Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה עם חום מנוע והעברת הילוכים במהירות גבוהה - סוויפט 2008


yagel128

פוסטים מומלצים

שלום לחברי הפורום ותודה מראש על העזרה!

יש ברשותי סוזוקי סוויפט 2008 עם כמעט 200,000 ק״מ.

הרכב התחיל לעשות בעיה בהעברת הילוך 3-4.

במקביל שמתי לב לבעיה של חום מנוע.

הרכב נע בין מנוע חם לקר במהלך הנסיעה .

מצב הנסיעה מבחינת חום מנוע נראה ככה:

1. לאחר נסיעה במהירות גבוהה (כ-100 קמ״ש) במשך כ-5 דקות המנוע נשאר די קר (מד חום השליש ראשון) 2.לאחר זחילה בפקק של כ-10 דק׳ חום המנוע עולה לאיזור החצי במד החום מנוע.

3.לאחר נסיעה על כביש מהיר במהירות גבוהה של כ-120 קמ״ש חום המנוע יורד  לאיזור השליש בצד החום מנוע.

4.בסוף הנסיעה בעמידה עם הרכב מונע בחניה חום המנוע עולה שוב לחצי במד חום המנוע.

 

אשמח לתובנות בנוגע לגורם לבעיה וכיצד ניתן לטפל.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההתנהגות של החום מנוע די נורמלית. ז"א כשהרכב עומד הוא מתחמם יותר מהר וכו'. 

קצת מוזר כי בדר"כ המחוג מתייצב על האמצע ולא זז. 

אם לא עובר את האמצע - לדעתי אין כ"כ מה להתרגש. חכה למומחים.

 

איזה בעיה יש בהעברה בין הילוכים 3-4?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתחילת הנסיעה  רכב מעביר הילוכים בצורה חלקה. כאשר מגיע למהירויות של 70-80 קמ״ש הוא מושך את ההילוך וסיבובי המנוע עולים עד כמעט 5000.. בסוף הוא מעביר הילוך אבל זה קורה באיחור גדול...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, yagel128 כתב:

בתחילת הנסיעה  רכב מעביר הילוכים בצורה חלקה. כאשר מגיע למהירויות של 70-80 קמ״ש הוא מושך את ההילוך וסיבובי המנוע עולים עד כמעט 5000.. בסוף הוא מעביר הילוך אבל זה קורה באיחור גדול...

האם overdrive לחוץ במקרה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחליף טרמוסטט, הרכב מתקרר בנסיעה מהירה כי נוזל קירור רץ תמיד במעגל הגדול. 

 

סיכוי טוב שזה יפתור גם את הבעיה של חוסר שילוב להילוך 4. 

במכוניות האלו כשהמנוע קר אין שליוב להילוך 4 בשביל שהמנוע יעבוד בסל"ד יותר גבוה ויגיע לטפט' עבודה מהר יותר. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...