Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוקטביה RS


פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן חברים, התלבטתי אם זה פוסט לפורום התייעצות לפני רכישה אבל לדעתי אתם יותר הקהל שלי😅

 

נוסע 5 שנים על רכב דיילי סבבה, ג'יפון. 

נוסע כ-170 ק"מ ביום אז נמצא הרבה על הכביש, חציתי כבר 215 אלף וכנראה הגיע הזמן להחליף... יש לי חלום לאיזה רכב ספורט כי תמיד דגדג לי העניין... 

 

רק שהמשפחה גדלה, יש ילדים קטנים, יומיום וכו ואני מחפש בנרות לאיזה רכב להחליף, לא מוצא אף רכב שמרגש אותי(עד שקפץ לי הרעיון הזה של אוקטביה rs). 

תקציב גמיש עד סביב 250 על אף שזה גבוה לי (לצערי במציאות הנוכחית כמעט כל בררה סינית מתקרבת ל200 והחלטתי שאני לא הולך לעולם החשמלי ולא לסיני). 

 

רציתי לשמוע קצת חוות דעת על הרכב מבחינת עד כמה זה באמת מרגיש רכב ספורטיבי ועד כמה הרכב סבבה גם לנסיעת דיילי? שווה לדעתכם לשלם מחיר כזה על אוקטביה משופרת או שזה לא לפה ולא לשם? כמובן אם יש המלצה לשקול דגמים אחרים גם מאוד יעזור לי. 

אין לי ניסיון ממשי בתחום למעט פה ושם השכרות של רכב חזק יחסית(דודג צארגר 300 כח). 

 

אשמח לכל כיוון

תודה! 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Dor4U
פורסם

לבעל משפחה שמחפש מכונית ספורטיבית, האוקטביה הזאת היא בול בפוני. המון יכולת בשילוב שימושיות למשפחה (בהנחה שאתה חייב מכונית אחת שעונה על רוב הדרישות)

  • אהבתי 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

אחלה אוטו ובא לי להגיד לך בוא תקנה ממני, אבל האמת לא יודע בכלל מה הייתי קונה במקום.

מאוד מאוד שימושי מבחינת מקום ולא חסר כח, לא טרחתי להתקין תכנה.

תבדוק לגבי יונדאי אלנטרה N היא זולה וחזקה יותר.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם
לפני 4 דקות, avizaz כתב:

אחלה אוטו ובא לי להגיד לך בוא תקנה ממני, אבל האמת לא יודע בכלל מה הייתי קונה במקום.

מאוד מאוד שימושי מבחינת מקום ולא חסר כח, לא טרחתי להתקין תכנה.

תבדוק לגבי יונדאי אלנטרה N היא זולה וחזקה יותר.

תודה! 

תגיד איך היא מבחינת צריכת דלק בנסיעות דיילי +-? 

ברור לי שהיא מושכת ללחוץ אבל אם יש לך איזה ממוצע לתת זה יכול לעזור לקנה מידה. 

 

מבחינת אמינות אתה מרוצה ממנה? רשמי לדעת אם יש לך המלצה איפה לטפל, שמעתי בעבר הרבה סיפורים על השירות בצ'מפיון, מניח שחלק מעשיות וחלק ניסיון מר אמיתי אז אשמח לכיוון. 

 

קטע שלא מציעים את הרכב עם הצבע אפור בטון שהביאו בעבר, וגם ראיתי אותו כבר על קאמיק וכו... צבע פגז לרכב הזה, אבל תמיד אין מושלם😅

 

פורסם

האפור בטון זה בהחלט פספוס, הציעו לי אותו בזמנו ובחרתי בכחול 😕

בכל אופן - 

1. דלק - לא רואה הבדל כל כך למול היונדאי I30 שיש לי, אבל אני גם לא דוגמה אני לא נוסע הרבה.

2. אמינות - מסך מולטימדיה דפוק, נשרפה לי המשאבה של המגבים ובעיה בידית הילוכים (בעיה בחיישן, הכל עבד תקין) - למעט המסך - הכל תוקן באחריות, המסך משום מה הם מסרבים להכיר שיש בעיה.

3. טיפולים - טיפלתי במורשה בגבעת שאול ירושלים, יקר אבל מבחינת שירות יש לי רק דברים טובים להגיד.

 

ממש. אבל ממש לא ממליץ לך לקנות חדש, אני קניתי ב216 והמחירון כעבור קצת פחות מ3 שנים כבר 150 שזה בכלל לא מתיישב עם המציאות, לקנות מהם חדשה ב270? התרסקות.

הבעיה היא לא במכירה למישהו אחר, כי המחירים בשוק עומדים על כ170-190, הבעיה היא עם הביטוח אם הרכב ייגנב.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

או למה לא לקשול audi a4 45 Quattro? 

mazda2 2008-> אצלי מ2017 ->עדיין אצל ההורים עם מעל ל200KKM
civic 2016 1.8-> נמכרה ->  שודרגה בשביל קצת יותר כח 

 A1 192HP  2016 Sport 1.8T ->  נמכרה -> החזקתי חצי שנה נמכרה בשביל קצת יותר מרחב פנים.

A3 2.0T 190HP 2018 -> נוכחת חיה ובועטת.

פורסם (נערך)

למה לא לשקול למבורגיני הורקאן STO?

 

הבחור על דיילי, מה אתם זורקים אותו להרפתקאות?

 

בתאריך 9.8.2025 בשעה 21:36, Dor4U כתב:

רציתי לשמוע קצת חוות דעת על הרכב מבחינת עד כמה זה באמת מרגיש רכב ספורטיבי ועד כמה הרכב סבבה גם לנסיעת דיילי? שווה לדעתכם לשלם מחיר כזה על אוקטביה משופרת או שזה לא לפה ולא לשם? כמובן אם יש המלצה לשקול דגמים אחרים גם מאוד יעזור לי. 

אין לי ניסיון ממשי בתחום למעט פה ושם השכרות של רכב חזק יחסית(דודג צארגר 300 כח). 

הRS נולד בדיוק למה שאתה מתאר. דיילי ספורטיבי והוא עושה את זה טוב מאוד.

אם אתה יכול להסתפק ברכב יותר צפוף הייתי מעיף מבט גם על GOLF GTI, בעיקר בגלל שתחושה של האצבק היא יותר ספורטיבית.

מעבר לזה יש לך את האלנטרה N החדשה בתמחור מאוד אטרקטיבי שיתאים לך כרכב חדש. בהחלט שווה לבדוק אותה.

 

אגב, הדוד'ג שנהגת בה היא כנראה אטמוספרית לעומת הנ"ל שהם טורבו. זה שונה וצריך להתרגל

 

עריכה אחרונה על ידי GTאי
  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
פורסם

כמשפחתית, האוקטביה RS היא בין הבחירות הטובות ביותר.

לי אישית היא לא הרגישה ספורטיבית, הרגישה כמו משפחתית עם כוח לעקיפות בכביש 6.

הכל תלוי למה אתה רגיל, בגלל שכתבת שאין לך ניסיון אולי לך היא דווקא תתאים כמו כפפה ליד.

כמו שכתבו פה, יונדאי אלנטרה N זה באמת רכב ספורטיבי. הרבה אומרים שהיא נראית מצועצעת וזו גם דעתי, אבל הכי חשוב זה אם אתה אוהב, לא אחרים. אתה חייב לעשות נסיעת מבחן על שתיהן ואז אני בטוח שיהיה לך הרבה יותר קל להחליט.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

רכב ספורט זה לא.

אבל משפחתית שלא תרגיש בה מחסור בכוח זה לגמרי כן, מאוד שימושית ו"הגיונית" ויהיה מאוד קל לחיות איתה, לפי מה שתיארת את מצבך נשמע שזה מתאים מצוין.

בתאריך 10.8.2025 בשעה 22:17, avizaz כתב:

 

 

ממש. אבל ממש לא ממליץ לך לקנות חדש, אני קניתי ב216 והמחירון כעבור קצת פחות מ3 שנים כבר 150 שזה בכלל לא מתיישב עם המציאות, לקנות מהם חדשה ב270? התרסקות.

הבעיה היא לא במכירה למישהו אחר, כי המחירים בשוק עומדים על כ170-190, הבעיה היא עם הביטוח אם הרכב ייגנב.

לא מתיישב עם המציאות? לפי מה שאתה מתאר זה שמירת ערך מרשימה הרבה יותר ממה שהגיוני לרכב כזה.

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם (נערך)

הבעיה עם VRS משומשת שאין למצוא כאלה עם נתונים כמו שאנחנו אוהבים (בעלים ראשון, ק"מ נמוך, היסטוריה מלאה)  ואם כן רוב הרכבים נמצאים בכפרים ועם היסטוריית טיפולים לא ברורה.

שקלתי כזו רגע לפני שחזרתי למקורות , היא לא מרגישה הכי ספורטיבית ואני אישית לא מתחבר לעיצוב אבל כרכב משפחתי חזק ומרווח אני חושב שזו בחירה מעולה. 

בסוף חזרתי הביתה עם GTI וחטאתי למטרה של רכב משפחתי מרווח אבל אני לא מצטער לרגע :-)

עריכה אחרונה על ידי אייל

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הכל תלוי ביכולת ההתמקחות ובנתוני הנהג כמובן.

אני מבטח בין 6 ל 8 תלוי כמה הצלחתי להתמקח באותה שנה - מקיף + חובה.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם
בתאריך 11.8.2025 בשעה 12:00, GTאי כתב:

למה לא לשקול למבורגיני הורקאן STO?

 

הבחור על דיילי, מה אתם זורקים אותו להרפתקאות?

 

הRS נולד בדיוק למה שאתה מתאר. דיילי ספורטיבי והוא עושה את זה טוב מאוד.

אם אתה יכול להסתפק ברכב יותר צפוף הייתי מעיף מבט גם על GOLF GTI, בעיקר בגלל שתחושה של האצבק היא יותר ספורטיבית.

מעבר לזה יש לך את האלנטרה N החדשה בתמחור מאוד אטרקטיבי שיתאים לך כרכב חדש. בהחלט שווה לבדוק אותה.

 

אגב, הדוד'ג שנהגת בה היא כנראה אטמוספרית לעומת הנ"ל שהם טורבו. זה שונה וצריך להתרגל

 

תודה על הפירוט, אכן הדודג הייתה אטמוספרית, מהתחושה שלי זה קצת מעקר את תחושת הכח המתפרץ, כח אמנם יותר זמין בכל הטווח אבל הרגיש שה300 קטנים עליה 😜, מאמין שהיא גם מאוד כבדה. 

 

בתאריך 11.8.2025 בשעה 12:59, Shmelov כתב:

כמשפחתית, האוקטביה RS היא בין הבחירות הטובות ביותר.

לי אישית היא לא הרגישה ספורטיבית, הרגישה כמו משפחתית עם כוח לעקיפות בכביש 6.

הכל תלוי למה אתה רגיל, בגלל שכתבת שאין לך ניסיון אולי לך היא דווקא תתאים כמו כפפה ליד.

כמו שכתבו פה, יונדאי אלנטרה N זה באמת רכב ספורטיבי. הרבה אומרים שהיא נראית מצועצעת וזו גם דעתי, אבל הכי חשוב זה אם אתה אוהב, לא אחרים. אתה חייב לעשות נסיעת מבחן על שתיהן ואז אני בטוח שיהיה לך הרבה יותר קל להחליט.

 

האמת שעל אף שאני לא מהתחום(כן אוהב מכניקה, מכוניות וכו), באמת החשש שזה ירגיש ממש מהר כמשפחתית קצת חזקה. 

לא בטוח עד כמה נסיעת מבחן תשקף לי את זה אבל אנסה... 

בוא נגיד שמבחינת המראה והלוק הכללי האוטו חמוד אבל לא מעבר, ממש דומה לאוקטביות שיש בעשרות אלפים על הכביש... ובייחוד שאפילו את הצבע בטון שמקפיץ את הרכב אין. 

משיטוט בסקודה גרמניה אני רואה שהם כן מציעים את הצבע הזה, מעניין אם זו תוספת שנכנסה לייצור לאחרונה ותגיע במשלוחים הבאים לארץ או לא... מסקודה בארץ לא הצלחתי להוציא מידע שזה יקרה, לטענתם אין אפשרות כזו. 

 

לגבי האלנטרה N לא אהבתי את הנראות, נראה שהנתונים שלה קצת יותר טובים אבל חייב להתחבר למראה. 

 

ולעניין הכח והנסיעה, למרות שאני ממש מקדים את המאוחר - ריאלי בכלל לחשוב על סטייג 1 ברכב כזה? (אם בכלל אפשר לעשות מבלי שזה יתגלה בקלות במוסך וישלול אחריות)

 

תודה רבה לכולם, אחלה דיון😄🙏

 

פורסם

אם אתה הולך על חדש יש ירוק זרחני מטריף.

 

ריאלי? כן, אבל עם סיכון שבמידה ותצרוב חזרה את ה"מקורי"  לפני כניסה למוסך עדיין יעלו על זה. 

אני לא חושב שיהיה חסר לך כח, אם כבר קוילאוברים והנמכה יהפכו את החוויה לטובה יותר, ואת זה תמיד אפשר להחזיר למורים עם קצת התעסקות.

 

אגב, זה רכב ספורטיבי ולא ספורט, שלא יהיו לך אשליות.

רכב ספורט זה סרט אחר. המלצתי - פרה פרה. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...