Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב מבורך לכולם:

המקרר בבית ההורים מצפצץ כל כמה דק' אחרי שסוגרים את הדלת השמאלית,

כלומר מתריע בצפצוף שכביכול הדלת אינה סגורה, אך הדלת סגורה היטב, כלומר

כל כמה דק' אמא צריכה ללחוץ על דלת שמאל חזק ואז נפסק הצפצוף.

אמא אשה מבוגרת שמאד קשה לה לקום כל פעם, וזה כבר ממש מטרד. ניסיתי לנקות את כל המגעים

מסביב לדלתות ולא עזר.

מעניין מה ניתן לעשות אם בכלל?

המקרר הוא שארפ 2 דלתות מקפיא תחתון בן 5 שנים, אגב המקפיא לא עושה בעיות.

תודה

 

 

פורסם

אם אחרי הלחיצה השניה המקרר שותק כנראה שהוא צודק, וטריקת הדלת הימנית פותחת מעט את השמאלית.

 אני מכיר את התופעה מהסמסונג SBS שלי, סוגר את המקרר ואחרי כמה שעות מוצא קרח במקפיא. הפתרון הוא שסיגלתי  לעצמי מנהג בעת סגירת הדלת הימנית ללחוץ עם האגודל על השמאלית. וכמובן לוודא שאין משהו שמפריע לשמאלית להסגר, מספיק סרח של איזו שקית אריזה.

עוד דבר שכדאי לבדוק הוא פילוס של המקרר, לוודא שהוא נוטה קלות (מאוד) לאחור, כדי שהדלת לא תפתח בגלל הגרוויטציה שאולי מתגברת על המגנט.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני מכיר את הבעיה במקררי 3-4 דלתות של שארפ. צריך לבדוק מתחת לדלת אם הנועל של הציר לא נשבר. לא יודע אם יש כזה גם ב2 דלתות.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 שעות, sperial כתב:

עוד דבר שכדאי לבדוק הוא פילוס של המקרר

מחשבה מעניינת, אם כי אני לא מאמין שזה המקרה- הבחור ציין שצריך ללחוץ חזק על הדלת כדי שהציפצוף יפסיק. דהיינו משהו מפריע לאטימה. 

אני חושד דווקא בגומי אטימה. 

קודם כל, לנקות אותו היטב. לוודא שהוא עדיין גמיש. 

לא עזר? שווה לנסות להחליף. תיקון מהיר וזול, במידה וזו הבעייה. 

 

  • רעיון טוב! 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אז 99% שזו הבעיה. אתה תראה חלק פלסטיק שבור. תשווה לדלת השניה ותראה.

מומלץ להחליף בהקדם, חוסר אטימה יכול לגרום לנזק למאוורר וזה כבר עלות גבוהה יותר. למזלי זה קרה לנו שבוע לפני תום האחריות.

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, taranta כתב:

אז 99% שזו הבעיה. אתה תראה חלק פלסטיק שבור. תשווה לדלת השניה ותראה.

מומלץ להחליף בהקדם, חוסר אטימה יכול לגרום לנזק למאוורר וזה כבר עלות גבוהה יותר. למזלי זה קרה לנו שבוע לפני תום האחריות.

מצאנו באמת חלק פלסטיק לבן שבור אבל לא הצלחתי לזהות את מקורו למרות שהשוותי בין שני הצדדים.

היכן החלק הזה אמור להיות במקרר?

 

עריכה אחרונה על ידי yossy
כתיב

פורסם

נכון, ראיתי כזה למעלה אבל לא למטה, מחר עם שחר אסע לשם לבדוק כי ככה

נראה החלק השבור.

תוכל לתת לי קישור לרכישה?

 

תודה רבה😊

פורסם

אתה צריך לבדוק בדיוק את הסוג. יש כל מיני. תחפש בגוגל את דגם המקרר שלך + DOOR HINGE ותשווה בעין שמדובר באותו חלק. אחרי שיש מק"ט יותר קל למצוא.

  • אהבתי 1
פורסם

לפני הנסיעה, תצטייד בווזלין ותמרח על הגומי, ליתר ביטחון. שמעתי שזה עוזר לחדש את הגומי.

  • רעיון טוב! 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

תודה לכולם.

עם שחר הגעתי לבית אמא. המקרר שכעס שהלשנתי לפורום על מעלליו, החליט לצפצף באופן קבוע במשך הלילה. גם שהגעתי הצפצוף לא פסק. הבטתי בחלקים וכולם תקינים.

בסוף החלטנו להזיז את המקרר הכבד ממקומו ולנקות את המשטח (שהיה נקי)

אחרי שחזרנו את המקרר למקומו באורח פלא פסקו הצפצופים לחלוטין.

 

בכל מקרה אמא הזמינה טכנאי שרות שהגיע (350 שח) מוקדם בבוקר וקבע שהיתה בעיה של ייצוב המקרר וזה מה שגרם לבעיה.

 

אני כותב ומפרט לטובת החברים היקרים שידעו שייצוב מקרר יכול לפתור בקלות בעיה מציקה כזו.

 

שאו ברכה.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

פורסם

מעניין. כמו שהגבתי קודם, לא הייתי חושד בזה בגלל התיאור של לחיצה בכח כדי שהציפצוף יפסיק. 

הופתעתי. 

שמח שנפתר! 

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...