Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

רציתי לדעת האם קיים קשר בין סוג נוזל הקירור לעוצמת הקירור של המזגן.

כי לאחרונה הוחלף אצלי רדיאטור מים, והמכונאי שם לי נוזל קירור ירוק, כאשר תמיד היה בו בעבר אדום.

אני לא יודע אם הימים החמים מטעים אותי אבל יש תחושה שהמזגן פחות מקרר.

בדקתי עם מד חום מפתח יציאת האוויר והגעתי לטמפ' של כ13 מעלות בשעות הערב.

חשוב לציין שחום המנוע תקין כמו שהיה תמיד.

 

תודה לעונים.

פורסם
לפני שעה, Gauss כתב:

מעלות זה מצויין.

בדיוק היה דיון על זה לפני כמה ימים.

 

13 מעלות אם נמדדו כשמשחילים את הרגש לתוך פתח מיזוג, מזגן על מצב סירקולציה ומהירות מאוורר בינונית, זה רחוק מלהיות תקין. הוא כתב שהמדידה נעשתה בשעות העבר, נגיד 28-30 מעלות בחוץ. 

 

בפתח מזגן שעובד טוב היה צריך להיות 4-6 מעלות בתנאים האלו.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, Buki כתב:

בדיוק היה דיון על זה לפני כמה ימים.

 

13 מעלות אם נמדדו כשמשחילים את הרגש לתוך פתח מיזוג, מזגן על מצב סירקולציה ומהירות מאוורר בינונית, זה רחוק מלהיות תקין. הוא כתב שהמדידה נעשתה בשעות העבר, נגיד 28-30 מעלות בחוץ. 

 

בפתח מזגן שעובד טוב היה צריך להיות 4-6 מעלות בתנאים האלו.

 

וואלה יש קישור?

והתנצלותי אם כך,הייתי בטוח שזה תקין בהתחשב בחום בארצנו.

עריכה אחרונה על ידי Gauss
פורסם
לפני 59 דקות, Buki כתב:

בדיוק היה דיון על זה לפני כמה ימים.

 

13 מעלות אם נמדדו כשמשחילים את הרגש לתוך פתח מיזוג, מזגן על מצב סירקולציה ומהירות מאוורר בינונית, זה רחוק מלהיות תקין. הוא כתב שהמדידה נעשתה בשעות העבר, נגיד 28-30 מעלות בחוץ. 

 

בפתח מזגן שעובד טוב היה צריך להיות 4-6 מעלות בתנאים האלו.

 

 

תודה על התשובה.
האמת שעכשיו חזרתי מנסיעת גהנום (13:00 בצהריים).

פנים הרכב הרגיש כמו סאונה, בחוץ היה הרבה יותר נעים וחם בחוץ.

מה שמוזר שלפני כמה ימים המזגן עבד די טוב, ומרגע לרגע נראה שזה רק הולך ומחמיר.

יכול להיות שיש דליפה של גז? או שפשוט מילוי גז יפתור את הבעיה?

 

×
×
  • תוכן חדש...