Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טלוויזיה LG חדשה - אחריות ח.י


פוסטים מומלצים

פורסם

מעולה. עכשיו תחשוב כמה אזרחים מבוגרים, עסוקים, כאלה ששלחו את הילד להיות נוכח בהתקנה ועוד כל מיני, נפלו בפח של רשימת החובות והזכויות המעורפלת הזו.

פורסם

בגדול זה לא מעורפל כל כך (לטובת הצרכן). אם קרתה תקלה שניתן להוכיח כי קשורה באופן ישיר להתקנה לקויה - אזי האחריות לא חלה. 

מעבר לכך, על היבואן להוכיח כי תקלה בתקופת האחריות קשורה קשר ישיר להתקנה לקויה. ואת זה אף אחד לא יכול לעשות כשמדובר בפיקסלים שרופים, קבל שרוף, לוח מת וכו'. יכולים לנסות כמובן, ואף אחד לא יהנה מזה כי יהיו תלאות רבות עד שתוכח צדקתו של הלקוח אבל זה יכול לקרות גם אם טכנאי שלהם מתקין וגם אם אלוהים בעצמו היה נוכח בעת ההתקנה, תמיד יוכלו לחפש איפה לא לכבד אחריות.

פורסם

ממליץ לכולם פה לקרוא שוב את כתב האחריות, בדגש על פיקסלים שרופים. 

לרוב החברות יש הגדרה למספר מסויים של פיקסלים שמותר להם להיות שרופים ולא להצדיק הפעלת אחריות. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לפני כמה חודשים קניתי TCL 50 במחסני חשמל, בלי הובלה והרכבה. לאחר התשלום המוכר הוציא את המסך מהאריזה והדליק אותו, כדי שנראה שהוא לא שבור.

בדיוק כמו שעושים לטלפונים ולטאבלטים בחלק מהרשתות.

  • רעיון טוב! 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 17 שעות, guy.a כתב:

סיפור שהיה לי שבוע שעבר, עם טלוויזיה מיצרן אחר, אבל כדאי לדעת ולהיזהר, אישה מבוגרת רכשה טלוויזיה TCL 85 . יבואן רשמי, אחלה טלוויזיה, אחלה מחיר. והכי טוב, מגיע התקנה חינם כולל מתקן. מצוין. מגיע טכנאי לבצע התקנה חינם, מספר לה סיפורים, מפה לשם הוציא ממנה 2550 שקל על מתקן עם זרוע. המתקן עולה באינטרנט 500 ש"ח. הטלוויזיה עלתה 4000.  התקשרנו ליבואן, הייתי בטוח שזה הונאה פרטית של טכנאי סורר, מסתבר שלא, זה המחיר, אף אחד לא סובב לה את היד, היא חתמה למדתי לקח חבל שהשיעור היה כ"כ יקר..

כשאני קניתי טיסיאל 98 המתקן היה כלול יחד עם ההתקנה. 

מה שכן, היא לא נכנסנה למעלית ורצו סכום מונפץ על המנוף (בערך פי 2 ואמרו שאם אני רוצה אני יכול להביא מנוף פרטי שכמובן שסירבתי כי אני רוצה אחריות שלהם כשהטלויזיה בבית ועובדת). סירבתי לשלם בטענה שהם החתימו אותי על הובלה חינם ושבמידה ולא נכנס במעלית מעל קומה רביעית זה עוד 50 לקומה (אני שביעית). הסכמתי להוסיף 150 ש"ח ואגורה לא יותר. אם לא הייתי מתעקש היו לוקחים סתם עוד 500 שקל.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...