Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,

קיה פיקנטו ידנית אחרי 120 אלף קילומטר.

הוחלף קלאץ׳ לפני 50 אלף קילומטר.

 

לפני כמה שבועות כשידית ההילוכים בניוטרל,  הרכב נשאר בהילוך ורק דחיפה  של הרכב קדימה שחררה את ההילוך.

כמה ימים לאחר מכן קרה גם בנסיעה ומאז קושי רב בהכנסת הילוכים, הילוך רביעי כמעט ולא נכנס, רק אחרי העברה לחמישי, הילוך שלישי נכנס עם רעש גריסה (כמו של סנכרון גמור).

 

בנוסף הקלאץ לא מחליק, אבל בניוטרל שהקלאץ משוחרר יש רעשים מאזור הגיר.

 

מה יכולה להיות הבעיה?

תודה לכולם.

עריכה אחרונה על ידי Ladis
פורסם
לפני 3 שעות, Ladis כתב:

בנוסף הקלאץ לא מחליק, אבל בניוט

לפני 3 שעות, Ladis כתב:

אבל בניוטרל שהקלאץ משוחרר יש רעשים מאזור הגיר

שיש רעש. ואתה לוחץ על הקלאץ'. זה מפסיק? אם כן זה מיסב לחץ.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני שעה, yor2 כתב:

שיש רעש. ואתה לוחץ על הקלאץ'. זה מפסיק? אם כן זה מיסב לחץ.

מה זה אומר שהמיסב לחץ תקין או לא תקין ?

גם אצלי שהרכב בניוטרל בלי קלאץ' לחוץ - רעש של הגיר מסתובב על סרק על ידי המנוע, ושהקלאץ' לחוץ הגיר לא מסתובב ומכאן שהרעש נעלם. (כך בכל אופן אני חשבתי) .

פורסם (נערך)

לפי מה שאני יודע. אולי אני טועה. ברגע שלוחצים. ומפסיק הרעש. זה אומר מייסב לחץ לא תקין (שחוק).

גם אצלי המייסב התחיל להרעיש מידי פעם. לא תמיד יש רעש. 

הרעש הוא מין תקתוקים קטנים.

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני 17 דקות, yor2 כתב:

לפי מה שאני יודע. אולי אני טועה. ברגע שלוחצים. ומפסיק הרעש. זה אומר מייסב לחץ לא תקין (שחוק).

גם אצלי המייסב התחיל להרעיש מידי פעם. לא תמיד יש רעש. 

הרעש הוא מין תקתוקים קטנים.

תקתוקים ? אני שומע כאילו משהו מסתובב שם, וכאשר לוחצים על הקלאץ' הרעש של הסיבובים נעלם.

אם זה נכון וזה באמת מיסב לחץ, האם זה יכול להסב נזק לשאר חלקי הגיר ?

פורסם
לפני 12 שעות, EliC25 כתב:

נשמע כמו כבלים שיצאו מכיוון איכשהו. תצלם את מנגנון השליטה

מה הכוונה במנגנון השליטה?

פורסם

בין ידית ההילוכים לגיר יש מנגנון שמעביר את התנועה מהידית לגיר עצמו.

צלם מה המצב שם. למשל בואגיות - זה ידוע שנהרס אחרי כמה שנים. בפיקנטו עוד לא נתקלתי אבל יתכן וקרה שם משהו כשהחליפו קלאץ, ואז הכבלים אולי נמחצו או לא ישבו כראוי. מספיק שתושבת כלשהי זזה ממקומה ובגלל זה כל הסיפור

פורסם
לפני 12 שעות, Deutz912 כתב:

האם זה יכול להסב נזק לשאר חלקי הגיר ?

זה אני לא יודע. אבל העגיון אומר. שמייסב שמריש. הוא בסוף חייב.

אולי ל EliC25 יש תשובה.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

מיסב לחץ שחוק, מעבר לכך שיגרום לקושי בהעברת הילוכים, עלול לגרור נזק למזלג, לפלטת הלחץ. יתכן ולא גירזו אותו בהחלפת הקלאץ והוא נטחן עם החום.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 12 שעות, EliC25 כתב:

בין ידית ההילוכים לגיר יש מנגנון שמעביר את התנועה מהידית לגיר עצמו.

צלם מה המצב שם. למשל בואגיות - זה ידוע שנהרס אחרי כמה שנים. בפיקנטו עוד לא נתקלתי אבל יתכן וקרה שם משהו כשהחליפו קלאץ, ואז הכבלים אולי נמחצו או לא ישבו כראוי. מספיק שתושבת כלשהי זזה ממקומה ובגלל זה כל הסיפור

יודע לכוון אותי איך אני מגיע לזה?

×
×
  • תוכן חדש...