Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לפני מס' חודשים קבלתי דו"ח חנייה ברחוב גבעתי בעיר בת ים, הגשתי ערעור על הדו"ח אך הוא לא התקבל.

לפני שאני ממשיך בתשלום  הדו"ח, אשמח להתייעצות האם יש עילה לדו"ח או שמא מומלץ להישפט בבית משפט? 

 

בתמונה מטה, ניתן לראות סמטה שמסומנת בתחילתה באדום-לבן.

אני (ועוד מס' רכבים אחרים) החנתי את הרכב בהמשך הסימטה - הסימון האדום מתאר איך אני החנתי את הרכב.

קבלתי על כך דו"ח של 500 ש"ח. האם לא היה אמור להיות נוכח שלט בתחילת הסמטה שמציין שאסורה החנייה בצד הרחוב? 

ישנו רק סימון אדום-לבן בתחילת הסמטה, שיכול להטעות ולגרום לחשוב שאסור להחנות על שפת המדרכה שבתחילת הסמטה כדי לא לחסום את המעבר,

אם  היה קיים שלט שאוסר על החנייה בתוך הסמטה כמובן שלא הייתי חונה - אך אין כזה.

בנוסף, הרחוב מספיק רחב כך שגם אם רכבים מחנים בצידו, אין הם מפריעים להולכי הרגל. 

 

1.thumb.PNG.0a14f10cd8b57c6a16260525c43b0cf8.PNG

 

אשמח לשמוע את דעתכם.

 

תודה.

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם
Just now, Be roo כתב:

על איזה סעיף ניתן הדו״ח?

הדו"ח לא לידי אבל ניתן על חניית ארבעה גלגלים על מדרכה אם אני לא טועה.

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם

אז אין שום צורך בשלט, אם המקום מוגדר כמדרכה אסור לחנות שם מתוקף התקנות, ולא משנה אם נשאר מקום מעבר להולכי רגל או לא.

עכשיו נשאר להתווכח האם ברור שזו מדרכה.

 

נקודות בעד: במפלס אחד עם המדרכה ברחוב, מרוצף.

נקודות פתוחות: לאן זה מוביל? לחניה? לרחוב אחר? ללא מוצא?

בתמונה מגוגל (שכנראה ישנה והיו שינויים במקום) נראה שזה מעבר בין שני בניינים מגודרים, אם מצרפים את את העובדה שאין הנמכה בשפת המדרכה וזה לא מוביל לחניות של בניינים, אז זו בהחלט מדרכה (גם אם כבר אין שם את עמודי החסימה שמופיעים בגוגל).

 

לצבע אבני השפה אין קשר, הוא אוסר חניה במקביל לשפת המדרכה.

 

image.thumb.png.0b4e1ba64ee593e62c1cce64d051ffa3.png

 

 

פורסם (נערך)

אם זזים כמה מטרים במפות גוגל מקבלים תמונה שבה יש את הצביעה של אבני השפה ואין את עמודי החסימה. אם מסתכלים מסביב רואים שהשביל מוליך לכניסות הולכי הרגל שך הבניינים והלאה למשעול אייל. יכול להיות שהורידו את החסימות כדי שרכבי חירום יוכלו להגיע לכניסות הבניינים במקרה הצורך, אבל זה לא הופך את השביל לדרך.

 

https://maps.app.goo.gl/6ygBLvhiuimQReUaA

עריכה אחרונה על ידי eladts
פורסם

הדו"ח נראה חוקי ותקין לחלוטין, זאת מדרכה/סמטה ואסור לחנות על המדרכה.

אתה מוזמן לבקש להשפט - אבל תיקח בחשבון שהשופט יכול גם להחליט על כפל קנס או יותר.

 

מציע לך  לשלם את הדו"ח וללמוד להבא.

פורסם
לפני 24 דקות, fatboy1340 כתב:

שוב לחדד :אדום לבן=אסור לעצור.

 

זה נכון, אבל לא רלוונטי למקרה הזה. פות"ש לא חנה ליד אבני שפה הצבועות אדום לבן, הוא חנה על מדרכה.

פורסם

אני רק שאלה - האם גם רכב נכה שחנה כמו פותש יקבל דו״ח?

מדי פעם ״אפקט העדר״ מבלבל - שהרי יש כבר מספר רכבים שם ועל אף אחד מהם לא הודבק דוח. ליד הבית שלי יש רחוב קטן שכל מי שיש לו תג נכה מחנה עם שני גלגלים על המדרכה, אז אנשים חושבים שזה תקין, מחנים כמוהם ומקבלים דו״ח. 

Ford Fiesta 2014 Manual

פורסם
לפני כשעה, iEminem כתב:

אני רק שאלה - האם גם רכב נכה שחנה כמו פותש יקבל דו״ח?

 

 באופן מאד כללי רכב בעל תג נכה לא יקבל דו"ח, אלא אם כן הרכב יפריע לכניסה/יציאה מחניות הבניין (במידה ויש), או במידה ולא יחנה בהתאם לחוק הנכים (צריך לבדוק יותר לעומק מבחינת המיקום עצמו), כל מקרה לגופו.

אפקט העדר לא רלוונטי, ישנם חוקים, תקנות, תמרורים שכל בעל רישיון נהיגה צריך ואמור לדעת (בפועל הרבה לא יודעים ולא מכירים), ואז חושבים שאם עוד אנשים חונים או עושים את זה - אז זה כנראה מותר לכולם.

זה בדיוק כמו לרשום שרכב נסע באדום כי ראה רכב אחר נוסע באדום והוא יטען שהוא לא ידע.... 

אגב, חניית רכב נכה 2 גלגלים על המדרכה לא תמיד תקינה ונכונה, ואם צריך אז הוא גם יקבל דו"ח, פורסם פה פוסט לאחרונה על הנושא הזה.

פורסם
לפני שעה, iEminem כתב:

״אפקט העדר״ מבלבל

 

אם רכב נכה חונה על המדרכה אז אתה מניח שגם לך מותר? לא ברור לי הטיעון הזה. אנשים חונים כל הזמן בניגוד לחוק, באדום לבן, בחניות כפולות... ממתי ״גם הם עשו״ זה טיעון שתופס מעבר לכיתה ג׳?

 

פורסם

קודם כל, יש הבדלים בין התמונות, וזה מוזר לי.

1. כיתוב על עמוד חשמל - נמצא בצד שונה בין התמונות (אולי עבר חידוש צביעה ?).

2. מרחק של ארון חשמל (נמצא בצד שמל של התמונה) לבין כניסה לחניה/ סוף הגדר -> בתמונה מגוגל יש מירווח גדול (כולל פח). בתמונה של פות"ש יש מירווח קטן. וזה דבר שלא אמור להישתנות...

אלו דברים שלא אמורים להשתנות בין תמונות (בעיקר המיקום של ארון החשמל והמירווח מסוף הגדר), ולכן זה מוזר לי.

לענינינו - מאחר באזור בו הוא חנה יש סימון של הפרדה בין נתיבים (אם כי מעט שחוק), ניתן לטעוםן כי זה הטעה אותו לחשוב שזה מיועד לכלי רכב/ חניה ולכן חנה שם בתום לב.

פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, guya72 כתב:

קודם כל, יש הבדלים בין התמונות, וזה מוזר לי.

התמונה הקובעת היא זו של פות״ש, הוא יודע איפה היה.

עברו 10 שנים בין התמונות וזה כן אותו מקום שעבר שינויים, אבל גם אם לא, אני ניסיתי לנחש מהמיקום שנתן, יתכן שתפסתי מקום דומה באותו רחוב אבל לא אותו מיקום. אבל בהנחה שגם אם המיקומים שונים, סביר להניח שהם די מקבילים. ומדובר על שני שבילים שמשמשים למעבר להולכי רגל.

 

עריכה: המספר על עמוד החשמל זה, מדובר על אותו מקום בשתי התמונות.

 

לפני 17 דקות, guya72 כתב:

יש סימון של הפרדה בין נתיבים

לדעתי אתה טועה, זה לא סימון להפרדה בין נתיבים, אלא תעלת ניקוז שמורכבת מאבני ריצוף בצבע שונה, היא רחבה בהרבה מהפרדה בין נתיבים ולא מסומנת בצבע סימון תקני, (ובמעבר כזה צר היה צריך להיות מקווקו). לכן אין סיבה להתבלבל ולחשוב שזה סימון נתיבים. בטח לא כשזה בגובה המדרכה וללא הנמכת שפת המדרכה.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם
לפני 20 דקות, Be roo כתב:

 

אם רכב נכה חונה על המדרכה אז אתה מניח שגם לך מותר? לא ברור לי הטיעון הזה. אנשים חונים כל הזמן בניגוד לחוק, באדום לבן, בחניות כפולות... ממתי ״גם הם עשו״ זה טיעון שתופס מעבר לכיתה ג׳?

 

לא אמרתי שיטען זאת, אמרתי שניתן להבין אנשים שחנו שם בטעות. 

 

תסתכלי על המקרה של פות״ש ותחשבי שאת אורחת באזור. 

מחפשת חצי שעה חניה ולא מוצאת. 

לפתע רואה רכב יוצא מאיזו סמטה. מחפשת שלט אם מותר או אסור לחנות - ואין כלום. 

מסתכלת על רכבים אחרים ורואה שאף אחד לא קיבל דו״ח. 

 

את, Be roo, כנראה לא תרצי לחנות שם. אבל אנשים אחרים כן. (ואז יקבלו דו״ח)

Ford Fiesta 2014 Manual

פורסם
לפני 3 דקות, iEminem כתב:

לא אמרתי שיטען זאת, אמרתי שניתן להבין אנשים שחנו שם בטעות. 

מה בדיוק אתה רוצה לומר בזה?

שזה קורה? סבבה. קורה, אנשים עושים טעויות חמורות יותר על הכביש. אנשים מראים לפעמים בורות הזויה בחוקי תנועה ולא זוכרים תקנות בסיסיות. אז?

שצריך להשלים עם זה? לוותר על הדו״ח? שזו אמת המידה שצריך לחיות לפיה? 

זה ניתוח סוציולוגי של התנהגות אנושית? זה לא הפורום.

 

 

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...