Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 770 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 9 שעות, ניראל ג כתב:

זה מה שאני משתמש בו היום לרכב אספנות. אחרי שנה הוא מתחיל להתפורר. נגיעה לא נכונה ויש קרע שהולך וגדל.

מצד אחר עשה עבודה טובה , מצד שני מחזיק טוב שנה, שנה וחצי מקס'. 

אפשר להתייחס לזה כאל הוצאה שנתית, ואם מחזיק יותר - מה טוב. 

  • מעניין 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה, ובקיצור רוב הכיסויים מחזיקים כשנה

אם כן אולי עדיף לרכוש מעלי אקספרס...

אם כן, מישהו מכיר שם משהו איכותי יחסית?

פורסם
לפני שעתיים, ניראל ג כתב:

תודה, ובקיצור רוב הכיסויים מחזיקים כשנה

אם כן אולי עדיף לרכוש מעלי אקספרס...

אם כן, מישהו מכיר שם משהו איכותי יחסית?

 

נוכל לעזור לך אם תכתוב כמה אתה מוכן להוציא על כיסוי שיחזיק:

  • שנה גג
  • שנתיים שלוש
  • מעל שלוש שנים
פורסם
לפני שעתיים, EliC25 כתב:

בעלי אקספרס אתה מהמר. אין לך באמת יכולת לדעת מה יגיע

 

גם בארץ בהזמנה אונליין אין לך מושג

 

לפני כשעה, nadavd4 כתב:

נוכל לעזור לך אם תכתוב כמה אתה מוכן להוציא על כיסוי שיחזיק:

  •  

250-350 ש״ח ביחס מקסימלי של עלות תועלת כמובן

פורסם
לפני 37 דקות, ניראל ג כתב:

גם בארץ בהזמנה אונליין אין לך מושג

 

לא...

המוצר הוא אותו מוצר

בעלי אקספרס אורך החיים של עמוד הוא קצר משמעותית, אם הזמנתי כיסוי, והוא הגיע, ועברה שנה ויש לי ניסיון איתו - רוב הסיכויים שהלינק שממנו הזמנתי כבר לא רלוונטי, כך שאין לי על מה להציע לך. זה בדרך כלל מוצרים עלומי שם.

בניגוד לישראל שאתה יכול להזמין מוצר מחברת פוגל, הדר רוזן או מאנדר קאבר, שם המוצר הוא אותו מוצר כבר שנים.

לפני 38 דקות, ניראל ג כתב:

250-350 ש״ח ביחס מקסימלי של עלות תועלת כמובן

רק שכחת להתייחס לפקטור הזמן שהוא משמעותי

פורסם
לפני 17 דקות, EliC25 כתב:

לא...

המוצר הוא אותו מוצר

בעלי אקספרס אורך החיים של עמוד הוא קצר משמעותית, אם הזמנתי כיסוי, והוא הגיע, ועברה שנה ויש לי ניסיון איתו - רוב הסיכויים שהלינק שממנו הזמנתי כבר לא רלוונטי, כך שאין לי על מה להציע לך. זה בדרך כלל מוצרים עלומי שם.

בניגוד לישראל שאתה יכול להזמין מוצר מחברת פוגל, הדר רוזן או מאנדר קאבר, שם המוצר הוא אותו מוצר כבר שנים.

רק שכחת להתייחס לפקטור הזמן שהוא משמעותי

 

מבין את עניין התחלופה אבל לכל היותר אם אתה ממש מרוצה מהמוצר כעבור חודש חודשיים אתה יכול להזמין עוד (לשנה הבאה וכו׳)

לעניין הזמן, שנתיים זה נראה לי מכובד לאקלים הישראלי

פורסם
לפני 5 שעות, ניראל ג כתב:

תודה, ובקיצור רוב הכיסויים מחזיקים כשנה

מניסיון האנדרקובר מחזיק הרבה יותר משנה, יש לי אותו על רכב אספנות שנמצא תחת כיפת השמיים ורוב השנה מכוסה כבר בערך 4 שנים ואין לו אפילו קרע אחד.

פורסם

@Camaro 92 כנראה עניין של מזל. האנדר קאבר שלי התחיל לפתח קרעים אחרי שנתיים או שלוש. מניח שזה תלוי גם בעוד כל מיני דברים כמו כל כמה זמן אתה מקפל אותו, האם יש חתולים שמתיישבים עליו ועוד.

בכל אופן, הלכלוך הפנימי כפי שכתבתי בהודעתי הראשונה הוא זה שהכריע את הכף נגד הכיסוי הכבד והיקר הזה.

@ניראל ג אתה לא ממש יכול להסיק אחרי חודש חודשיים של שימוש על עמידות של כיסוי. בכל אופן אני עדיין ממליץ על הסופרים של הדר רוזן.

פורסם
לפני 17 דקות, EliC25 כתב:

בכל אופן, הלכלוך הפנימי כפי שכתבתי בהודעתי הראשונה הוא זה שהכריע את הכף נגד הכיסוי הכבד והיקר הזה

אכן זה באמת מכה אי אפשר לנקות את זה

לפני 35 דקות, EliC25 כתב:

כנראה עניין של מזל. האנדר קאבר שלי התחיל לפתח קרעים אחרי שנתיים או שלוש

אלי אני מניח שאתה צודק שזה מאוד תלוי באופן השימוש, אבל מצד שני כבר שמעתי מאנשים שמעידים שהכיסוי החזיק להם גם יותר מ10 שנים.

פורסם

הכיסוי עליו המלצתי נמצא אצלי כבר 5 שנים! 
הרכב מכוסה בדרך כלל בסופי שבוע אחרי שטיפת תחזוקה (לא דיטיילינג מלא) .

אני שוטף אותו מידי פעם כשהוא על הרכב, מניח לו להתייבש ומקפל לתוך קיטבג שקניתי בחנות סטוק כלשהיא.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
בתאריך 8.5.2024 בשעה 14:16, EliC25 כתב:

כי לכלוך שמגיע מתחת לרכב (עלים יבשים, אבק, ובמיוחד כשגם יורד גשם והלכלוך הזה נהיה רטוב) עולה ונתפס לחלק הפנימי של הכיסוי, ולא משנה מה ניסיתי לעשות - זה לא עוזר

אלי, ולא הצלחת לעלות על איזה פיתרון לבעיה?

פורסם
בתאריך 12.5.2024 בשעה 13:09, Camaro 92 כתב:

אבל מצד שני כבר שמעתי מאנשים שמעידים שהכיסוי החזיק להם גם יותר מ10 שנים

כנראה הם חונים בחניה מקורה. 

בקומה מינוס 5 (;

פורסם

הכיסוי שלי בן 5 עוד מעט ונישמר כי אני מקפיד לנקות ולקפל בקיפול צבאי ולאכסן בקיטבג כשאינו בשימוש. 
בעבר כיסויים פשוטים ממקורות שנים נקרעו או התפוררו תוך זמן קצר, החזיקו בקושי עונה, עפו ברוח, ולא ממש מילאו את יעודם. 
שקלתי את undercover  אבל ככל שראיתי חברים שמשתמשים בו , ראיתי עד כמה הוא מסורבל, עבה ופחות נוח לאיכסון כי הוא תופס המון מקום בתא המטען. 
החברים שמשתמשים בו מכסים רכבי אספנות במרבית המיקרים בחניה מקורה ( שניים בסככה, אחד בחניון תת״ק 😉)  והכיסוי אצלם מתוח על הרכב.

 

 

דוגמא לקיפול מתוך האתר של אנדרקבר , רק שאצלי הגילגול מהודק יותר ונפח האריזה קטן יותר.


image.png.d381493e15442341a574e4e531c0f9d0.png

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 


×
×
  • תוכן חדש...