Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

לפני כמה חודשים החלפתי מכונת כביסה.

מבוש בת 8 לבוש חדשה.

נשארתי עם אותו מייבש קונדסור תוצרת aeg. 

שמתי לב שאחרי החלפת מכונות הכביסה, בפילטר של המייבש תמיד מצטבר יותר מוך מאשר היה מצטבר אחרי כביסה במכונה הישנה.

למשל היום עשיתי שתי כביסות וייבושים.

בכביסה הראשונה היה תוף כמעט מלא עם מצעים ומגבות לבנות, והפילטר היה כמעט מלא.

אחרי זה כיבסתי 6 מגבות כותנה כהות וגדולות, כשאחת מהן חדשה, ועוד פעם הפילטר התכסה מבפנים בשכבה עבה של מוך. מצרף תמונות.

אני מנקה את הפילטר אחרי כול מחזור יבוש.

האם זה תקין? או מצביע על תקלה במכונה כביסה שגורמת לשחיקה מואצת של הפריטים וכתוצאה מזה נוצר הרבה יותר מוך מאשר אחרי כביסה במכונה הישנה?

אצלכם מצטברת בערך אותה כמות מוך או פחות?

20250911_193605.jpg

20250911_193603.jpg

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא חושב שזה קשור למכונת כביסה. שמתי לב שככל שהבגדים ישנים יותר יוצאים מהם יותר שאריות בפילטר במייבש.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כן, בעיקר עם מגבות ישנות

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

שינית משהו בתוכניותֶהכביסה, אולי טמפרטורה או מהירות או משך סחיטה, שיגרמו שחרור יותר סיבים?

 

חייב לומר שלעין שלי, לפי הצילום, כמות המוך שאתה מוציא במחזור אחד דומה למה שיוצא לי אחרי 4-5 מחזורים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אני משתמש בדיוק באותן הגדרות כמו במכונה הישנה.

תוכנית כותנה, 40 מעלות, 1000סלד.

רק שהתוכנית בישנה נמשכה שעתיים וחצי ובחדשה יותר משלוש שעות.

כול התוכניות מראש מוגדרות כחסכוניות.

לפי chat gpt, המכונות החדשות משתמשות בפחות מים ומנקות על ידי חיכוך של הבגדים אחד בשני.

בגלל זה המכונה הישנה שטפה את רוב המוך לביוב והחדשה משאירה אותו על הבגדים והמייבש אוגר אותו בפילטר.

 

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
פורסם

אצלי אף פעם לא ראיתי כמות כזו אחרי ייבוש אחד. זה נראה כאילו הוצאת משם כבשה ולא כביסה😗

  • מצחיק 2

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

×
×
  • תוכן חדש...