Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סגירת אטם מכסה שסתומים


פוסטים מומלצים

כמעט בכל רכב מודרני זה כ-9Nm, כלומר מאוד נמוך. מה שיותר חשוב זה לעשות את זה בהדרגה לכל הברגים מהמרכז החוצה ועדיף לעשות את זה ב-2-3 שלבים, נגיד 10 סיבובים לכל הברגים ואז לפי אותו סדר עוד עשרה ואז שזה כבר צמוד אך לא מהודק להדק לשלב הסופי (סתם זרקתי 10 סיבובים, בכל רכב זה אחרת). 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סגרתי את הברגים במומנט 8 ולצערי נשברו לי 2 ברגים 2 ממ בפנים באססהה

השאלה מה עושים מכאן מכירים אולי משהו מקצועי שמתעסק בזה באזור רחובות 

תודה רבה

והיכן ניתן לקנות ברגים חדשים

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 32 דקות, פריג'י כתב:

אתה בטוח שהברגים תקינים והמד מכויל וביחידות הנכונות Nm ולא למשל ft×lbf?

גם 9Ft/lb זה מומנט נמוך (בערך 12Nm) ולא היה אמור לגזור את הברגים...

 

כנראה שבוצע כיוון שגוי לגמרי בידית או שהיא לא תקינה. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות הסתדרתי

בורג אחד יצא בעזרת חורט עשיתי חריטת פס בבורג והוצאתי עם מברג 

אבל למרבה הצער זה היה אחרי שהתחלתי בבורג השני לנסות עם קדיחה וחולץ

שלא צלחה עשיתי חריטה בבורג למיקוד הקדיחה אבל איך שהפעלתי עליו את המקדח

הוא ברח יותר פנימה ואיתו גם הקדיחה בקיצור השארתי אותו שם בפנים ונשאר לי 4 סיבובים לבורג 

התאמתי לו בורג בצורה שבאמת יתן סגירה ולא יקבל קונטרה מהשארית וסלאמת

זה לא לכתחילה אבל לא היו לי הרבה בררות אבל לפחות למדתי בשביל הבורג השני 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלקח שלי (וכן גם בעל מקצוע שדיברתי איתו על העניין) זה לא לפחד לעשות דברים וכמובן עם ידע ועם הרבה זהירות 

וגם שקורים דברים לא להיבהל לכל דבר יש פתרון כמובן עם הרבה סבלנות ומחשבה אם זה לבד ואם זה אצל בעל מקצוע

עכשיו לגבי הידית מומנט היתה מכוונת כמו שצריך לא אוהב להאשים אבל אולי ההוא לפני פינק את הברגים בסגירה (כך אמר לי הבעל מקצוע שדנתי איתו על הענין)

במקרה של אטם כדאי ידית מומנט וגם בידית מומנט לא חייב להגיע לשיא כי לא צריך סגירה חזקה בכלל ולכן במקרה שאין ידית מומנט ניתן לעשות בלי אבל איך שנגמר הסיבובים לעצור 

וכמובן לא לנסות כלל לתת חיזוקים מעבר ואפילו לא קצת  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך קישור (או תמונה) לראות אותו (אתה לא מתכוון לחולץ אם הבנתי נכון)

ובמקרה שלי זה לא כ"כ היה עוזר כי הבורג השבור לא היה תפוס חזק וגם לא עד הסוף ולכן הוא ברח ואיתו גם הקדיחה

עריכה אחרונה על ידי יאיר האלוף
הוספת פרטים
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...