Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

100 ש"ח לשטיפה ידנית - זה המחירים היום?


פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יקר מאוד , אני משלם 50 שקל שטיפה פנימית וחיצונית , ידנית מלקקים לך את האוטו כאילו יצא מהחברה ומביאים לך ריחן + הנייר העבה הזה לשטיח של הרגליים 

במרכז הארץ בלוד וזה המחירים שם פלוס מינוס 

עריכה אחרונה על ידי Ariel323
  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בתאריך 15.9.2024 בשעה 20:53, Tapian כתב:

קנו גרניק נייד.

(הגרניק שואב מדי וממלץ למצא דלי גדול, כי דלי רגיל נגמר מהר מדי)

 

זו השיטה המועדפת עלי כרגע. קניתי לפני מספר שנים כזה גרניק.

אחרי שהתייאשתי מלמצוא שטיפה טובה, בלי תור, שפתוחה בנוסף להכל (עברתי 3 מקומות ביום אחד ונשארתי עם תאוותי בידי), החלטתי שאני שוטף בעצמי כי נשבר לי. עובד היטב, אני רק צריך למצוא את האנרגיות ואת החניה היותר אידאלית לזה. 

דלי 10 ליטר לא מספיק לכלום ומלחיץ. רכשתי דלי 60 ליטר עם מכסה, בניתי לו עגלה עבור קלות שינוע, ובא לציון בועל. ממלא אותו 30-40 ליטר, ונשאר עם עודף שאני צריך לשפוך.

בתאריך 15.9.2024 בשעה 22:11, davemustaine87 כתב:

הם עובדים טוב? 

EH.

ככה ככה. 

הם חלשים לעומת אחד "אמיתי" שמחובר לברז ולכבל חשמל, למה כבר אפשר לצפות ממכשיר נטען ידני. 

GOOD ENOUGH  בשביל להוריד את הסבון אחרי השיפשוף מהרכב. לצרכים שלי, פרפקט.

בתאריך 17.9.2024 בשעה 19:36, Nakamichi כתב:

לרדת לשטוף -

תקנה חומרים.

פעם ב-. סבבה.

בתאריך 17.9.2024 בשעה 19:36, Nakamichi כתב:

תדאג שכל החומרים יהיו זמינים.

מסודרים במקום ספציפי, יעודי. סבבה.

בתאריך 17.9.2024 בשעה 19:36, Nakamichi כתב:

תמלא מים.

כאילו, דה.

בתאריך 17.9.2024 בשעה 19:36, Nakamichi כתב:

תטען את המכשיר.

אחרי כל שימוש, לחסוך בזמן. סוללות ליתיום לא מאבדות מהמטען שלהן. הכל טוב. 

בתאריך 17.9.2024 בשעה 19:36, Nakamichi כתב:

תרד עם הכל.

נו, אז עושים 2 נגלות, מה קרה.

בתאריך 17.9.2024 בשעה 19:36, Nakamichi כתב:

בדיוק נגמר המים תעלה תמלא שוב.

תלוי בדלי :LOL:

בתאריך 17.9.2024 בשעה 19:36, Nakamichi כתב:

תשטוף. 

זה.. בשביל זה אנחנו התכנסנו כאן היום...

בתאריך 17.9.2024 בשעה 19:36, Nakamichi כתב:

תנגב.

אופציונלי. אבל סבבה. מה זה לנגב, אחרי שעה של שטיפה...

בתאריך 17.9.2024 בשעה 19:36, Nakamichi כתב:

קח את את כל המטליות ותעלה אותן הביתה   ותכבס או תנקה או תייבש או לא יודע מה לעשות איתן.

מה, לבד? בלי כל השאר? ברור, לכבס, ולהחזיר לעמדה של כל הציוד לשטיפה.

בתאריך 17.9.2024 בשעה 19:36, Nakamichi כתב:

תנקה את הדלי.

??? זה שהיו בו מי סבון, שטיפה קלה לפני השימוש הבא- סבבה. זה שהיו בו רק מים- שטיפה קלה אפילו יותר. לא צריך יותר מזה. 

בתאריך 17.9.2024 בשעה 19:36, Nakamichi כתב:

תקפל את המכשיר

להחזיר אותו לתוך ארגז כלים שעבר הסבה לייעוד הזה. סבבה. 

בתאריך 17.9.2024 בשעה 19:36, Nakamichi כתב:

תטעין אותו לפני שאתה מאחסן

כבר עברנו על זה. תחליט, לפני השימוש או אחרי השימוש?

בתאריך 17.9.2024 בשעה 19:36, Nakamichi כתב:

נגמר הסבון צריך לזכור לקנןת חדש

את זה אני יכול לראות מראש, אני לא מכניס את הסבון לתוך השקית עם הסמרטוטים... הוא נגיש ויזואלית.

 

עכשיו כשאמרת את זה ככה, אולי אחפש שוב מכון שטיפה בפעם הבאה שארצה לשטוף :LOL:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני שעה, חולה רכב#1 כתב:

השלבים:

1. רכב קר ובמקום מקורה. 

2. הקצפה של כל הרכב ללא מגע + ניקיון הג'נטים ומכסה דלק. 

3. שטיפה.

4. הקצפה חוזרת + מעבר עם מטלית מיקרופייבר. 

5. שטיפה. 

6. הקצפה נוספת + מעבר על מדרכות פנים הרכב + חלקי פלסטיק חיצוניים. 

7. שטיפה בצינור מים בזרם בינוני כדי להציף את הסבון מכלל החלקים הקטנים. 

אם אתה שוטף על בסיס קבוע אתה יכול לדלג על 1,2,6,7

והסדר צריך להיות 3,4,5 להוסיף ניגוב חיעצוני ופנימי ושבת שלום (אני מניח שרוב האנשים שוטפים בשישי)

פורסם
לפני 3 שעות, Ron Poh כתב:

סעיף 7 אפשרי רק בבית פרטי שלך.

אסור לשטוף עם צינור, אם יראה אותך פקח, אתה עלול לקבל דו"ח. בבניין גם תקבל צעקות מהשכנים.

תלוי מה החומר האנושי שבסביבה שלך ואיזה שכנים יש לך ומה היחסים איתם.

בעבר אני הייתי שוטף עם השכן. הוא את האופנוע שלו ואני את הרכב (הכל בחומרים שלי).

פעם אחת שכן מניאק הזמין את הפיקוח. אמרנו לפקחית שאנחנו צריכים את הצינור בשביל למלא את הדלי בגלל שהברז נמוך. עזבה אותנו.

פורסם

זה לא שהשקינו את הרכב והמים נשפכו שם בטירוף.

ואני עם שכניי לאורך השנים הייתי ביחסים מצויינים ותמיד הם ידעו שאני אעזור להם עם כל מה שהם צריכים (כולם היו בגילאי 70+). אבל יש יוצאי דופן וגם איתם התמודדתי.

זהו אני לא רוצה להסיט את הדיון.

פורסם

אני שוטף בעצמי ואם הייתי שוטף לאחרים, לא חושב שהייתי לוקח פחות מ-300 שקל, זו עבודה קשה ואורכת לפחות 40 דקות עד שעה וזה עוד כאשר הרכבים שלי תמיד נקיים יחסית, הרבה יותר נקיים מהממוצע שאני רואה סביבי. 

 

בתאריך 17.9.2024 בשעה 18:45, farkash7 כתב:

לא קשה להבין למה זה מגיע ל-100 שקל.

האמת היא שקשה להבין איך זה רק 100 שקל. 

  • אהבתי 1
פורסם

אני חושב שאם נעשה סקר אז נראה שלשטוף את הרכב לבד זה מגניב ונחמד בטווח גילאים מסויים (בד"כ בקצה הצעיר של הסקאלה) וכאשר כמות הזמן הפנויה שלך סבירה פלוס.

ככל שיש לך תנאים יותר טובים ונוחים לשטוף לבד ו/או יש לך חיבה יתרה לזה שהרכב שלך יהיה נקי - אז תהיה לך יותר מוטיבציה לשטוף - ולכן תמשיך עם ההרגל הזה כאשר שאר האנשים מסביבך יפסיקו אותו. 

  • אהבתי 4
  • מעניין 1
פורסם
בתאריך 18.9.2024 בשעה 09:32, razi_pazi כתב:

אתה כל כך צודק.

אני תמיד תוהה איך כל הפדנטים הקפדנים הללו שנמנעים מכל סווירל מתנהלים בשאר החיים שלהם...

 

אני חוראני :-) סדר וניקיון אלו דברים שעבורי הם בזבוז זמן נוראי אבל כאשר זה נוגע לרכבים שלי, אני אוהב לנהוג בהם ולמראה חלק בלתי נפרד מההנאה, רכבים ישנים שלי נראים כמו חדשים. לומר לך שזו לא מחלה שאני רואה סווירלים על רכבים של אחרים ומזדעזע? ברור שכן :-) אבל זו בסך הכל מחלה של שעתיים-שלוש כל שבועיים ופעם בשנה משהו קצת יותר משמעותי כך שאולי מדברים על זה המון כי זה הופך לסוג של תחביב אבל בתכלס ההשקעה היא זניחה ביחס לתמורה. 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

כששטפתי לבד זה לרוב היה ב22:00 בלילה אחרי שהילדים כבר ישנים.
הייתי מכניס את הרכב ליד הבית, מוציא את כל הציוד ושוטף.
האמת שאם הייתי צופה מהצד מודה שזה נראה קצת חולה.
אבל הייתי עושה את זה רק לBRZ, היא הייתה כמו הילדה שלי.

את המאזדה/פונטו מעולם לא שטפתי לבד... אין לי כוח.
אחיין של אישתי היה שוטף לנו את המכוניות עד שנכנס לגיל שמעניינים אותו דברים אחרים.
נשאר לי הבחור בפתח תקווה שגיליתי לא מזמן. הוא רחוק מהבית, אבל יחסית קרוב לעבודה, ופעם באף פעם אני אפילו מוכן לנסוע עד אליו בשישי/שבת (הוא עובד בשבתות) כי הוא תותח!

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 4 שעות, Ron Poh כתב:

סעיף 7 אפשרי רק בבית פרטי שלך.

אני גר בבית פרטי. 

לפני 4 שעות, Ron Poh כתב:

אסור לשטוף עם צינור, אם יראה אותך פקח, אתה עלול לקבל דו"ח. בבניין גם תקבל צעקות מהשכנים.

אני לא מודע לתקנה הזאת. 

לפני שעתיים, GTאי כתב:

אם אתה שוטף על בסיס קבוע אתה יכול לדלג על 1,2,6,7

והסדר צריך להיות 3,4,5 להוסיף ניגוב חיעצוני ופנימי ושבת שלום (אני מניח שרוב האנשים שוטפים בשישי)

אני מקציף לפני כדי לא להעיף את הלכלוך עם הגרניק ולגרום לשריטות, הקצף מוריד את הלכלוך בלי לפגום הרבה בצבע. 

 

 

 

פורסם

התחיל בגלל משבר המיים. הסיבות אולי לא כל כך רלוונטיות בגלל כושר התפלה טוב שיש במדינה.

אבל, בכל זאת צריך לזכור שאנחנו חיים במדינה מדברית וראוי לשים לב לשימוש במים ולאי בזבוז,

  • רעיון טוב! 2

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...