Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש רכב שיחליף את הניסאן טידה 2008 האלמותית.

לא מצפה ליותר מדי, רוצה רכב אמין, ושיהיה לו חלפים במחיר נורמלי. 1 ל-10, 12 נראה לי סבבה בדלק

האוטו יסע כל יום מרחק  של רמלה - תל אביב, לפעמים יותר, לפעמים פחות, עם 2-3 מבוגרים

אני שם ציוד בבאגז' אז כל הרכבים הקטנים לא טובים

 

זה אוטו לעובדים, להגיע לעבודה ולחזור, אח"כ יש להם את הרכבים שלהם.

הסתדרתי עם הטידה 4 שנים, אבל חושב שהאצ'בק/סטיישן (לא ארוך מדי כי חונים לפעמים בתל אביב) ישדרג לי את העניין עם הציוד בבגז'

חשבתי על יונדאי i30 2013, מה אתם אומרים?

פורסם

יונדאי 30i , יכול לעשות את העבודה.

יש היצע גדול, אז אתה יכול להיות בררן.

 

צריכת דלק המעשית לא תהיה כמו שאתה מקווה, כי מסלול הנסיעה שלך זה איזור של פקקים ועומסים.

אבל הקילומטראז' השנתי (לא רשמת) נשמע נמוך, אז זה לא צריך להיות השיקול העיקרי.

 

הערה: אני לא בטוח שהבגאז' שלהם יותר גדול מאשר מה שהיה לך בטידה.

(הכוונה במבחינת נפח תא המטען בליטרים, לא מבחינת נוחות השימוש).

פורסם (נערך)

בתקציב הזה יותר חשוב מצב המכונית מאשר איזו מכונית. אנשים מייחסים למושג "אמינות" ו "חסכון בדלק" ולא מסתכלים על העלות הכוללת.

ראה כאן סקירה שלי אחרי 6 שנים עם פיג'ו 208 ידנית. 

 

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם

לא תמצא קיה פורטה במצב סביר בתקציב הנ"ל גם לא I30

אימפרזה סובלת מבעיות צריכת שמן וגיר רציף רגיש.

 

תחפש פיאט טיפו או פיג'ו 301 2017 1.6 שתי רכבים אמינים מאוד בלי מחלות משמעותיות ובעלי מרווח פנים טוב.

אם לא תמצא 301 או טיפו אתה יכול לבחון גם שברולטים למיניהם עם מנוע 1.6 משנת 2014 ומעלה (קרוז/סוניק סדאן) לקרוז יש רפוטציה של זבל של רכב לכן הן נמכרות במחירי רצפה. בשנים הראשונות הגיר שלהן היה קטסטרופה אבל איפשהו ב2013 היצרן התחיל לייצר את דור 2 של הגיר ושינה לגמרי רכיבים בעייתיים רבים מה ששיפר מאוד את האמינות של הגיר ואם להחליף בהם שמן לפי המלצות יצרן (פעם ב60 אלף אז הם שורדים יופי).

למנוע יש מחלות מסויימות כמו נטיה לנזילות מים במיוחד מהטרמוסטט ומחליף החום, כויילים שמתים בטרם עת והזעות שמן מכל הגומיות. אך לא מדובר בתקלות משביתות או קטסטרופליות ודיי זולות ופשוטות לתיקון אם כמובן לא מזניחים אותן.

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 2
פורסם
בתאריך 19.1.2026 בשעה 14:40, הרקוליטו כתב:

סיוויק סטיישן. גם יש מקום לציוד וגם קוטר סיבוב יחסית קטן.

סובארו אאוטבק

ב-20,000?

I30 בחירה טובה אולי תצטרך להעלות חמישיה

+ מה שגבריק, מעלי, כתב.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...