

Picture%20078.jpg

התמונה הוקטנה - לחץ לתמונה המלאה

 

Picture%20125.jpg

התמונה הוקטנה - לחץ לתמונה המלאה

 

Picture%20126.jpg

התמונה הוקטנה - לחץ לתמונה המלאה

 

שאר התמונות נמצאות פה:

http://www.sharks.co.il/modules.php?name=coppermine&file=thum bnails&album=7&cat=0&page=1&sort=

 

בקרוב אני יעלה עוד תמונות...

 

אךךך איזה יום icon_surprised.gif

 

 

***תודה ענקית לגיא!! האיש והקשרים"*** icon_cool.gif

פורסם

אדון וולבו, המכוניות לא מלוכלכות..

זה חומר ששמים על המכוניות בשביל להגן על הצבע במהלך ההפלגה שלהן לארץ (ואכן נראה כמו לכלוך..)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

חילול הקודש.

תא מנוע של BMW שנפתח קדימה-למעלה.

 

 

אין ספק שהם אולי הולכים קדימה עם הטכנולוגיה, אבל בדרך הם זונחים כל פיסת מסורת שנותרה בהם.

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

OMFG !!!! בואנה מי זה הגיא הזה , תכיר לי אותו !!! יא חתיכת בר מזל ! |בוכה|

 

דרך אגב הצבע של הM5 מזעזע

GTA זה הכי אחי .

פורסם
OMFG !!!! בואנה מי זה הגיא הזה , תכיר לי אותו !!! יא חתיכת בר מזל ! |בוכה|

 

דרך אגב הצבע של הM5 מזעזע

המכונית הזאת תהיה מרשימה גם בצבע ורוד זוהר...

אני מוכן לקבל אותה בכל צבע :?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...