Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

השרותיות של מרבית היבואנים היא פשוט קטסטרופה.
פעם זה היה רק צמפיון, היום יש תלונות על כמעט כולם וגם בתקלות סידרתיות הם יוציאו לך את המיץ
מיצובישי (כלמוביל)... שרות יהלום? פעם היו כאלו היום, שרות (פח)ם.
זה התחיל עם מפלס נוזל מגבים שנתקע (גם על זה יש ייצוגית, אבל זה ממש בקטנה, כי מנתקים את הפלג ושלום על ישראל) אבל ממשיך עם מערכת הבטיחות שגם לא מותאמת לתנאי האקלים בארץ ומכבה את עצמה להגנה בימים חמים ואח"כ פשוט מתה עם הזמן... בקטנה 8000 ש"ח (אגב מצלמה זהה לדגמי טויוטה וגם שם יש תקלות כאלו, אבל פחות רעש)
כלמוביל פשוט מתעלמים, כולל פניה לנושאי משרה בחברה שלא טורחים להגיב, שרות פח(ם)!
ניב שושן סמנכ"ל שירות.
רוני דרורי מנהל חטיבת השירות.
גיא מורנו מנהל שירות ארצי.

פניה ליצרן החזירה אותי ליבואן.
יכולתי לומר שלא אחזור וארכוש את מותגי היבואן, כמו החרם שגזרתי על עצמי לפני 30 שנה עם צמפיון וה VR6 הארורה שהיתה לי... אבל מסתבר שכולם דרק!
לחיוב אני יכול לציין את פורד/דלק שלקחו אחריות מלאה בלי למצמץ על מנוע של פוקוס (אקובוסט) שגם לא טופל במוסכי הרשת וגם לא היה תיעוד רציני לטיפולים, במורשה שלהם ברעננה הם טיפלו בעובד שלי ברמה הכי גבוהה שיש עם לקיחת אחריות מלאה על התקלה.
בלי פס"ד של בית משפט לא יחליפו לך כלום או שיחליפו בשושו רק למי שצועק חזק.
קח אותם לתביעות קטנות... מה יש לך להפסיד

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 21 דקות, סולל הדרך כתב:

פעם זה היה רק צמפיון,

אני כועס עליהם שפשוט לא מייבאים רכב עם גיר ידני. הכל בשם שורת הרווח בדוחות.

 

כמובן שאין עם מי לדבר.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני 23 דקות, סולל הדרך כתב:

קח אותם לתביעות קטנות.

קח בחשבון שבתביעות קטנות אתה מגיש  תביעה כספית ולא יכוללהוציא צו עשה. דהיינו יש להוציא הצעת מחיר להחלפת כל החלקים הפגומים ולתבוע את הסכום הזה.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 27 דקות, סולל הדרך כתב:

השרותיות של מרבית היבואנים היא פשוט קטסטרופה.
פעם זה היה רק צמפיון, היום יש תלונות על כמעט כולם וגם בתקלות סידרתיות הם יוציאו לך את המיץ
מיצובישי (כלמוביל)... שרות יהלום? פעם היו כאלו היום, שרות (פח)ם.
זה התחיל עם מפלס נוזל מגבים שנתקע (גם על זה יש ייצוגית, אבל זה ממש בקטנה, כי מנתקים את הפלג ושלום על ישראל) אבל ממשיך עם מערכת הבטיחות שגם לא מותאמת לתנאי האקלים בארץ ומכבה את עצמה להגנה בימים חמים ואח"כ פשוט מתה עם הזמן... בקטנה 8000 ש"ח (אגב מצלמה זהה לדגמי טויוטה וגם שם יש תקלות כאלו, אבל פחות רעש)
כלמוביל פשוט מתעלמים, כולל פניה לנושאי משרה בחברה שלא טורחים להגיב, שרות פח(ם)!
ניב שושן סמנכ"ל שירות.
רוני דרורי מנהל חטיבת השירות.
גיא מורנו מנהל שירות ארצי.

פניה ליצרן החזירה אותי ליבואן.
יכולתי לומר שלא אחזור וארכוש את מותגי היבואן, כמו החרם שגזרתי על עצמי לפני 30 שנה עם צמפיון וה VR6 הארורה שהיתה לי... אבל מסתבר שכולם דרק!
לחיוב אני יכול לציין את פורד/דלק שלקחו אחריות מלאה בלי למצמץ על מנוע של פוקוס (אקובוסט) שגם לא טופל במוסכי הרשת וגם לא היה תיעוד רציני לטיפולים, במורשה שלהם ברעננה הם טיפלו בעובד שלי ברמה הכי גבוהה שיש עם לקיחת אחריות מלאה על התקלה.
בלי פס"ד של בית משפט לא יחליפו לך כלום או שיחליפו בשושו רק למי שצועק חזק.
קח אותם לתביעות קטנות... מה יש לך להפסיד

כנראה שזה מה שאני יעשה... כי בסוף זה כמה אלפיים וגם מי ירצה בעתיד לקנות רכב כזה?

פורסם

מנסיון אישי עם לובינסקי , קרסו , צמפיון וגם עם קיה (הרכב של אבא), השירות וסבר הפנים הטובות מסתיים בעת המסירה של הרכב החדש.

כל בעיה לאחר המכירה עם רכבים חדשים בני שנה \ שנתיים מטופלות בזילזול מוחלט עד ניפנוף בוטה.

 

רק תביעה משפטית מביאה לאיזה שהוא רצון לטפל בבעיה וגם אז רק כדי להשתיק את הנודניק.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

בהקשר של אחריות אני יכול דווקא לציין לטובה (מהניסיון שלי) את לובינסקי ואת המוסך מורשה יבואן באשדוד.

החליפו לי לפני שנתיים את המדחס מזגן שהיה חלש בלי שום ויכוח על חשבון האחריות.

ועכשיו יש לי בעיה די נדירה שהדיפון של דלת נוסע קידמי התנפחה (הדבק התנתק) וגם זה קיבלתי כבר אישור להחלפה באחריות וממתינים לחלק שיגיע.

 

אני מאמין שלכל רכב יכולות להיות בעיות, השאלה מה עושים כשבעיה צצה ופה הם בהחלט פעלו כמו שצריך.

מחזיק ב-2 סיטרואנים בבית שנרכשו מהיבואן, שירות כזה בהחלט מגדיל משמעותית את הסיכוי שגם הרכבים הבאים יהיו מאותו היבואן.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...