Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן BX GTi בנס הרים


EliC25

פוסטים מומלצים

לפני 53 דקות, שביט כתב:

צודק
שווקה בהתחלה רק עם 1.6. נדמה לי שבשלב מסויים גם היגעה גרסת ה1.9

1.9 היה המנוע בקצה ימיה של ה 205 GTI ובוולקן לפני מנוע ה 2 ליטר. מנוע נהדר. כולו 130 סוסים, אם אני זוכר נכון, אבל בהתייחס למשקל הקליל של המכוניות של אז, בהחלט מספק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי המתלים, מערכת המתלים של הGTI אכן שונה מהגרסה הסטנדרטית. אני לא מספיק בקיא במה, אחקור לעומק.

לגבי המנועים, אכן, בארץ(ובפורטוגל למיטב ידיעתי) הגיעה גרסה מיוחדת בגלל מיסוי לפי נפח מנוע - מנוע 1.6 XU5J שהיא חלקה עם ה205 GTI האייקונית. מנועי ה1.9 "נהנו" ממחיר גבוה יותר בעקבות מיסוי, הגיעו חלקם ביבוא אישי או בשנות הדגם האחרונות. אנשים רבים עשו גם הסבות למנועים ולתיבות ההילוכים. ישנה אחת חיפאית 1.9 אוטומטית, ועוד 2 1.9 ידניות במצב תקין אך לא שמישות עדיין לחלוטין.

האגדה מספרת שה1.6 מתנהג טוב יותר מה1.9 אף על פי שהוא עם 12 אחוז הספק פחות. 

בעתיד הקרוב אנהג גם על ה1.9 ואתן את השנקל שלי בנושא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, Oris2020 כתב:

צירפת לינק בלי גישה

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...