Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כל הזמן חושב שיש פנצ'ר. אפשר המלצה על חיישני TPMS?


eladns

פוסטים מומלצים

אולי זה הגיל

אולי מקום העבודה שתקוע באמצע המדבר

 

אבל אני כל הזמן חושש שיש פנצ'ר.

 

למשל הגלגל הקידמי, מנופח ב29PSI לפי מה שרשום {פיאט 500 2011}

תראו איך נראה:

image.png.9e57ce25ba9b41b4ec6c3f135453dd6a.pngimage.png.f5e7a3d70eb2240a85a9bf2d0ac4fca6.png

 

אני מוצא את עצמי חג מסביב לרכב, מסתובב עם קומפרסור נטען {מומלץ}

וכל הזמן זה נראה כאילו יש פנצ'ר.

 

אשמח להמלצה ממישהו שקנה מעלי אקספרס חיישנים שאדע שהאוויר לא ירד

תודה

 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כאלה שנכנסים פנימה לתוך הצמיג (בדומה לחיישני TPMS מקוריים), ויש כאלה שמחליפים את הפקק של הונטיל. לי יש את הסוג השני. הם באים בשלל סוגים, שאפשר לחלק ל-3 קטגוריות:

 

1. תקשורת Bluetooth LE עם אפליקציה בטלפון

2. תקשורת עם מכשיר ייעודי שמציג את הלחצים (מצריך התקנה בתוך הרכב, כולל חיבור לחשמל)

3. תקשורת עם מכשיר שמתחבר ב-USB למערכת Android והמידע מוצג באפליקציה במערכת

 

לי יש סט מסוג 1 וסט מסוג 3. אני משתמש בסוג 3 ביומיום. לשניהם חסרון מרכזי אחד - ישנו עיכוב במידע המוצג, במיוחד בתחילת הנסיעה. כלומר - אם ירד לך האוויר לגמרי בזמן שחנית, ולא שמת לב - החיישנים האלה לא יעזרו לך, הם יתריעו על בעיה רק אחרי כמה דקות של נסיעה (ובשלב הזה הצמיג גמור מבפנים). אבל אם יורד לך האוויר לאט לאט, אתה בהחלט תקבל התרעה על כך, וזה נחמד. לי לדוגמא יש בריחת אוויר איטית מאחד הגלגלים, ובזכות החיישנים אני יודע מתי למלא, במקום לבדוק לפני כל נסיעה. מהנסיון האישי שלי, קישוריות ה-Bluetooth LE עובדת פחות טוב - לוקח לחיישנים יותר זמן להתחיל לשדר, ולא תמיד מתקבלים עדכונים - אבל יכול להיות שסתם נפלתי על דגם לא מוצלח.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, chrono כתב:

יש כאלה שנכנסים פנימה לתוך הצמיג (בדומה לחיישני TPMS מקוריים), ויש כאלה שמחליפים את הפקק של הונטיל. לי יש את הסוג השני. הם באים בשלל סוגים, שאפשר לחלק ל-3 קטגוריות:

 

1. תקשורת Bluetooth LE עם אפליקציה בטלפון

2. תקשורת עם מכשיר ייעודי שמציג את הלחצים (מצריך התקנה בתוך הרכב, כולל חיבור לחשמל)

3. תקשורת עם מכשיר שמתחבר ב-USB למערכת Android והמידע מוצג באפליקציה במערכת

 

לי יש סט מסוג 1 וסט מסוג 3. אני משתמש בסוג 3 ביומיום. לשניהם חסרון מרכזי אחד - ישנו עיכוב במידע המוצג, במיוחד בתחילת הנסיעה. כלומר - אם ירד לך האוויר לגמרי בזמן שחנית, ולא שמת לב - החיישנים האלה לא יעזרו לך, הם יתריעו על בעיה רק אחרי כמה דקות של נסיעה (ובשלב הזה הצמיג גמור מבפנים). אבל אם יורד לך האוויר לאט לאט, אתה בהחלט תקבל התרעה על כך, וזה נחמד. לי לדוגמא יש בריחת אוויר איטית מאחד הגלגלים, ובזכות החיישנים אני יודע מתי למלא, במקום לבדוק לפני כל נסיעה. מהנסיון האישי שלי, קישוריות ה-Bluetooth LE עובדת פחות טוב - לוקח לחיישנים יותר זמן להתחיל לשדר, ולא תמיד מתקבלים עדכונים - אבל יכול להיות שסתם נפלתי על דגם לא מוצלח.

שהאןיר יורד לגמרי צריך להיות ממש מנותק מהעולם כדי לא להרגיש את זה בנסיעה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, אבל הכמה מטרים האלה עולים 500 ₪.

תמיד לעשות קפה סביב הרכב לפני נסיעה. מאפשר לפחות איתור צמיגים שהתרוקנו בחניה. פנצ׳ר תוך נסיעה הוא בעיה יותר קשה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, chrono כתב:

ויש כאלה שמחליפים את הפקק של הונטיל.

האם זה לא פוגע באיזון הגלגל?

ושנית, החיישן הזה מחזיק את ליבת הונטיל לחוצה כל הזהן, האם אין בריחת אוויר מהירה יותר דרך גומיית האטימה שבין החיישן לונטיל?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 50 דקות, yuvk כתב:

מבחינת איזון הגלגל השינוי הוא זניח

ממה שבדקתי פעם, משקל החיישנים האלו זה משהו כמו 10 גרם, יש גם 12-13 גרם. 

 

משקולת איזון הכי קטנה היא 5 גרם, אז 10 גרם שנמצאים בערך באותו מרחק ממרכז הגלגל זה לא כזה זניח.

 

 

עניין של ליבת הווניל שהחיישן מחזיק אותה לחוצה כל הזמן גם לא אידאלי, מספר אנשים באינטרנט כתבו בחוות דעת שיש בריחת אוויר מהירה יותר דרך גומיית האטימה של החיישן שיושבת על שפת הונטיל, הם היו צריכים להשלים לחץ אוויר בתדירות גבוהה יותר. 

 

 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החזקתי חיישן כזה רק פעם אחת והוא הרגיש לי הרבה פחות מ-10 גרם (לא שקלתי).

למישהו יש ויכול לשקול - למען המדע?

 

עריכה: אתה צודק. מצאתי את זה - 8 גרם למשל.

https://www.aliexpress.com/item/3256804119624083.html?gatewayAdapt=4itemAdapt

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, eladns כתב:

אולי זה הגיל

אולי מקום העבודה שתקוע באמצע המדבר

 

אבל אני כל הזמן חושש שיש פנצ'ר.

 

למשל הגלגל הקידמי, מנופח ב29PSI לפי מה שרשום {פיאט 500 2011}

תראו איך נראה:

image.png.9e57ce25ba9b41b4ec6c3f135453dd6a.pngimage.png.f5e7a3d70eb2240a85a9bf2d0ac4fca6.png

 

אני מוצא את עצמי חג מסביב לרכב, מסתובב עם קומפרסור נטען {מומלץ}

וכל הזמן זה נראה כאילו יש פנצ'ר.

 

אשמח להמלצה ממישהו שקנה מעלי אקספרס חיישנים שאדע שהאוויר לא ירד

תודה

 

הדגם הזה מתחבר למצת. ניתן להזמין עם חיישנים פנימיים או חיצוניים.
Car TPMS Cigarette Lighter Wireless Universal TPMS USB Digital tpms Tire Pressure Alarm System 4 External Internal Sensor - AliExpress

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Buki כתב:

יש בריחת אוויר מהירה יותר,

הם היו צריכים להשלים לחץ אוויר בתדירות גבוהה יותר. 

 

 

נו, זה פיצ'ר שבודק כל הזמן את תקינות החיישן.

ככה כל יומיים החיישן מזכיר לך שהוא עובד.

גאוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בריחת אוויר, אך היא לא משמעותית. יש לי גלגל אחד שבו האוויר יורד באמת מהר (סדר גודל של 5PSI בשבוע), אך אני לא בטוח אם זה בגלל החיישנים או לא - החלפת החיישנים בין גלגלים לא משנה כלום, והאוויר תמיד יורד באותו הגלגל (ברור שיכול להיות שאחד החיישנים פגע בוינטיל, לא פוסל). בשאר הגלגלים בריחת האוויר היא כ-1PSI בשבוע-שבועיים. אני מודע שהפתרון לא אידאלי, אבל מבחינתי פשוט יותר למלא אוויר לעתים תכופות יותר (יש קומפרסור נייד), מאשר להתעסק עם פירוק והרכבה של צמיגים פעם בשנה כשהסוללה נגמרת (וגם יש לי את האפשרות לשנות את דעתי על חיישנים מסויימים ולהחליפם בקלות לדגם אחר).

 

לגבי איזון הגלגלים - אתה צודק, יש פה משהו שמצריך בדיקה. בפעם הבאה שאחליף צמיגים, אבקש שיעשו את האיזון עם החיישנים על הגלגל. אגב, מבחינת האיזון - זה מושפע ללא תלות באם החיישנים חיצוניים או לא (אבל כמובן שכשזה פנימי, אז זה בוודאות נמצא בגלגל כשמבצעים איזון).

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...