Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד סיפור על DSG


amosbmw

פוסטים מומלצים

זה מאוד ברור לאיזה מוסך מתכוונים. ואם עדיין לא, תפנה אליו בהודעה פרטית. 

 

יותר מעניין מי המוסך עם הבחור שכן עשה את ההחלפה כמו שצריך לפי ההנחיות? 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 123
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 19 שעות, zaf כתב:

לכן למי שרגיל לבעוט בדוושת התאוצה ביציאה מהמקום זה תמיד יהיה חיסרון. 

 

אפשר לבחור ברכב בעל "בקרת שיגור" (Launch control). זה מבטל את ההשהיה. גם מקצר את ה 0-100.

לפני 3 שעות, Stangg כתב:

מה לגבי הגיר של הגולף גיטיאיי/R?

הגיר הרטוב שלהם אמור להיות אמין יותר לא?

כן, הגיר הזה אמין ועמיד יותר. הסיבה העיקרית היא שהוא "רטוב".

הוא גם מותאם לעמוד בעומסים גדולים יותר, של מנועים חזקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, pasat04 כתב:

אפשר לבחור ברכב בעל "בקרת שיגור" (Launch control). זה מבטל את ההשהיה. גם מקצר את ה 0-100.

מאד לא מומלץ לבצע שיגורים תכופים באתה התדירות שבה נהגים בועטים בדוושת התאוצה ביציאה מרמזור או כל עמידה שהיא .

פשוט לנהוג רגוע יותר.

 

גילוי נאות, אני עם רכבים המצויידים ב dsg כבר מ 2012 .

עריכה אחרונה על ידי zaf
הגהה

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 27.6.2024 בשעה 12:37, zaf כתב:

ההשהיה/הססנות בהחלפת הילוך בגירים האלה איננה בהעברת הילוכים אלא רק בכניסה להילוך ראשון  או לאחורי . לכן למי שרגיל לבעוט בדוושת התאוצה ביציאה מהמקום זה תמיד יהיה חיסרון

 

קראתי את זה הרבה בהרבה כתבות, זה לא נכון.

לא מכיר תופעה של הססנות ביציאה מהמקום ב-DSG, וכאמור, היו לי כמה וכמה רכבים כאלו לאורך השנים. 

מה שמווסת את היציאה מהמקום זו מערכת בקרת האחיזה, ואם יש ברכב כפתור שמנתק אותה במהירויות נמוכות, אפשר לבדוק אותי (במקום יציאה יותר מהוססת תקבל פירפור קדמיים). 

אם רוצים יציאה מהירה צריך פשוט יותר רגש על הגז, אחרת, בגלל שההילוך הראשון קצר מאוד ויש למנועי הטורבו מומנט בריא מטורים נמוכים, בקרת האחיזה מווסתת את המצערת וזה נותן תחושה של יציאה מהוססת (וזה לא בהכרח נכון, בהתחשב במגבלת האחיזה של הרכב). 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון, כאשר נהגתי לראשונה בלאון copa 160 הראשונה שלי ההססנות היתה מאד מורגשת עד שלמדתי לתת לרכב לגלוש מעט ואז להאיץ. כאשר אתה עובד מהר מברקס לגז אתה מרגיש בהיסוס. מאז ועד היום ב 3 הרכבים שלי עם ה dsg לא מרגישים שום היסוס , כאשר בנוכחית הוא לא קיים הכלל, אבל זה גיר רטוב 6 הילוכים. 

 

הילדים עם הארונה והאטקה שלהם למדו מהר מאוד להתמודד עם זה. הגיר היחיד שמעצבן זה החד מצמדי בפיקנטו של הבת שלי, וגם שם לוקח לי קצת זמן להרגיש את הנקודה שבה הגיא לא בועט בי. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, zaf כתב:

מנסיון, כאשר נהגתי לראשונה בלאון copa 160 הראשונה שלי ההססנות היתה מאד מורגשת עד שלמדתי לתת לרכב לגלוש מעט ואז להאיץ

  אז נהגתי לא בלאון אחת אלא בשלוש ו... לא. זה ה-ESP, לא הגיר. אפשר היה לנתק את הבקרה (במהירויות גבוהות היא חוזרת מעצמה) או להאיץ כך שהיא לא תווסת את הכוח

לפני 18 דקות, zaf כתב:

כאשר אתה עובד מהר מברקס לגז אתה מרגיש בהיסוס

 

כאן זה תלוי אם בגיר אם הוא ב=D או S, כאשר כל רכב התנהג קצת אחרת (תוכנה). 

בידני, אין היסוס

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולם לא נגעתי בבקרה במשך שלוש שנות בעלות ו 35 אלף קילומטר עם הלאון הראשונה שלי, גם לא עם ה fr 180 שבאה אחריה.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין, אבל שים לב שאין מופעים במנועי 1.8 , שזה המקרה אצלי (כיום זה 2.0 ) ותמיד סטוק . 

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, zaf כתב:

מאד לא מומלץ לבצע שיגורים תכופים

לא שמת לב לציניות שבהמלצה.

מעולם לא השתמשתי בבקרת השיוט ברכב הנוכחי (gti), וגם לא בקודם (highline).

 לא מרגיש צורך, למרות שהפיתוי קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, zaf כתב:

מעולם לא נגעתי בבקרה במשך שלוש שנות בעלות ו 35 אלף קילומטר עם הלאון הראשונה שלי, גם לא עם ה fr 180 שבאה אחריה.

 

זה מה שאני אומר, וכבר כתבתי על זה פעם בפורום. 

יש. עוד נקודה, שב-DSG יש תחושה סובייקטיבית של היסוס, כי בזמן שהקלאץ' מתחבר בגיר ידני, הנהג עסוק בדוושות ובגיר. ברובוטי את בעצם יושב ומחכה, אז יש תחושה של שבריר שניה שעובר ללא תזוזה. 

 

אחת הדרכים שבקרת המשיכה סיממה אותי זו היעילות בה היא מורידה כוח לכביש במכונית מודרנית. היום, כשאני רוצה לצאת מהר מסיבוב, אני כבר לא סוחט את הדוושה באופן פרוגרסיבי, אני דורך עליה עד הסוף  כדי לקבל מקסימום כוח אפשרי... 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יציאה מהירה מסיבוב ממש לא מחייבת דריכה אגרסיבית 😊 

אתה נוהג בכביש כמו במסלול ? 😉

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, falou כתב:

כאן זה תלוי אם בגיר אם הוא ב=D או S, כאשר כל רכב התנהג קצת אחרת (תוכנה). 

בידני, אין היסוס

ממה שאני שמתי לב, באוטו הנוכחי שלי - מצב S העברת ההילוך מגיע בסל"ד גבוה יותר. הDSG מושך את ההילוך וההחלפה היא בסל"ד נגיד 4500 ולא 2000 לצורך ההסבר. 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, zaf כתב:

מעניין, אבל שים לב שאין מופעים במנועי 1.8 , שזה המקרה אצלי (כיום זה 2.0 ) ותמיד סטוק . 

התחלתי את הסקר/טבלה הזו בעקבות כל התקלות שהיו לי עם סיאט אלטאה אקס.אל עם מנוע 1800 וDQ200

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...