Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל קומבו 2025 שרשור מעקב


פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, hans כתב:

מילא אורך, יש איזה חוק בלתי כתוב שכל סינית חשמלית שמגיעה לארץ צריכה להיות מינימום רוחב 1.87. המכונית הכי נמכרת בארץ, אטו 3, סגמנט קומפקטי, רחבה יותר מהקומבו!

הי! לא לגעת! 

יושבים לי מאחורה ילדה בת 5.5 על בוסטר, ילדה בת 2 על כיסא בטיחות ותינוק בן 0.4 על סלקל. 

יש מקום לכולם, למה לצופף אותם?

  • מצחיק 1

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

השרשור הזה הזכיר לי את הניסאן nv200 אני חושב שגרסה מעודכנת של הרכב הזה עם קצת יותר פינוקים יכולה להיות להיט 

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

משלימים בקרוב שנה. סתם מעלה פה לפני שאני שוכח, לטובת הדורות הבאים:

- המגבים המקוריים בינוניים להחריד.

- ב-2300 ק״מ נדלקה נורת אזהרה על ״תקלה בהילוכים גש למוסך דחוף״, נעלמה עם ההתנעה למחרת.

- הייתה עוד איזו נורה אחרת שהתנהגה דומה ״הצילו הרכב שלך מת דחוף״ וכלום. אני אתרגל כנראה.

- התראת לחץ אוויר לא תקין היא מהסוג הפרימיטיבי שמבוסס על מהירות סיבוב גלגל, אין חיווי של לחץ פר גלגל,

ואחרי ניפוח צריך לבטל לבד את ההתראה (או במילים אחרות, להגיד לו - ״אה, זה המצב התקין עכשיו״) אחרי חפירה בתפריט. אתרגל (2)

- אין לרכב התראת מפלס נוזל שמשות נמוך. רכב חדש מ-2025 שעלה 200K. לא האמנתי שזה אפשרי.

 

 

תכל׳ס, אם הייתי מקפיד קצת יותר על תחזוקה שגרתית (שמן/מים/וכו) כצפוי ממישהו שגולש בקארספורום, כנראה לא הייתי מבחין בשתי ההתראות האחרונות.

 

אה, לילה אחד התנעתי ב-3 מעלות, ולראשונה בחיים ניסיתי את כפתור חימום ההגה!

כיביתי כעבור 10 שניות, מה זה הטמטום הזה. לא בשבילי. היה עדיף לתעל את התקציב למפלס נוזל שמשות. 🤪

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 3
  • מעניין 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני שעה, hans כתב:

התראת לחץ אוויר לא תקין היא מהסוג הפרימיטיבי שמבוסס על מהירות סיבוב גלגל, אין חיווי של לחץ פר גלגל,

ואחרי ניפוח צריך לבטל לבד את ההתראה (או במילים אחרות, להגיד לו - ״אה, זה המצב התקין עכשיו״)

תראה את הצד החיובי 😁

 

זה אמין מאוד. אין צורך להחליף סוללות בחיישנים. אין מצב שבפירוק לא זהיר של הצמיג הורסים את החיישן. אין עליות נוספות. אין שם בכלל שום רכיבי חומרה מעבר למה שקיים בכל מקרה.

 

משתמש כעשור כבר במערכת הזו בברלינגו שלי וזה סה"כ עובד מצויין. אין לזה רמת דיוק של PSI בודדים אבל מתריע תמיד בירידת לחץ של כ 25%.

 

אתחול המערכת חשוב מאוד אחרי ניפוח ללחץ הנכון וגם  אחרי החלפת צמיגים וגם אחרי התקנת  גלגל ספייר וכל שינוי מיקום הגלגלים. כלומר בכל מצב בו יש שינוי בקוטר הגלגל.

 

בנסיעה שאחרי האיפוס מהירות סיבוב הגלגלים נלמדת ונשמרת כערך מטרה תקין.

ללא זה המערכת הזו לא תעבוד נכון.

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

מסכים. כמה שפחות חיישנים הרי זה מבורך, במיוחד בצרפתיות.

סתם הנבירה בתפריט מעצבנת, אפשר לעצב בקלות תפריט ״התראות לאיפוס״ שידרוש 2 לחיצות גג.

 

 

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אה וחימום הגה שימושי בטמפרטורת נמוכות יותר, מינוס 10 כזה ומטה. כנראה שהאופציה מגיעה מהיצרן יחד עם חבילת איבזור מסויימת ולא ניתן להוריד חימום הגה בלבד. 

 

 

מה צריכת האוריאה אצלך? כמה קילומטרים נסעת וכמה אוריאה מלאת?

 

 

פורסם (נערך)

אני לא יודע עם כמה אוריאה הגיע הרכב.

באיזור ה-3500 נדלקה הנורה, מילאתי ב-3821 עם משאבה קל״ב, סה״כ 13.41 ליטר / 80 ש״ח.

מאז עברו בערך 3000 ועוד לא נדלקה נורה. בקיצור, אפשר כבר עכשיו לומר שהסעיף הזה בהוצאות בטל בשישים.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • אחראי פורום
פורסם

גם ב-C5 הבכירה מדובר באותה מערכת לחץ אויר מפגרת לגמרי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

זו מערכת פשוטה ויעלה שעונה לדרישת התקן האירופאי שמחייב מערכת TPMS בכל רכב החל משנת 2014 נדמה לי.

 

אצלי ב 100% מהמקרים שהייתה ירידת  לחץ אוויר המערכת פעלה , ולא היו מצבים  שהיא התריאה ללא סיבה.

 

חיסרון - סף  הרגישות נמוך, ההתראה מתקבלת רק כשישי ירידה של כ 25% בלחץ אוויר וגם זמן התגובה יחסית ארוך. 

 

 

כמבון שאין חיווי מדוייק של לחץ אוויר כמו במערכת עם חיישנים. 

כמה פעמים רציתי לרכוש חיישני אפטרמרקט שמשדרים את הנתון הזה וכל פעם שאלתי את עצמי למה אני צריך אותם כשיש את המערכת הבסיסית. ובסוף החלטתי שלא צריך. 

 

 

 

 

פורסם
לפני 8 שעות, Buki כתב:

תראה את הצד החיובי 😁

 

זה אמין מאוד. אין צורך להחליף סוללות בחיישנים. אין מצב שבפירוק לא זהיר של הצמיג הורסים את החיישן. אין עליות נוספות. אין שם בכלל שום רכיבי חומרה מעבר למה שקיים בכל מקרה.

 

משתמש כעשור כבר במערכת הזו בברלינגו שלי וזה סה"כ עובד מצויין. אין לזה רמת דיוק של PSI בודדים אבל מתריע תמיד בירידת לחץ של כ 25%.

 

אתחול המערכת חשוב מאוד אחרי ניפוח ללחץ הנכון וגם  אחרי החלפת צמיגים וגם אחרי התקנת  גלגל ספייר וכל שינוי מיקום הגלגלים. כלומר בכל מצב בו יש שינוי בקוטר הגלגל.

 

בנסיעה שאחרי האיפוס מהירות סיבוב הגלגלים נלמדת ונשמרת כערך מטרה תקין.

ללא זה המערכת הזו לא תעבוד נכון.

הקטע הכי כיף במערכת הזו שהיישום שלה תוכנתי.
בגולפים העתיקות שלי הפעלתי אותה דרך VCDS

בלי להוסיף דבר, אפילו לחצן לא חייבים.

פורסם
לפני 18 דקות, teyal כתב:

אפילו לחצן לא חייבים.

כן ברור...רכיב חומרה היחידי שחייב להיות זה נורת לחץ אוויר בלוח שעונים.

 

 

פורסם
לפני 10 שעות, Buki כתב:

זה אמין מאוד. אין צורך להחליף סוללות בחיישנים.

 

ברכב שלי הסוללות נגמרו אחרי 10 שנים, אז לא יודע כמה זה צריך להיות שיקול... 

 

 

פורסם
לפני 7 דקות, davemustaine87 כתב:

אז לא יודע כמה זה צריך להיות שיקול... 

שמתי שם סמיילי במשפט הראשון...

אין כל ויכוח על זה שמערכת עם חיישנים שמראה את הלחץ המדויק בכל צמיג, טובה יותר.

 

 

  • רעיון טוב! 1

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...