Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 3.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הZ9 אמורה להיות סופר קאר?

בואו נגיד שהיא לא ניראית ממש כמו שופר קאר, אבל יפה שBMW סוף סוף בכיוון.

 

מכונית פתוחה,שני מושבים,150000 $ , V10 ,עם 500 כ"ס לפחות.

זה סופר

אייל

פורסם
בהתחשב בעלויות של הפקת אירוע שכזה ובעובדה שבישראל אין אף סוכנות פרארי - אין סיבה שיבקרו פה..:cry:

 

במצרים ובלבנון יש סוכנות?!

למכירה שעון ברייטלינג shark יד 2 במצב נהדר!

פרטים בה"פ.

פורסם

^

למה שיהיה? מצרים ולבנון (לפחות מצרים) לא יותר מתקדמות מישראל מבחינה מוטורית וכו' אין שם יותר מדי מיליונרים כמו במפרץ, כך שלא נראה לי שיש למדינות האלה פוטנציאל יותר מישראל.

למכירה שעון ברייטלינג shark יד 2 במצב נהדר!

פרטים בה"פ.

פורסם

אבל יש שם מספיק מליונרים שיהיו מוכנים לשים את הכסף בשביל הפוזה..

לגבי מצרים אני לא יודע בוודאות, אבל בלבנון יש גם פרארי, גם למבורגיני וגם יצרנים אקזוטיים אחרים..

 

*בדיקה באתר של פרארי מראה כאילו יש סוכנות של פרארי במצרים אם כי אני לא בטוח בכך.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
מצמץ איפה אתה?

 

spied-bmw-z9

או

 

מי רצה BMW סופר קאר? גם בכתבה נאמר שהיא המתחרה של המרצדס SL אז ממתי המרצדס היא סופר קאר ?

. Well above $150,000 would be a good guess

 

spied-2008-mini-clubman

 

הZ9 אמורה להיות סופר קאר?

בואו נגיד שהיא לא ניראית ממש כמו שופר קאר, אבל יפה שBMW סוף סוף בכיוון במוו לא בכיוון .

 

מכונית פתוחה,שני מושבים,150000 $ , V10 ,עם 500 כ"ס לפחות. לך תראה את הגרסאות של מרצדס ואז תדבר , אל תשכח שזה מנוע של סידרת הM , אז תשווה אותו ל AMG

זה סופר

בקיצר חבריה אני מניח שאתם כול כך רוצים שלבמוו תהיה סופרקאר עד שאתם שוכחים מה זה באמת סופרקאר

ואיך צריכה להיראות סופרקאר אתם יכולים לראות בקישור האחרון שמצמץ העלה . היא נראית כמו מכונית מירוץ שנועדה לכביש

אז למרצדס יש את המקלארן אבל לבמוו מה יש ? דמי של SL?

בחייכם

בברכה יהודה

 

 

****************************

עריכה

****************************

אם אתם רוצים להבין מה מתקרב לסופרקאר תראו את הכתבה על אסטון מארטין , יש להם היום מכונית שאתה קונה מהדילר ואתה יכול להתחרות ב24 שעות ולנצח בה , ואם אתם ראיתם מה אאודי שמים שם אתם יכולים להבין איזה הישג זה .

 

דרך אגב אם מדברים , אז אומנם קלארקסון אולי לא מומחה מספר אחת אבל הוא השווה את הCL של מרצדס פעם לפרארי ואמר שבתור מכונית ליום יום היא עדיפה על פרארי אם אתה רוצה לעבור את יבשת אירופה , אנני מניח שיש לבמוו משהו כזה בארסנל שלה ובוודאי לא משהו שדומה לאסטון מארטין

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

הZ9 יכולה להיות מחליפה לZ8 הכושלת, ומתחרה לSL המצליחה. אל תשכחו שבעולם זאת נישה

לא קטנה ומדובר בהמון כסף.

 

בלי קשר לZ9 יש שמועות על מכונית על (נאמר Z10..) שב.מ.וו עובדת עליה, גם כאן כמתחרה

ישירה לSLR וחברותיה.

1.8T 8)

פורסם

×
×
  • תוכן חדש...