Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בנוגע לשמן מנוע למומחים


yonatanl
שימו לב! השרשור הזה בן 6908 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תמיד אצלי באימפרזה (95) הייתי שם שמן 10 על 40 או 15 על 40.

אנשים שמבינים אמרו לי שבגלל שהרכב עבר הרבה קילומטרים (215K) עדיף לי לעבור ל15 על 40

מבחינת סובארו יש שמנים של 10 על 40 שמתאימים ויש כאלה שגם 15 על 40 מתאימים

יש לציין שמנוע בפרט והרכב בכלל מצויינים, אין נזילות בכלל, האוטו לא צורך שמן ולא מים, המחשב והחיישנים תקינים, הגיר תקין (אוטו), בקיצור האוטו מלוקק, סובארו הוכיחה את עצמה אצלי.

 

השאלה שלי סתם לידע כללי האם זה נכון שבמנועים שעברו הרבה כדאי לעבור משמן 10 על 40 ל 15 על 40 מינרלי

 

יום טוב ותודה.

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אין לך בעיות לא כדאי לעבור, זה רק מתכון לבעיות חדשות.

אם אתה אומר שהרכב שמור ועובד כמו שצריך למה לנסות להרגיל אותו לשמן חדש?

תישאר עם הישן, זה יהיה טוב יותר.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אין לך בעיות לא כדאי לעבור, זה רק מתכון לבעיות חדשות.

אם אתה אומר שהרכב שמור ועובד כמו שצריך למה לנסות להרגיל אותו לשמן חדש?

תישאר עם הישן, זה יהיה טוב יותר.

אמרתי שלפעמים הייתי שם 10 על 40 ולפעמים 15 על 40

 

השאלה היא רק באופן כללי מה עדיף למנועים שעברו הרבה

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה"סיבה" שבגללה הציעו לך לעבור לשמן מנוע סמיך יותר היא עצם העובדה שהמנוע עייף כביכול, שורף שמן וישנן נזילות.

 

כל עוד שאתה לא מבחין באחד מהתסמינים האלה - אין שום צורך לעבור לשמן סמיך יותר. המשך להשתמש ב 10W40 חצי סינטטי או סינטטי מלא של חברות טובות והחלף בזמן - והאוטו ימשוך גם עוד 200,000 ק"מ ויותר ללא בעיות מיוחדות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה"סיבה" שבגללה הציעו לך לעבור לשמן מנוע סמיך יותר היא עצם העובדה שהמנוע עייף כביכול, שורף שמן וישנן נזילות.

 

כל עוד שאתה לא מבחין באחד מהתסמינים האלה - אין שום צורך לעבור לשמן סמיך יותר. המשך להשתמש ב 10W40 חצי סינטטי או סינטטי מלא של חברות טובות והחלף בזמן - והאוטו ימשוך גם עוד 200,000 ק"מ ויותר ללא בעיות מיוחדות.

 

איתמר.

:mm_yeah:

 

כל עוד אין שום בעיה עם ה 10W40, למה לעבור ל 15W40 ?

 

תמשיך עם ה 10W40.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6908 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...