Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מניח שהמיד הוא מאותה סדרה, רק שיש 2 אפשרויות - GL2 או GL3 MK2.

 

לגבי הזרמת המוזיקה, יהיה מענין לדעת באיזה אביזר נוסף מדובר וגם איך תתממשק אליו (אני מניח דרך הטלפון ואם כך איזה, וגם פשוט מכוון יותר לעומק - BT או חיבור USB ואיזה שירות הזרמה תשתמש בו).

 

מזכיר, תמונות! 😉

פורסם

הייתי בוחר ב GL2 הוא הרבה יותר מתאים להתקנה בקורות 

בנוגע להזרמת מדיה כיוון שסמיון הוא יבואן אודיוטק פישר אז אני מניח שמדובר ב -HELIX BT HD Streamer

 

אתה יכול להשתמש בטלפון שלך להזרמת מדיה אך כמו שכבר המלצתי לך הייתי בוחר בטבלט איכותי.

 

פורסם
לפני 20 שעות, Amit DM כתב:

 

בשמחה.

ההתקנה מתבצעת ב CarAudio בחולון.

טוויטר - Brax LG1 mk2.

מידבס - Brax GL6mk2.

מידריינג' -Brax לא זוכר את הדגם המדויק.

מגבר - Helix p six dsp ultimate.

מגבר מונו - Helix m one.

סאב - Helix k10se.2.

בידוד - STP.

יעוץ הכוונה וכיוונים - בחור בשם סמיון מ- CarAudio, שעושה רושם של מקצוען אמיתי, ואחלה של גבר.

תקציב - אמנם התכנון המקורי היה עד 50K, אבל עקב בעיות תזרים "הסתפקי" בכמעט 30K.

 

הרכיבים - מעולים - הרמקולים באמת, הטופ. 

המגבר משולב DSP - פשוט מוצר מעולה! 

 

המונובלוק הוא סדרת כניסה של הלקיס - יש גם את הONE X שלהם שהוא טיפה חזק יותר - אבל סה"כ לסאב שבחרת הוא יהיה מעל ומעבר! 

הסאב - מנסיון אצל שני חברים - תמורה פנטסטית למחיר שלו והוא לא יהיה "כבד" עליך בבאס - הוא יהיה נעים, מאוד פאנטשי! עם מספיק נמוכים. 

 

כמה נקודות לגבי הרמקולים -  הGL1 הוא טוויטר קראמי - צריך להיות מאוד מדוייקים איתו בכוונים, הוא יכול להיות עדין לאוזן ומלא אוויר על גבול האנמי והוא יכול להיות סכין שתהפוך אותך חירש - שים לב לאופי שלו ושים לב שהוא לא נהיה לך "יותר מידי". 

 

הGL2 זה מיד רחב פס שיכול גם לעבוד ללא טוויטר באון אקסיס - אבל אם מתפטים לחתוך אותו נמוך מאוד - באזור ה300-400 זה יכול לגרום לו "לצרוח" אם מגזימים בהספק ההגברה ועוצמת השמע - וגם זה נאמר מנסיון מסויים עם האלמנט הזה כשהיה מותקן ברכב של חבר טוב (שגם מכוון מדהים!). 

 

ההתקנה אני בטוח שתעבור טוב ולאחר כוונים אשמח מאוד!!! אם תחזור לעדכן כאן רשמים.

 

מערכת שכזו - עם התקנה וכוונים טובים - אמורה להפיל לסתות!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 25 דקות, lanosforce כתב:

 

מערכת שכזו - עם התקנה וכוונים טובים - אמורה להפיל לסתות!

בנוגע להתקנה וכיוונים, עושה רושם שבחרתי את הטוב ביותר...

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

אכן בחרת את הטוב ביותר לתקציב הזה. עם כיוון מתאים זה יכול להשמע מצויין לכל סוגי המוסיקה.. פשוט נהדר

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
לפני 8 שעות, Amit DM כתב:

תמונות...

ואוו.

רמה אחרת לגמרי ממה שאני מכיר בתור אחד שלא מכיר רמה כזו בכלל... מטורף לגמרי.

אני מכיר כדורגל מהשכונה ואתה מראה פה כדורגל מהמונדיאל.

לא מפחיד לפרק ככה את הדיפונים/פלסטיקים של הדלתות ברכב חדש?...

לא מלחיץ שכשיחזירו את הכל בחזרה זה לא יחזור מורכב כמו שהרכיב היצרן במפעל ויהיו קרקושים או כל מיני השפעות לא נעימות?

  • מצחיק 1
פורסם

יפה מאוד 

אבל מה שבאמת מעניין זה הקורות 

רק מלהתבונן בהם קשה לי להבין איך בדיוק האלמנט הזה הולך לשבת שם 

הייתי בוחר בפודים כאלו למשל :

https://www.ebay.com/itm/275173013335

או כזאת אם יש נפח באזור הקורה

EWAAAgAs_eA-1920.jpg

 

או כזאת עם אופציה במשולשים 

v4vE6kKIy1hp-3RI7OR23he4Xo0-1920.jpg

 

 

 

או כזאת עם פוד על הדשבורד 

117610623_2673453726239657_2121672116090

פורסם

לפי המיקומים שבודדו - המידבאסים בדלתות והסאב בתא מטען. 

 

לא ראיתי שפירקו שם משולשי טוויטר לבניה אבל גם לא רואים אם הקורות A פורקו. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...