Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

100 ש"ח לשטיפה ידנית - זה המחירים היום?


פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע על מה מתלוננים פה, 

50! ש"ח + 20 לטיפ + שטויות לילדים,

לשטיפת ford f350 אחרי שובע תרח"ט בביקעה. 

 

אז כיו שהבנתם, 

היינו בתרח"ט + תראו"ג בביקעה בשיא החורף. 

האיזור שלא היה מכוסה בבוץ זה איזור המגבים ופינה קטנה בחלון הנהג והנוסע לטובת המראות.

ביום שישי, רגע לפני שחוזרים לבסיס להתקלח והבייייייתה הבנו שלא יהיה לנו כוח לשטוף את הבייבי שלנו. 

ובמשך כל התרגיל, ראינו איזה כפר של בני דודים עם שטיפת רכב. 

נסענו אליו, אחד החבר'ה דיבר איתו, צחקו, קפה לפני הכל...... 

ו............. 

הבעלים + 4 נינג'ות בגודל של המיניונים התנפלו על הרכב, התחילו לשטוף כאילו אין מחר. 

עבדו עם מברשות של טמבור, 

קרצפו כל נקודה..... 

אחד מהמיניונים לקח מיטת מוסך כדי לשטוף ף מלמטה, העפתי אותו משם, רק חסר שיפול עליו גוש של בוץ לפנים. 

שעה וחצי היו על הרכב, 

אחת הבנות הוציאה לנו עוגיות ושתייה חמה. 

 

בסוף לא הסכים לקחת יותר מ 50, אז נתנו 20 לבת שהביאה לנו קפה. 

לילדים הבאנו חטיפים וכל מיני פחיות. 

 

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

100₪ זה מחיר שדי מאפיין את איזור המרכז. שילמתי סכומים כאלו כשגרתי במרכז.

בבאר שבע זה בדרך כלל בין 50₪ ל-70₪, תלוי איפה. המקומות המוצלחים יותר לדעתי לוקחים 70₪.

 

גם לי אין ממש זמן (וכוח) לשטוף את הרכב בעצמי, אבל כן אכפת לי מהרכב, אז דאגתי ליישום של ציפוי נאנו ואני מבקש בשטיפה לשטוף רק עם הציוד שלי (כפפה ומגבות), בגדול הרכב מתנקה די בקלות בזכות הציפוי. ככה אני גם נמנע מהמגבות המטונפות שישאירו סווירלים וסימני מריחה ומהשיטה ההזויה הזו של שטיפת מגבות על הרצפה (אף פעם לא הבנתי את זה, אני מודה).

לפני 18 שעות, CRuzer669 כתב:

עריכה: אסביר איך לשטוף בעילות ובזריזות ולחסוך במים בשביל לא להתקע

איך לשטוף ולהשאיר סווירלים על הרכב:

לפני 18 שעות, CRuzer669 כתב:

3. יש לשטוף *חלקית* את הסבון כלומר לדלג על התזת מים על החלונות והגלגלים ולהתמקד בפח

 

בגדול צריך להתחיל מהגלגלים דווקא, כי כל הלכלוך מהגלגלים קופץ חזרה לצבע. מן הסתם לא עם אותה כפפה ולא עם אותן מגבות.

ואם לא תוריד את הלכלוך והאבק מהחלונות, אז תגרום לסווירלים.

 

המטרה בשטיפה הראשונית היא הסרה טובה (ככל הניתן) של האבק מהרכב כדי שבשלב הניקיון עם מגע (כפפה) אתה תיצור כמה שפחות חיכוך וכמה שפחות סווירלים ושריטות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 12 דקות, גור אדם כתב:

 

50 ש"ח זה במקרה הטוב.

במקרה הרע זה יעלה הרבה יותר - https://he.wikipedia.org/wiki/פיגוע_הירי_בחווארה_(אוגוסט_2023)

הכל תלוי אם תלך לחווארה או למקום בטוח כמו דיר קדיס {ואין הבדל בין תל אביב לשם בכל מקום יש ערבים היום}

פורסם
לפני 5 דקות, נתן מירושלים כתב:

הכל תלוי אם תלך לחווארה או למקום בטוח כמו דיר קדיס {ואין הבדל בין תל אביב לשם בכל מקום יש ערבים היום}

איזה דיר קדיס? דיר קדיס שלנו?

תהנה:

https://www.facebook.com/watch/?v=256210226251292 - כמעט לינץ'

https://www.israelhayom.co.il/news/defense/article/14426694  - פיגוע דקירה

 

  • מצחיק 1
  • מבאס 1
פורסם

לכן כתבתי שגם בתל אביב יש ערבים ושם היה הרבה יותר פיגועים אין מקום בטוח במדינה הזאת,

ובנוסף תברר טוב אם זה היה פיגוע או שהם רבו על הכסף אל תקנה כל מה שהתקשורת מוכרת.

 

ובענין הלינץ זה היה בשומר החומות {כמה שזכור לי} ואז בירושלים היה 

הרבה יותר בעייתי.

אל תתן שיעבדו עליך תברר.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

רגע.

בתור מי ששוטף לבד 2 רכבים בערך פעם בשבוע, נגיד 3 פעמים בחודש כל רכב, אתה אומר שאני חוסך 600-700 ש"ח בחודש? איפה הכסף??🤔

בתאריך 17.9.2024 בשעה 19:36, Nakamichi כתב:


שאני נכנס למנהרה לשטוף. זה בדכ על הדרך.

אם יש הרבה תור אני לא מחכה.

כל העסק 15 דק שבזמן הזה אני יושב במזגן ומשחק בטלפון.

 

לרדת לשטוף -

תקנה חומרים.

תדאג שכל החומרים יהיו זמינים.

תמלא מים.

תטען את המכשיר.

תרד עם הכל.

בדיוק נגמר המים תעלה תמלא שוב.

תשטוף. 

תנגב.

קח את את כל המטליות ותעלה אותן הביתה   ותכבס או תנקה או תייבש או לא יודע מה לעשות איתן.

תנקה את הדלי.

תקפל את המכשיר

תטעין אותו לפני שאתה מאחסן

נגמר הסבון צריך לזכור לקנןת חדש

 

עזוב. למי יש כוח 

בשביל סווירלים?

 

 

אצלי קצת פחות טרחה כי יש לי גרניק עם חיבור למים וחשמל, אבל האמת -- אני נהנה מזה. אם לא הייתי נהנה כנראה שלא הייתי עושה רק כדי לחסוך כסף, אלו 40 דק' של רגיעה מחשבות ושקט לבדי.

 

 

  • אהבתי 2

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
לפני 6 שעות, Markm4 כתב:

בסוף לא הסכים לקחת יותר מ 50, אז נתנו 20 לבת שהביאה לנו קפה.

וואלה גנבים אלה, כנראה עקצו אותך בגלל שאתה תייר

 

המחיר בכפר הוא 30 ש"ח אצל כולם, ושטיפה טובה יותר מב-100 ש"ח פה ועוד תכל'ס מי ששוטף גם בישראל הוא ערבי...

דיר קדיס ספציפית מקום בטוח יותר מרוב האזורים בארץ, במשך 15 שנה היה שם רק דקירה אחת וזה סכסוך אישי

זה כפר עם יותר יהודים מערבים ויש שם מניין כל יום מתחת למסגד, מה שכן גניבות רכב וציוד יש שם על בסיס יומי

 

 

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 6 שעות, נתן מירושלים כתב:

הכל תלוי אם תלך לחווארה או למקום בטוח כמו דיר קדיס {ואין הבדל בין תל אביב לשם בכל מקום יש ערבים היום}

בתור אחד שמכיר את דיר קדיס על בוריו, אל תתלאב ותשבח אותם יותר מדי.... במשך כמה שנים חייתי שם יום שלם, יום יום. גם בשעות הקטנות והגדולת והביינוניות של הלילה הייתי שם. אל תיהיה תמים.

  • מבאס 1
  • מעניין 1
פורסם
לפני 6 שעות, גור אדם כתב:

איזה דיר קדיס? דיר קדיס שלנו?

תהנה:

https://www.facebook.com/watch/?v=256210226251292 - כמעט לינץ'

https://www.israelhayom.co.il/news/defense/article/14426694  - פיגוע דקירה

 

הסרטון של הרכב המוקף במקלות משומר חומות ?

כל הסימנים מראים שהיה מבויים,

מה שבטוח, "הלינץ" לא מוכר ע"י כוחות הביטחון.

אולי הוזמן ע"י  אותו בעל מוסך במ.ע. שגם דאג לדוחות למי שעלה לשם!

 

בכל מקרה נראה שכדאי לעצור את הדיון הזה כאן,

ולא לעורר מרבצם דובים (מכל מהסוגים).

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 15 שעות, מיץ פטל כתב:

 

 

האמת אלו 2 מההודעות שהכי נהניתי לקרוא בחודשים האחרונים.

זה ממש עלי.

 

 

 

היה דוקא מגיב שנעלב ממני....כתב שאני דמגוג ושאין מקום כאן בפורום להודעות שלי....

 

 

  • מעניין 1
פורסם

רכב עבודה במכונה, טנדרון כמו רנו קנגו מאבדים מהערך מהר מאוד ובעת המכירה לא יהיו שווים הרבה גם ככה, אז חבל על השקעה. 

טנדרים יותר קשוחים כמו איסוזו די מקס שומרים חזק על הערך שלהם כך שזה לא משנה, ולמען הנוחות הולך למכונה. 

 

רכב פרטי זה רק בבית, 

גרניק עוצמתי לקבלת שכבת קצף טובה. 

 

השלבים:

1. רכב קר ובמקום מקורה. 

2. הקצפה של כל הרכב ללא מגע + ניקיון הג'נטים ומכסה דלק. 

3. שטיפה.

4. הקצפה חוזרת + מעבר עם מטלית מיקרופייבר. 

5. שטיפה. 

6. הקצפה נוספת + מעבר על מדרכות פנים הרכב + חלקי פלסטיק חיצוניים. 

7. שטיפה בצינור מים בזרם בינוני כדי להציף את הסבון מכלל החלקים הקטנים. 

פורסם
לפני 12 שעות, shlomiko כתב:

וואלה גנבים אלה, כנראה עקצו אותך בגלל שאתה תייר

 

המחיר בכפר הוא 30 ש"ח אצל כולם, ושטיפה טובה יותר מב-100 ש"ח פה ועוד תכל'ס מי ששוטף גם בישראל הוא ערבי...

דיר קדיס ספציפית מקום בטוח יותר מרוב האזורים בארץ, במשך 15 שנה היה שם רק דקירה אחת וזה סכסוך אישי

זה כפר עם יותר יהודים מערבים ויש שם מניין כל יום מתחת למסגד, מה שכן גניבות רכב וציוד יש שם על בסיס יומי

 

 

 

תשמע, 

לא יודע אם עקץ כי אני תייר או כי לבשנו מדים, 

🤷🏼‍♀️

אבל בארץ על המצב של הפורד לא היו לוקחים פחות מ 200. 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...