Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טסלה במחיר של סינית מקבילה ?


פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, elielectric כתב:

אם אתה לוקח הלוואה של 80,000 ₪ ל- 3 שנים לרכישת רכב הריבית נעה היום בין פריים פלוס 0.6 - 2.3 אחוז.

אפילו את תחשב פריים פלוס 1 אחוז שזה כמעט מינימום הריבית כאמור, תגיע לריבית של 8,600 ₪ לכל 3 השנים.

אז יש הנחה של 8,000 ₪.

ריבית שחסכת 8,600 ₪.

עמדת טעינה בחינם 2,500 ₪.

טעינה ציבורית 800 ₪ בחינם.

סה"כ 19,990 ₪.

מחיר הרכב 167,000 ₪.

לאחר הפחתת 20,000 ₪= 147,000 ₪.

 


יש לך טעות בחישוב.
הריבית שחסכתי לא מקוזזת ממחיר הרכב, אלא מהתוספת שהייתי אמור לשלם ******** בנוסף ******** למחיר הרכב.

 

בשורה התחתונה עם מימון חינם (עד 80K שח) מהיבואן הרכב יוצא עם חשבונית מס של 158,990 ש"ח.
תוסיף 2394 שח אגרת רישוי - והגעת ל: 161,384 ש"ח כולל מעמ ואגרת רישוי שנתית.
 

ההטבה שאני מקבל = 2500+800 = 3300 ש"ח.

בפועל: העמדה של תדיראן עולה 1400-2000 שח, קרי: קח את הזיכוי של ה 1000 ותוסיף 400 שקל ויש לך עמדה (והורדת עוד כמה מאות שקלים מעלות העסקה).

נייס, אבל זה ממש לא 147,000 שח אלא עדיין כ-160,000 שח.

איציק

 

image.thumb.png.74739e65a49d7af951332b4d6ff4c329.png

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 3 שעות, davemustaine87 כתב:

 

לא מבין איך אתה בתור לקוח פוטנציאלי מתרשם מזה. התעשייה הסינית ברכבים עובדת בדיוק כמו בפלאפונים. כול חודש מכשיר חדש, העיקר להציף את השוק. 

GAC הקודמים= משקולת נייר 

גילי גיאומטרי נחתכה ותישאר היסטוריה- משקולת נייר. 

ליפמוטור C10 עם טעינה חד פאזית ואחרי חצי שנה משווקים טעינה תלת פאזית - משקולת נייר 

 

אתה עכשיו מתרשם מאוד מהליפמוטור -B10 וה-דיפאל 05. אבל עוד שנה יצא ליפמוטור B10 ULTRA ודיפאל 05 אולטרה ב -10 אחוז פחות במחיר, ויגרמו לדגמים האלה להיות מיושנים. 

בדיוק. אם מנסים להקביל את זה לטלפונים בעוד מובנים:

טסלה זה בערך כמו אייפון. אין הרבה דגמים, אבל מה שיש עובד טוב ולהרבה זמן ומקבל עדכונים ותמיכה לאורך שנים.

גלקסי כנראה שקול למותגים הותיקים, לגלקסי יש הרבה סדרות ותתי סדרות, אבל בסדרות הגבוהות עושים עבודה טובה גם כן. בסדרות הנמוכות עבודה סבירה.

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, איציק נ. כתב:


יש לך טעות בחישוב.
הריבית שחסכתי לא מקוזזת ממחיר הרכב, אלא מהתוספת שהייתי אמור לשלם ******** בנוסף ******** למחיר הרכב.

 

בשורה התחתונה עם מימון חינם (עד 80K שח) מהיבואן הרכב יוצא עם חשבונית מס של 158,990 ש"ח.
תוסיף 2394 שח אגרת רישוי - והגעת ל: 161,384 ש"ח כולל מעמ ואגרת רישוי שנתית.
 

ההטבה שאני מקבל = 2500+800 = 3300 ש"ח.

בפועל: העמדה של תדיראן עולה 1400-2000 שח, קרי: קח את הזיכוי של ה 1000 ותוסיף 400 שקל ויש לך עמדה (והורדת עוד כמה מאות שקלים מעלות העסקה).

נייס, אבל זה ממש לא 147,000 שח אלא עדיין כ-160,000 שח.

איציק

 

image.thumb.png.74739e65a49d7af951332b4d6ff4c329.png

 

 

נכון אתה צודק אבל כמו שכתבת גם רכב אחר יעלה לך עוד 8,600 ₪ בגלל הוצאות ריבית או אובדן תשואה על 80,000 ₪ מתוך סכום הרכישה, אם משווים לעסקה של האיון.

 

למשל ליפמוטור b10 שעולה 150,000 ₪ יעלה לך בפועל 158,600 ₪ עם הוצאות מימון של 80,000 ₪ מתוך הסכום הנ"ל או אובדן תשואה עליו.

 

אבל אנשים לא חושבים על סכום הריבית הנוסף או אובדן התשואה אז במקום להוסיף את הסכום הזה לרכב אחר אותו אני משווה לאיון הורדתי אותו מסכום הרכישה של האיון כדי להשוות תפוחים לתפוחים.

 

בפועל ברכישה של האיון אתה "מרוויח" 8,600 ₪ יותר מרכב אחר שהיית רוכש איך שלא תסובב את זה.

 

ושווי ההטבה הכולל לעומת רכב אחר הוא אכן כ- 20,000 ₪.

 

אז בפועל אם אתה משקלל את זה לעומת מחיר מחירון של רכב אחר זה אכן 147,000 ₪. 

 

או לחילופין זה מחיר של 155,600 ₪ לעומת מחיר של רכב אחר בתוספת של 8,600 ₪.

עריכה אחרונה על ידי elielectric
פורסם
לפני 15 שעות, elielectric כתב:

 

אז בפועל אם אתה משקלל את זה לעומת מחיר מחירון של רכב אחר זה אכן 147,000 ₪. 

 

לא זה לא.

המחיר של האוטו במקור הוא: 166,990 ש"ח + 8600 ש"ח מימון (ל 80K הראשונים)

סה"כ זה 175,590 ש"ח.

 

מהמחיר הזה (175,590 ש"ח) אתה מוריד את הטבת המימון (כ 8600 שח) וההנחה על הרכב (8000 שח).

יחד זה 16,600 שח.

עכשיו תעשה במחשבון 175,590 ש"ח פחות 16,600 ש"ח = 158,990 ש"ח.

מתנות: עמדת טעינה ו 800 שח לטעינת הרכב.
 

מקווה שעכשיו הבנת את החשבון (147,000 שח - זה לא).

 

 

image.thumb.png.3d40b71ff65fab84a466a5f0e5f94c9e.png

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

שוב אני אומר אתה צודק בזה.

 

אבל תשווה לרכב אחר שאתה קונה וזה אותו החישוב בדיוק.

 

תוסיף לרכב האחר 8,600 ₪ שהוא יצטרך לשלם עלויות ריבית פלוס תוסיף עלות עמדת טעינה שהוא יצטרך לרכוש בעצמו ולשלם עליה כ- 2,000 ₪ בערך פלוס תוסיף תשלום בעבור טעינה ציבורית בעלות 800 ₪ שהוא יטען מתישהו.

 

ואז ההפרש בין הרכבים יהיה כ- 20,000 ₪.

 

אתה תשלם על האיון 159,000 ₪ ותקבל את עמדת הטעינה והטבת טעינה ציבורית.

 

אבל אם אתה משווה רק למחיר המחירון של הרכב האחר בלי להוסיף את העלויות האלה אז אתה צריך להוריד את שווי ההטבות ממחיר המחירון של האיון.

 

כלל בסיסי במשוואות, אתה מוסיף משהו בצד אחד של המשוואה תוסיף אותו בצד השני של המשוואה.

 

אם אתה לא מוסיף בצד השני של המשוואה אז תוריד מהצד הראשון של המשוואה.

 

בשורה התחתונה אם תשווה את האיון למחיר מחירון של רכב אחר נטו בלי התוספות שציינתי אז המחיר של האיון בהשוואה לאותו רכב הוא 147,000 ₪ (למרות שבפועל תשלם 159,000 ₪. כי לרכב השני לא הוספת את עלות המימון ושאר העלויות שרוכש הרכב ישלם).

 

וזאת בדיוק הבעיה שחשיבה כלכלית בסיסית לא רווחת כאן.

 

אשאל אתכם שאלה כללית, שהיא דוגמה אמיתית מהחיים האישיים שלי. 

 

מעסיק מציע לכם לקבל הלוואה ללא ריבית והצמדה בסך של 100,000 ₪.

 

האם תיקחו אותה גם אתם לא צריכים את הכסף?

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי elielectric
  • מצחיק 1
פורסם
לפני כשעה, elielectric כתב:

בשורה התחתונה אם תשווה את האיון למחיר מחירון של רכב אחר נטו בלי התוספות שציינתי אז המחיר של האיון בהשוואה לאותו רכב הוא 147,000 ₪ (למרות שבפועל תשלם 159,000 ₪. כי לרכב השני לא הוספת את עלות המימון ושאר העלויות שרוכש הרכב ישלם).

 

וזאת בדיוק הבעיה שחשיבה כלכלית בסיסית לא רווחת כאן.

 

בשורה התחתונה אני עושה לו העברה בנקאית של 159,000 ש"ח ורק אם אני מדומיין לחלוטין אני מעביר 159,000 שח ומספר לעצמי סיפורים שהעברתי רק 147,000 ש"ח.

 

וזאת בדיוק הסיבה שחשיבה כלכלית נכונה לא רווחת כאן ורואים אנשים שלא עומדים בהחזרי תשלומים כי הם מספרים לעצמם סיפורי סבתא :)

  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

נו באמת, 

 

ואם הייתי אומר לך שבאיון אתה מקבל ממש הנחה של 20,000 ₪ ותשלם ליבואן רק 147,000 ₪.

 

אבל לבנק תשלם 8,600 ₪ על ריבית, לעמדת טעינה תשלם 2,500 ₪ ולטעינה ציבורית תשלם 800 ₪ ותגיע סך הכל לאותו סכום של 159,000 ₪, זה יעשה לך יותר נעים בגב?

 

עוד לא הבנת שזה אותו הדבר בדיוק ותוציא את אותם הסכומים?

 

וכן זה אומר בדיוק ששילמת 147,000 ₪ בעבור הרכב אם תשווה למחיר מחירון של רכב אחר, בשני המקרים רק כותרת רכיבי סעיפי התשלום היא אחרת.

 

בכל רכישה של רכב חדש אחר במחיר של 147,000 ₪ מחיר מחירון תוציא יותר כסף ממחיר המחירון הרשמי על מימון, עמדת טעינה וטעינה ציבורית ותשלם בפועל 159,000 ₪, למה מזה אתם מתעלם?

 

 

עריכה אחרונה על ידי elielectric
  • מצחיק 1
פורסם

לא משנה מה תכתוב, בפועל אתה משלם 159,000 שח ולא 147,000.

 

אם מה שאתה אומר היה נכון, היה רשום במודעת הפרסום "שלם רק 147,000 ש"ח במקום 166,990 ש"ח"

 

לא כולם צריכים מימון, לא כולם הולכים להשקיע כסף (ובהכרח להרוויח), ולא כולם טוענים בטעינה ציבורית.

147,000 שח הוא סכום מדומיין שאתה מספר לעצמך על מנת ליצור מצג שווא שאתה משלם הרבה פחות ממה שדורשים על הרכב.

 

יש אנשים שיכולים להשיג מימון ב 0 אחוז, בין אם זה דרך הלוואה פרטית בין בני משפחה - ובין אם זה דרך הטבה מהעבודה או על חשבון קרן השתלמות. לא כולם רצים לשלם קרוב ל 10% ריבית על המימון כל כך מהר.

 

איציק

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 23 שעות, 3n כתב:

לוביסט משמע פועל למען  ומקבל תשלום , אם זה המצב כדאי שנדע .

 

elielectric יש תשובה לשאלה מעלה ? עד לקבלת תשובה מפורשת התגובה שלך אינן אמינות ולא ראוי להתיחס אליהם ברצינות.

לפני 7 דקות, איציק נ. כתב:

לא משנה מה תכתוב, בפועל אתה משלם 159,000 שח ולא 147,000.

 

אם מה שאתה אומר היה נכון, היה רשום במודעת הפרסום "שלם רק 147,000 ש"ח במקום 166,990 ש"ח"

 

לא כולם צריכים מימון, לא כולם הולכים להשקיע כסף (ובהכרח להרוויח), ולא כולם טוענים בטעינה ציבורית.

147,000 שח הוא סכום מדומיין שאתה מספר לעצמך על מנת ליצור מצג שווא שאתה משלם הרבה פחות ממה שדורשים על הרכב.

 

יש אנשים שיכולים להשיג מימון ב 0 אחוז, בין אם זה דרך הלוואה פרטית בין בני משפחה - ובין אם זה דרך הטבה מהעבודה או על חשבון קרן השתלמות. לא כולם רצים לשלם קרוב ל 10% ריבית על המימון כל כך מהר.

 

איציק

עזוב איציק , השאלה היא פשוטה , נכנסת לסוכנות עם צק של 147 , יצאת עם איון חדשה ואו התבקשת להוסיף עוד 12K ?

אנחנו יודעים מה התשובה.

  • אהבתי 2
פורסם (נערך)

 

לפני 19 דקות, איציק נ. כתב:

לא משנה מה תכתוב, בפועל אתה משלם 159,000 שח ולא 147,000.

 

אם מה שאתה אומר היה נכון, היה רשום במודעת הפרסום "שלם רק 147,000 ש"ח במקום 166,990 ש"ח"

 

לא כולם צריכים מימון, לא כולם הולכים להשקיע כסף (ובהכרח להרוויח), ולא כולם טוענים בטעינה ציבורית.

147,000 שח הוא סכום מדומיין שאתה מספר לעצמך על מנת ליצור מצג שווא שאתה משלם הרבה פחות ממה שדורשים על הרכב.

 

יש אנשים שיכולים להשיג מימון ב 0 אחוז, בין אם זה דרך הלוואה פרטית בין בני משפחה - ובין אם זה דרך הטבה מהעבודה או על חשבון קרן השתלמות. לא כולם רצים לשלם קרוב ל 10% ריבית על המימון כל כך מהר.

 

איציק

 

בסדר כמובן רק למי שזה רלוונטי בשבילו וההטבות אמיתיות בשבילו לא אמרתי אחרת.

 

אתה מחפש דווקא את המקרים שלא מתאימים.

 

ומי שמשאיר 80,000 ₪ בעו"ש בלי ריבית בטוחה לפחות בפקדון או תוכנית חסכון הוא דפוק ודווקא לאדם כזה אתה משווה?

 

ומי שיכול לקבל הלוואה ללא ריבית ממקור נוסף שייקח אותה וגם את ההלוואה מהיבואן של איון על סך של 80,000 ₪ וישקיע את הכסף וירוויח. זה כסף על הריצפה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי elielectric
  • משעמם 1
פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, avargel כתב:

איציק, שחרר

זה לא יעבוד

 

פשוט חוסר הבנה כלכלית בסיסית אתה מגחיך את עצמך.

 

לפני 7 שעות, 3n כתב:

elielectric יש תשובה לשאלה מעלה ? עד לקבלת תשובה מפורשת התגובה שלך אינן אמינות ולא ראוי להתיחס אליהם ברצינות.

עזוב איציק , השאלה היא פשוטה , נכנסת לסוכנות עם צק של 147 , יצאת עם איון חדשה ואו התבקשת להוסיף עוד 12K ?

אנחנו יודעים מה התשובה.

 

כנ"ל חוסר הבנה כלכלית בסיסית.

 

כשתקנה את הטסלה מודל 3 המופשטת שאתה כל כך חושק בה ב- 196,000 ₪.

 

(רגע אתה לא סוכן של טסלה?).

 

לא תצטרך לשלם ריבית על הלוואה?

 

או לא תפסיד ריבית אם תשתמש בכסף שלך? 

 

או שאתה מהחכמים שלא משקיעים את הכסף שלהם?

 

לא תצטרך לרכוש עמדת טעינה?

 

לא תטעין מדי פעם בטעינה ציבורית?

 

כמה הטסלה תעלה לך באמת עם כל התוספות האלה? (שבאיון אתה מקבל בחינם). 

 

כמה ההפרש הכספי האמיתי יהיה מול האיון v?

 

ושוב אם אתה משווה את המחיר של האיון למחיר של טסלה מודל 3 שעולה 197,000 ₪ ולא מוסיף את העלות האמיתית של עסקת רכישת הטסלה שכוללת עוד תוספת סכומים בעבור ריבית, עמדת טעינה וטעינה ציבורית שתטען ב- 800 ₪ אז ההשוואה היא בדיוק לאיון v במחיר של 147,000 ₪ שגם לה לא תוסיף לחישוב את אותה העלות של ריבית, עמדת טעינה ושווי טעינה ציבורית (את תוספת העלות הזאת תשלם ליבואן במקום לשלם בנפרד לבנק, למוכר עמדת הטעינה ולעמדת הטעינה הציבורית בה תטעין. זה כל ההבדל למי תשלם ולא כמה תשלם).

 

בשני המקרים עלות העסקה האמיתית גבוהה יותר ממחירי המחירון, אבל כשאתה משווה תפוחים לתפוחים, מחיר מחירון נטו מול מחיר מחירון נטו אז אלו מחירי המחירון שיש להשוות.

 

אני נדרש להסביר שוב ושוב כמו לילדים בגן.

 

לקהל הצופים אני מתנצל מראש.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי elielectric
פורסם

רגע, אולי הוא צודק...?

אם אני בא עם 147,000 אלף שקל, אני יוצא עם רכב? אם כן, אחלה עסקה.

 

אבל,

אם לא - תפסיק לפמפם את השטות הזו.

 

אגב, גם בטסלה, הלוואה ללא ריבית. גם שם מורידים את ערך ההטבה מהמחירון? 

 

 

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני 5 דקות, מלטבשי כתב:

אם אני בא עם 147,000 אלף שקל, אני יוצא עם רכב? אם כן, אחלה עסקה.

אולי עוד שנה+ כשהסיניים יוציאו עוד כמה דגמים על הרכב..

אתה תצטרך לשלם 159,000 ש"ח ולקבל עמדת טעינה חינם ועוד איזה הטבה חינם. 147,000 ש"ח לא רלוונטי פה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...