Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב 7 מקומות - התלבטויות


Olegis

פוסטים מומלצים

בתאריך 10.3.2024 בשעה 11:36, Jeka88 כתב:

 

https://www.yad2.co.il/vehicles/item/66d5qydu - בנזין 1.6 180 כ״ס פרימיום מפתח תקווה

https://www.yad2.co.il/vehicles/item/oe868kg9 - דיזל 1.6 פרימיום מאבן יהודה

 

 

ראיתי אתמול את האוטו מהקישור הראשון - נוסע לא רע, אבל מלא מלא מלא מכות מכל הכיוונים ונראה מוזנח מבפנים (המושבים הבהירים מאוד מאוד מלוכלכים, ממש ג'יפה). נראה שלאנשים לא אכפת מהאוטו שלהם בכלל. צמיגים מייד אין צ'יינה, הקדמיים גמורים. בקיצור - לא.

 

דיברתי עם הבחור מהקישור השני - מישהו בא לקחת את האוטו לבדיקה מחר, נראה אם הם יתקדמו...

 

בינתיים ממשיכים לחפש...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, Olegis כתב:

מישהו בא לקחת את האוטו לבדיקה מחר, נראה אם הם יתקדמו...

בסיטואציה כזו לפני שנתיים (קבעו עם מישהו לבדיקה למחרת בבוקר)

באתי בערב עם החבר שחיפש בנרות רכב כזה שמור,

ראינו, עשינו סיבוב, הבנו שזה=זה, שמנו מקדמה ולמחרת בבוקר כבר העברנו בעלות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Olegis כתב:

לא חושב שיש פה איזה דחיפות - יש לא מעט רכבים כאלה שהם די שמורים.

אני גם לא יודע לקנות רכב בלי בדיקה :-)

צודק תכלס.

המקרה הנ"ל היה בתקופת הקורונה כשהיה ביקוש גבוה והיצע נמוך.

ראינו כ-10 מכוניות לאורך חצי שנה עד שמצאנו את זו שחטפנו.

הייתה היסטוריית טיפולים מסודרת ממוסך היבואן מיומו הראשון של הרכב

והמוכרים היו זוג מהיישוב שעשו עלי רושם טוב, והיה ברור שלמחרת כבר לא יהיה אקטואלי.

אבל בשורה התחתונה הגישה שלך כנראה נכונה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו עם פיג׳ו 5008 2018 פרימיום ובסה״כ מרוצים! אישתי מתה על האוטו!

אנחנו עם 3 ילדים עד גיל שנתיים וחצי ולא משתמשים במושבים המתקפלים כמעט בכלל, רק לפעמים שסבא/סבתא באים איתנו אז מישהו יושב שם אבל מבוגר לא באמת יכול לשבת שם כי אין מקום לרגליים, זה יותר לילד צעיר יחסית ולא גבוה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה - זה בדיוק מסוג התגובות שאני מחפש כדי לחזק אצלי את הרציונל ללכת על פיז'ו :-)

בינתיים זה קורה רק פה בפורום - כל החברים מסביב מתנגדים לזה בתוקף. 

 

 

לפני שעה, BoazB11 כתב:

צודק תכלס.

המקרה הנ"ל היה בתקופת הקורונה כשהיה ביקוש גבוה והיצע נמוך.

ראינו כ-10 מכוניות לאורך חצי שנה עד שמצאנו את זו שחטפנו.

הייתה היסטוריית טיפולים מסודרת ממוסך היבואן מיומו הראשון של הרכב

והמוכרים היו זוג מהיישוב שעשו עלי רושם טוב, והיה ברור שלמחרת כבר לא יהיה אקטואלי.

אבל בשורה התחתונה הגישה שלך כנראה נכונה יותר.

מצד אחד אין הרבה רכבים טובים בלוחות, מצד שני אני לא ממש לחוץ. וגם לא צץ פתאום אקזמפלר חלומי שחייבים לקפוץ עליו כאן ועכשיו. על פניו יש כמה מכוניות ממש טובות בלוחות, אבל כשמתחילים לשאול שאלות ולחפור - פתאום מגלים עיזים רציניים. למשל יש רכב מ 2021 עם 28 אלף ק"מ במחיר נוח מאוד (119 אלף) - נראה מאוד קורץ. אחרי שחקרתי את הבחור, התברר שהאוטו עבר הצפה (!!!) רצינית ויש ירידת ערך עקב המקרה הזה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החזקתי סורנטו 2018 בנזין כשנתיים (עד שנגנב..)

אני רוכש בימים אלו סורנטו 2019 בנזין

 

אני לא חושב שיש מה לחשוש מבעיית המנועים, מדובר במנועים שלא תוחזקו היטב
בשתי הרכישות הקפדתי על ק"מ נמוך (פחות מ50) ומוכר שנראה לי אמין ולא מחפף, זה נראה לי מספיק

וכמובן - תחזוקה קפדנית ומחמירה יותר מהספר

 

רכב נוח ומרווח, יותר משאר הרכבים בסגמנט (לא כולל בהמות מוגזמות..)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראינו היום 5008 משנת 2021 עם 44 אלף ק"מ, במגרש של לובינסקי טרייד. יש הסטוריית טיפולים מלאה (במוסך ליטל, נראה מורשה פיז'ו וסיטרואין), הרכב נראה ונוסע מעולה.

בבדיקה שהם הציגו רואים בסה"כ דברים סבירים. הדבר היחיד שצד את עיני היה סימני רטיבות וסימני נזילה של שמן גיר, אבל אני לא מבין גדול.

 

image.thumb.png.797b606bbabb67c8e66b6c78eedcb2aa.png

 

מה אומרים?

ברור שאקח את האוטו לבדיקה בעצמי אם זה יהיה רלוונטי - אבל נקודת הפתיחה נראית בסדר?

הם אמרו שיעשו טיפול וטסט (בדיוק החודש) ויסדרו את הליקויים שנמצא בבדיקה. כמו כן, נותנים אחריות לשנה למכלולים המרכזיים (מנוע, גיר וכו').

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב פרטי או ליסינג?

האם עדיין באחריות יבואן? 44 אלף קמ וחסר נוזל קירור? כמה חסר? סנטימטר מהקו או 5 ס"מ ?

הסתכלת על הגיר / נזילה? היה חסר שמן גיר?

או שלא שאלת פרטים ?

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב היה בליסינג פרטי עם נהג יחיד, בשנה האחרונה נסע כ-6000 קמ (בטיפול שהיה במרץ 2023 היה לאוטו 38 אלף ק"מ). עדיין באחריות עד אמצע מאי, עד חודשיים. 

לא ממש פתחתי את מכסה המנוע, היה יום ממש גשום אתמול והיינו עם ילד קטן... 

אני מניח שהליקויים שיימצאו בבדיקה, יתוקנו במסגרת האחריות - נזילות וכאלה. 

 

בהסטוריית הטיפולים היה רשום שהוחלפו פלאגים ב 40000 - הגיוני? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

🫣

בפוקוס שלי זה היה כל 60 אלף ובמכוניות ישנות יותר כל 90 אלף...

 

דבר נוסף - במהלך נסיעת מבחן הרגשתי רעידות מקדימה בזמן לחיצה על הברקסים. יש מצב שזה מצלחות לא ישרות? 

 

מחר לוקח את האוטו לבדיקה, אעדכן מה הממצאים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליסינג פרטי, נהג יחיד ; קודם כל הייתי מבקש לדבר עם אותו הנהג היחיד... לוודא מולו את הסיפור של הרכב. רק משם ממשיך. 

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינתם הם לא נותנים פרטים של לקוחות - פרטיות וכאלה. נוח להם להסתתר מאחורי זה.

יש הסטוריית טיפולים בזמן (כולה 2 טיפולים עד עכשיו והיום הרכב נכנס לעוד טיפול כי עברה עוד שנה) במוסך מורשה, הכל מסודר.

 

הנה הבדיקה - 

image.thumb.png.03ddc7ffc05f06ab2ad45820123cae6a.png

 

נקודות מרכזיות (לדעתי הלא מלומדת) -

* חסר קצת שמן במנוע - הבודק הסביר את זה שהרכבים עם טורבו "אוכלים" יותר שמן מהרגיל וגם ככה הגיע הזמן לטיפול וצריך להחליף שמן, אז זאת לא בעיה. האמנם? אגב רעש - לא שמעתי משהו מיוחד, המנוע עובד חלק גם בסרק וגם בנסיעה.

* הבודק אמר שיש להחליף את נוזל הקירור - גם זה חדש לי, למה שברכב בן 3 שנים עם 44 אלף ק"מ יהיה נוזל קירור לא טוב? במיוחד באחד כזה שטופל במוסך מורשה?

* נזילת שמן מהגיר - הבודק הראה לי כשהאוטו היה על הליפט (חבל שלא צילמתי), היו סימנים של הזעה של שמן, לא ממש נזילה. אמר שיש לפרק ולבדוק, רוב הסיכויים שזה אטם.

 

באופן כללי, בלובינסקי טרייד מתחייבים לתקן את כל הליקויים האלה, וכן נותנים אחריות לשנה על המכלולים החשובים (מנוע, גיר, מערכת קירור, בלמים ועוד) - האם לדעתכם יש מה לחשוש? בסה"כ מאוד אהבנו את הרכב - הנתונים שלנו טובים (שנתון, ק"מ, איבזור, צורה חדשה, מחיר) והוא מאוד שמור בחוץ ובפנים, כמעט ללא שריטות. 

 

מצד שני, בתור אחד שמכר עכשיו רכב קצת ישן יותר (3.5 שנים) ועם יותר נסועה ולא היו בו בעיות בכלל, קצת לא ברור לי איך רכב שטופל במוסכים מורשים ולא נסע יותר מדי, יש בו בעיות כאלה? או שזה לא קריטי ואני סתם מתלונן? :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...