Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למומחי גירי אייסין /טויוטה פלנטרים: מצב P כאשר הגיר מפורק מהרכב ללא חשמל ושמן - גיר לא ננעל


tamir3000

פוסטים מומלצים

האם מצב פארקינג אמור לנעול את הדיפרנציאל בכל מצב או רק כשהכל מחובר?

השגתי גיר מפירוק, שגם כשהבורר מועבר לפארקינג עדיין אפשר לסובב את הציריה ביד. 

תקין או לא? כדאי להרכיב או להחזיר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צריך לבדוק ששני הציריות מורכבות ולנסות לסובב את שניהן בו זמנית.

תקווה שהגיר תקין ומחליף הילוכים תקין, המצב פארקינג צריך להיות הדבר האחרון שיטריד אותך.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, ba323f כתב:

אתה צריך לבדוק ששני הציריות מורכבות ולנסות לסובב את שניהן בו זמנית.

תקווה שהגיר תקין ומחליף הילוכים תקין, המצב פארקינג צריך להיות הדבר האחרון שיטריד אותך.

תודה רבה. 

לא חשבתי על זה. 

מסכים לגבי תקינות הגיר, אם כי תקלה גלויה לעין לפני ההרכבה מעידה אולי על גיר דפוק מלכתחילה.

בנוסף לכך, בשביל לתקן את מנגנון הפארקינג צריך שוב לפרק את הגיר.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...