Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לשדרג את הסאונד ברכב, אחרי שקראתי קצת גם פה בפורום וגם במקומות אחרים התייעצתי עם chat gpt כדי להתחשב גם בסוג המוסיקה שאני שומע והייתי שמח לקבל חוות דעת על ה ״הצעות״ שקיבלתי.
התקציב הוא סביב 4k עם התקנה.

 

אפשרות- 1

Component Speakers: JL Audio C2-650

Amplifier: Alpine MRV-F300

Subwoofer: Pioneer TS-WX130EA

 

אפשרות- 2

 

קומפוננט- PS165V1 FOCAL

מגבר- Focal IMPULSE 4.320

מגבר מונו- Rockford R500X1D

סאב - PSB 200

 

 

אשמח להכוונה.

מגב

פורסם
לפני 19 שעות, Daniel car systems כתב:

בתקציב קרוב לזה אפשר אפילו לקבל dsp משולב מגבר שיתן תוצאה יותר טובה בשילוב המערכת המקורית

תודה רבה על התגובה, אני קצת חושש מ DSP לעומת החלפת רמקולים + סאב, גם מהיבט של מקום שזה יתפוס כי אני מעדיף לא לשים דברים בתא מטען ושהכל יהיה יחסית מוסתר, וגם מבחינת עלות מול תועלת אני לא רוצה להכנס להפתקאות שזה לא יספיק ואז אצטרך להוסיף עוד חלקים וכו׳
בנוסף- כמה שהרמקולים המקוריים ישתפרו (והם כבר לא רעים יחסית לרכבים אחרים) עדיין יהיו חסרים הצלילים הנמוכים ואני ממש מרגיש את החוסר הזה בשירים מסויימים...

פורסם

מנסיון שלי DSP זה סיוט וסתם יקר,לא שווה את הכסף זה בטוח.

 

hu- pioneer shp evo62 dab tweeter-ml280.3 midbass-ml165.3 amp-alpine hda 60f 

 sub-gladen zero 10 pro(sealed box) sub amp-mosconi gladen pro 1/10 

 

פורסם
לפני שעתיים, gango1982 כתב:

מנסיון שלי DSP זה סיוט וסתם יקר,לא שווה את הכסף זה בטוח.

 

כשאתה לא יודע להשתמש במשהו ברור שזה סיוט 

ויש מכשירים לא מאוד יקרים מאשר סתם מגבר 4 ערוצים במחיר ממוצע בשוק 

גילוי נאות אני עובד בתחום האודיו לרכב . 
בעל עסק להתקנה ומכירת ציוד אודיו לרכב סאונד קלאב 

https://www.facebook.com/Soundclubgarage

×
×
  • תוכן חדש...