Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האצ'בק/SUV אמינה עם תמורה נחמדה למחיר עד 50K+/- ש"ח


Menro

פוסטים מומלצים

בהמשך לשרשור המבולגן ההוא שפתחתי אז :

 

הוחלט נכון לתקופה הקרובה לוותר על הרעיון החשמלי, לוותר המכירה של הוולוו ולהשאיר אותה (לא שווה למכור, אין שום רכב בסכום קרוב שנותן מה שאני מקבל ממנה), וכן למכור את היונדאי ולשדרג את הרכב שישמש את האישה. חלק מההחלטה הוא *לא* להפוך את הרכב הראשי והיקר בבית לרכב שישמש אותה, ההסעות לגן בבוקר וכו' מהסיבה שהיא מעדיפה פשוט: רכב שאפשר ללכלך, לחנות איפה שבא לה, ולדפוק מדי פעם בשביל הכיף 😉


 

אז אשתי נוסעת כיום על יונדאי i30 2012, צורה של 2013 ומעלה. 
באמת רכב מצוין, אמין, מרווח, נראה טוב גם היום, מאוד נוח (מושבים ונסיעה בעיר), שדה ראיה מעולה, תא מטען גדול ואולי שכחתי עוד כמה דברים. 

מעבר לזה שהרכב איתה כבר יותר מ-4 שנים ובא לה לשנות קצת, יש גם כמה נקודות שהיא רוצה לשפר:

  • מזגן חלש (מכאני רגיל 4 שלבים שמצריך התעסקות תוך כדי נסיעה). לוקח המון זמן לרכב להתחמם (בחורף) או להתקרר (בקיץ) וזה מאוד קשה לה עם הילדה. 
  • שיהיה עם כניסה והנעה ללא מפתח (פעם-פעמיים נסעה אצלי והבינה את היתרון הגדול כאן).
  • עדיפות לקצת יותר מודרני. אין בעיה להישאר באותו אזור שנתון, רק שהרכב ירגיש קצת יותר מודרני מבחינת פיצ'רים, מולטימדיה.

 

אציין שכיום אנחנו זוג + 1, מתכננים שהרכב יישאר איתנו בע"ה להתרחבות הבאה בלי שנצטרך לחפש להחליף שוב. 

 

מה עוד חשוב?

  • רק אוטומט, עדיפות בלי תיבות רובוטיות, רוב הנסיעות בפקקים ובעיר. 
  • בטיחות מבחינת מבחני ריסוק. אין איזושהי ציפייה לקבל מערכות אקטיביות, אבל אם יש חיה כזו - מבורך
  • מרכב SUV בעדיפות, אפשר גם האצ'בק
  • מרווח עם תא מטען גדול
  • נוחות נסיעה
  • ביצועים לא פחות מהיונדאי, שגם ככה לא מתעלה בנושא הזה
  • יתרון: הנעה מהשלט (יודע שבמחירים האלה יש רק אצל האמריקאיות)
  • יתרון: פתחי מיזוג מאחור

 

מה פחות חשוב?

  • צריכת דלק
  • סחירות
  • אמינות: מבינים שטויוטה לא תהיה כאן, מוכנים להתפשר ולספוג תקלות קלות פעם ב.. אבל לא רכבים עם מחלות קשות *ויקרות* של מנועים, תיבות הילוכים וכד' שמשביתות את הרכב ותוקעות אותך באמצע הדרך.
  • אקזמפלר מושלם: לקנות עכשיו רכב יד ראשונה שנסע 5,000 ק"מ בשנה ולא עבר תיקון צבע מעולם כנראה שלא נמצא בתקציב (למרות שהיונדאי הייתה מציאה נחמדה). אם יש רכב שיכול לסחוב הרבה ק"מ כשמטפלים בו כמו שצריך אז אפשר להכניס גם רכבים שנסעו 25K ק"מ בשנה, גם ככה אשתי לא נוסעת כמעט אז זה יתאזן קצת מתישהו בהמשך. כנ"ל רכבים עם עבר ליסינג וכד' כל עוד הרכב יעבור בדיקות כמו שצריך ויצא תקין. 

 

בכל מקרה - מעדיפים לא להכניס ראש בריא למיטה חולה, אבל חייבים להתפשר על משהו. 

 

האופציות שעלו (אין קשר ישיר ביניהן, אבל אלו הרכבים שענו על הדרישות): 

  • הונדה סיוויק האצ'בק 2012-2014 ברמת גימור EXECUTIVE. עונה על הכל בצורה די טובה, אבל אין הרבה ברמת גימור הזו ומאוד מאוד קשה למצוא אחת שמורה.
  • פיג'ו 3008 דיזל רמת גימור PREMIUM שנת 2017 (כן כן), ראיתי כמה כאלה בתקציב, כמובן נתונים לא וואו בלשון המעטה, אבל רכב מושלם לתקציב. רק מלחיץ מבחינת אמינות, עלויות תיקונים והבנתי שדיזל פחות מומלץ לנסיעות עירוניות. 
  • קיה ספורטאז' 2011-2014 רמת גימור PREMIUM 4X4 - כרגע פייבוריטית בזכות שילוב של אמינות יחסית, כניסה והנעה ללא מפתח, תא מטען ענק ומרכב SUV שיש לו עדיפות.
  • פורד אדג' ברמת גימור SEL פלוס - הבעיה זה המידות החיצונית, רוב הזמן היא חונה במקומות צפופים. הבנתי גם שהאמינות לא להיט השאלה כמה זה נכון?
  • מאזדה CX5 שנת 2012-2013 גג - מאוד קשה למצוא בתקציב כאילו מדובר במייבאך, אבל רכב מוצלח אז אפשר להבין את הביקוש. הבעיה שלנו איתו זה שגם בדגם הפרימיום הגבוה ביותר אין כניסה בלי מפתח (שבתקציב לרוב תיכנס רמת הגימור הבסיסית)

 

וזהו בערך. אשמח שתאירו את עיניי אם פספסתי משהו, אופציות אחרות, המלצה על אחת מאלו שרשמתי וכו' 
תודה מראש וסליחה על החפירה 😉

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מתלבט בין המאזדה לפיג'ו.

ממליץ לבדוק גם סאנגיונג טיבולי, יחס מטר פח לשקל מאוד גבוה. 

  • רעיון טוב! 1

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלק מדרישותיך מתקיימות בסוזוקי קרוסאובר מאיזור 2015-2016 למשל הנעה ללא מפתח , מזגן טוב ותא מטען יפה , אך מאוד רצוי לחפש רכב שעבר החלפת גיר במסגרת הרחבת אחריות היבואן .

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה חשבת על פורד אדג' ולא על הקוגה טיטניום?

אם תמצא רכב שמור שעבר החלפת מנוע במסגרת הריקול יכולה להיות אופציה טובה (לא כ"כ קשה למצוא)

 

יש יתרונות ויש חסרונות - אבל עונה על כל הצרכים שרשמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש קצת סתירות בדרישות שאתה מציין. 

מצד אחד מעדיף מרכב לא גדול שיכנס במקומות צפופים מצד שני אתה מכניס לרשימה רכבים בעלי מרכב גדול. 

מצג אחד רוצה אמינות, מצד שני פיזו. 

מצד אחד ילדים בכיסא בטיחות, מצד שני הונדה סיוויק שבעלת מרכב נמוך ולא נוח לזה. 

הייתי שוקל סוזוקי קרוסאובר כמו שהציע החבר מעליי ואפילו סוזוקי בלנו שתיכנס לתקציב בשנתון יחסית גבוה. 

גם אם הנסועה לא גבוהה, תכניס לשקלול עלות ביטוח, צמיגים גדולים ויקרים יותר, טיפולים יקרים יותר ורישוי שנתי. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, yuvalsa כתב:

למה חשבת על פורד אדג' ולא על הקוגה טיטניום?

אם תמצא רכב שמור שעבר החלפת מנוע במסגרת הריקול יכולה להיות אופציה טובה (לא כ"כ קשה למצוא)

 

יש יתרונות ויש חסרונות - אבל עונה על כל הצרכים שרשמת.

 

הייתה כזו לגיסי, אכל ממנה קש. על פניו רכב מדהים, בכיף הייתי קונה כזו, אבל לא אחרי מה שראיתי שעבר (וזה עוד מעבר למנוע שהלך לו באמצע החיים והרכב היה מושבת המון זמן). 

 

 

לפני 53 דקות, Moshe c כתב:

יש קצת סתירות בדרישות שאתה מציין. 

מצד אחד מעדיף מרכב לא גדול שיכנס במקומות צפופים מצד שני אתה מכניס לרשימה רכבים בעלי מרכב גדול. 

מצג אחד רוצה אמינות, מצד שני פיזו. 

מצד אחד ילדים בכיסא בטיחות, מצד שני הונדה סיוויק שבעלת מרכב נמוך ולא נוח לזה. 

הייתי שוקל סוזוקי קרוסאובר כמו שהציע החבר מעליי ואפילו סוזוקי בלנו שתיכנס לתקציב בשנתון יחסית גבוה. 

גם אם הנסועה לא גבוהה, תכניס לשקלול עלות ביטוח, צמיגים גדולים ויקרים יותר, טיפולים יקרים יותר ורישוי שנתי. 

 

 

מבחינתי גודל של 3008, CX5 זה בסדר, גודל של אדג' קצת פחות. 

לגבי אמינות אני אדגיש, לא מצפה ל5 שנים של טיפולים תקופתיים וכל השאר שקט, כאחד שנוסע על וולוו אני רגיל שיש הפתעות פעם ב... פשוט לא רוצה עם מחלות קיצוניות ויקרות שמגיעות גם ל5 ספרות. לגבי הפיג'ו, גם לפיג'ו יש יציאות *יחסית* אמינות. 

הסיוויק אופציה בזכות האבזור והמחיר בעיקר, המרכב כמו שציינתי, מעדיפים גבוה. 

 

לגבי הקרוסאובר: הבנתי שהיו בעיות גיר ובסוף יחידת ההנעה הוחלפה ל1.4 טורבו. גם אם היבואן לוקח אחריות, יש טעם בכלל להיכנס להרפתקה הזו? 

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח שתפרט איזה קש גיסך אכל, חוץ מהמנוע.

אם "הייתה קונה בכיף כזאת" ואתה מוותר רק בגלל החוויה של גיסך יש מצב שאתה מפספס.

ממה שאני מכיר רכב אמין בסה"כ (שוב, חוץ מהמנוע לפני הריקול)

 

אחזקה שלה יקרה יותר מסוזוקי קרוסאובר לדוגמא... אבל כמובן - אי אפשר להשוות כי התמורה גם גבוהה בהרבה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, Menro כתב:

 

לגבי הקרוסאובר: הבנתי שהיו בעיות גיר ובסוף יחידת ההנעה הוחלפה ל1.4 טורבו. גם אם היבואן לוקח אחריות, יש טעם בכלל להיכנס להרפתקה הזו? 

על פניו נראה שהרכב מתאים לצרכים. השאלה היא מה האלטרנטיבה, עד כמה אתה שונא סיכון, עד כמה נפוצה הבעיה, מה קורה במקרה של כשל וכמה זמן הרכב עלול להיות מושבת. 

לדעתי, אל מול האלטרנטיבות שציינת, שווה בדיקה יותר מעמיקה אבל תשאל קודם את דעתה של הקובעת אם היא אוהבת את הרכב כדי שתדע אם כדאי להיכנס קצת יותר לעומק. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, yuvalsa כתב:

אשמח שתפרט איזה קש גיסך אכל, חוץ מהמנוע.

אם "הייתה קונה בכיף כזאת" ואתה מוותר רק בגלל החוויה של גיסך יש מצב שאתה מפספס.

ממה שאני מכיר רכב אמין בסה"כ (שוב, חוץ מהמנוע לפני הריקול)

 

אחזקה שלה יקרה יותר מסוזוקי קרוסאובר לדוגמא... אבל כמובן - אי אפשר להשוות כי התמורה גם גבוהה בהרבה.

 

 


בגדול מאוד אהבתי את הרכב, גם הוא. מרווח אבזור וחווית נסיעה שאין מה להשוות ליפניות קוריאניות. חד משמעית. 

אבל חוץ מהמנוע שזה היה הקש ששבר את גב הגמל, הוא במשך סך הכל שנה וחצי/שנתיים אצלו היה פעם ברבעון במוסך (בממוצע). בלאגן עם ציריות, נורות שנדלקות וחיישנים שהלכו, אני לא זוכר במדויק, מה שכן, כל ארוחת שישי היה לו סיפורים מעניינים על מה עבר איתה השבוע 😄
יש לציין שהוא קנה אחת עם נתונים די טובים ועדיין באחריות יצרן. 

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Menro כתב:


בגדול מאוד אהבתי את הרכב, גם הוא. מרווח אבזור וחווית נסיעה שאין מה להשוות ליפניות קוריאניות. חד משמעית. 

אבל חוץ מהמנוע שזה היה הקש ששבר את גב הגמל, הוא במשך סך הכל שנה וחצי/שנתיים אצלו היה פעם ברבעון במוסך (בממוצע). בלאגן עם ציריות, נורות שנדלקות וחיישנים שהלכו, אני לא זוכר במדויק, מה שכן, כל ארוחת שישי היה לו סיפורים מעניינים על מה עבר איתה השבוע 😄
יש לציין שהוא קנה אחת עם נתונים די טובים ועדיין באחריות יצרן. 

מבאס מאוד

מהיכרותי בקבוצות וניסוני האישי... ממש לא מיצג

 

בכל מקרה בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה עם טיגואן 2 ליטר, מאוד אמינה (אחרי שעברה אוברול). 

נוחה, מרווחת עם תא מטען גדול, SUV , פתחי מזגן מאחורה,DQ500 וביצועים שעולים על היונדאי. 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Menro כתב:

 

הייתה כזו לגיסי, אכל ממנה קש. על פניו רכב מדהים, בכיף הייתי קונה כזו, אבל לא אחרי מה שראיתי שעבר (וזה עוד מעבר למנוע שהלך לו באמצע החיים והרכב היה מושבת המון זמן). 

 

 

 

מבחינתי גודל של 3008, CX5 זה בסדר, גודל של אדג' קצת פחות. 

לגבי אמינות אני אדגיש, לא מצפה ל5 שנים של טיפולים תקופתיים וכל השאר שקט, כאחד שנוסע על וולוו אני רגיל שיש הפתעות פעם ב... פשוט לא רוצה עם מחלות קיצוניות ויקרות שמגיעות גם ל5 ספרות. לגבי הפיג'ו, גם לפיג'ו יש יציאות *יחסית* אמינות. 

הסיוויק אופציה בזכות האבזור והמחיר בעיקר, המרכב כמו שציינתי, מעדיפים גבוה. 

 

לגבי הקרוסאובר: הבנתי שהיו בעיות גיר ובסוף יחידת ההנעה הוחלפה ל1.4 טורבו. גם אם היבואן לוקח אחריות, יש טעם בכלל להיכנס להרפתקה הזו? 

ברשותי סוזוקי קרוסאובר 2016 ולא הייתי קונה אותו אלמלא הרחבת האחריות של היבואן.

לפני קצת יותר משנה באיזור 70000 ק"מ התחילו בעיות עם הגיר אך לא תמידית ולא השביתו אלא היו קפיצות במקומות מסוימים ובמיוחד בירידות מירושלים.

לאחר כמה שבועות כשהבעיות היו יותר שכיחות  אושרה לי החלפה ללא עלות שבוצעה במוסך המרכזי בפתח תקווה. 

מאז עברו 10000 ק"מ ואין בעיות.

לחבר נתקע הגיר לגמרי והיבואן החליף גם כן ללא עלות.

סיכון - יש , אך היבואן עוזר ללקוחותיו לכן הייתי מגדיר אותו כמחושב

בצד החיובי - יש מבחר גדול מהרכב הזה במחירים שפויים ואין בעיות אחרות ידועות.

גם הביטוח שלו לא יקר.

אם תעלה את התקציב ותקנה את ה 1.4 זו גם אפשרות 

עריכה אחרונה על ידי zvigolden
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי שיש גם ix35 שמגיעה עם האבזור שאנחנו מחפשים ברמת גימור ELITE. הבעיה: מנוע 2.4 שהבנתי שלא שיא האמינות. השאלה כמה זה נכון?

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...