Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
  • תגובות 3.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מה הקטע של הדלתות התאבדות ?

למכונית קופה\ קבריולה, לדעתי זה בכלל לא מתאים.

פה אתה טועה. הרכב הזה הוא לוקסורי, לכן הם יכולים לעשות זאת. ולדעתי, זה מדהים.

בעולם-"זאת זכות לתת שרות"

בארץ- "אתה חייב לתת לי שרות! אני קניתי את הכיסא שאתה יושב עליו!":evil:

פורסם
הOBVIO נראה כמו פורש 911 הפוכה

 

צודק!!

גדול!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
שלום לכולם

 

למישהו יש תמונות של השבי מאליבו החדשה?

היא פשוט מ-ד-ה-י-מ-ה !

 

בהודעה #2912 ובהודעה #2955 שמתי לינקים עם תמונות + מצ"ב עוד אחד: http://www.worldcarfans.com/news.cfm/country/acf/newsID/2070102.002/chevrolet/2008-chevrolet-malibu-in-detail (וכמובן שיש את Google וכיו"ב).

פורסם

SPY PHOTOS: BMW M5 STW Touring

http://www.worldcarfans.com/spyphotos.cfm/country/gcf/spyphotoID/6070102.002/bmw/spy-photos-bmw-m5-stw-touring

 

ובהמשך לשמועה (שהועלתה גם בפורום כמדומני) - Gullwing takes off

http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/204407/gullwing_takes_off.html

 

עוד ידיעה בנוגע ל-S קלאס פתוחה:

http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/204411/mercedes_sclass.html

פורסם
בהודעה #2912 ובהודעה #2955 שמתי לינקים עם תמונות + מצ"ב עוד אחד: http://www.worldcarfans.com/news.cfm/country/acf/newsID/2070102.002/chevrolet/2008-chevrolet-malibu-in-detail (וכמובן שיש את Google וכיו"ב).

 

תודה אדון מצמץ :wink:

 

לפי דעתי המאליבו החדשה יכולה להיות המכונית הכי חשובה שלהם השנה.

אולי סוף סוף היא ברמה של האירופאיות (או במקרה שלה, לפחות יפניות) הן מבחינת איכות חלקים והן מבחינת מנוע והנאה מנהיגה.

אני אומר את זה (ובדרך כלל אני לא אומר את זה על אמריקקיות), בגלל שהיא ניראית פשוט מדהים!

 

מחכה שתגיע לארץ :p

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

איזה הגיון יש לך

בגלל שהרכב יפה (וזה תלוי בעיני המתבונן) הוא אמור להיות מהנה לנהיגה או באיכות גבוהה? (מישהו אמר יונדאי קופה ודייהולט אוואו בהתאמה?)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לא.

בגלל ששברולט הבינו שהרכבים שלהם הם גרועים, עכשיו הם מנסים לפתוח דף חדש, והדגישו שיהיה שיפור מבחינת הנאה מנהיגה שלדה וכ'ו.

למה לא לתת להם הזדמנות?

ובקשר לאיכות גבוהה- רואים שיפור אדיר מהמאליבו הנוכחית.

נקווה שגם ככה במציאות

מבולבלים? גם אנחנו.


×
×
  • תוכן חדש...