Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב 7 מקומות - התלבטויות


Olegis

פוסטים מומלצים

בתאריך 25.1.2024 בשעה 13:31, Olegis כתב:

 נראה שצריך לחפש דיזל - אין לי ניסיון עם זה, האם יש דברים שאני צריך לדעת? עלויות אחזקה \ טיפולים לעומת בנזין?

 

מה לגבי זה - מישהו?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

אז ככה - בינתיים אין החלטה. מלא התלבטויות.

הרעיון האחרון הוא - ללכת דווקא על משהו כמו 5008 משנתון מתקדם יותר, ראיתי מספר מודעות ביד2 על אקזמפלרים מ-2019/2020 מדגם פרמיום במחירים נוחים יחסית (בא לי על האיבזור שהדגם הזה מגיע איתו - התרגלתי למערכות בטיחות מתקדמות שיש לי בפוקוס). נראה לי מנוע 1600 בנזין.

לגבי המרחב בשורה השלישית - ישבתי ברכב הזה והוא הפתיע לטובה בקטע הזה. אני 186 והיה לי יחסית נוח - הרבה יותר מקודיאק או אאוטלנדר וטיפה פחות מסורנטו. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאוד ממליץ על ה 5008 דיזל. חפש שרשורים שלי.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההמלצה.

ראיתי שיש מנוע 1.5 ו-1.6 דיזל - מה ההבדלים? מה מומלץ?

 

ולגבי רמת גימור - למרות שהפרימיום קורצת לי מאוד (אני רגיל לאיבזור של הפוקוס שלי ויהיה לי קשה לוותר על בקרת שיוט אדפטיבית ותיקון אקטיבי של סטיה מנתיב), כנראה שצריך לחשוב בכיוון של האקטיב. בפרימיום יש חלון פנורמי שנוגס ממש חזק בגובה של התקרה בשורה השנייה - הילדים הגדולים שלי מאוד גבוהים (נושקים ל-180 והם רק בני 15) ואני חושש שזה יהיה להם גבולי. בכל מקרה, צריך ללכת לראות איזה אחת עם חלון כזה כדי להתרשם...

עריכה אחרונה על ידי Olegis
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי ממליץ על פורד אקספלורר.

אמנם תוותר על מערכות בטיחות מתקדמות התראה/שמירה על נתיב, אבל לא לגמרי כי כן יש בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על רכב חולף מאחור, חיווי שטח מת במראות, התראת התנגשות מקדימה.

מנגד אתה מקבל רכב מרווח ברמות, עם יחידת מיזוג אחורית נפרדת אחורית עם יציאות מהתקרה (הכי שווה בעיניי), מרווח אמיתי בשורה 3, בטח בהשוואה לכל מה שציינת עד כה, נוחות, כח ורייד מצויין, אהה ומערכת שמע ממש אחלה!

בעניין הגודל, נכון שהרכב בהמה אבל מתרגלים לגמרי וממש אפשר לחיות עימו גם בעיר.

 

לך תראה אחד למכירה, תעשה סיבוב ותתרשם. 

חיסרון זה לרדת בשנים כי המחיר שלהם יחסית גבוה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אקספלורר עם צריחת דלק של 1 ל5 עד 1 ל 7. ה 5008 עם צריכה משולבת של 1 ל 15.

מנוע ה 1.6 מגיע עם גיר אייסין 6 הילוכים וה1.5 עם אותו גיר, משודרג ל 8 הילוכים שהוא ממש סוכריה( EAT6 Vs EAT8). עד 2021 ה ACTIVE הגיע עם בלימה אוטונומית עד 80 קמש, התראת סטייה מובנית, ללא תיקון סטייה מנתיב, עם בק"ש רגילה. משם באמצע שנה למיטב זכרוני הגיע הדגם לאחר מתיחת הפנים (עם פסי הלד הניצבים מקדימה) עם כל הבטיחות האקטיבית המלאה בכל רמות הגימור. 

לא פעם הסעתי בו בנוחות מצויינת 4 מבוגרים ו 3 ילדים, רק תזכור שלא נשאר הרבה מקום למטען. ביומיום עם זוג וארבעה ילדים, מושב אחד אחורה נשאר מקופל ויש די והותר מקום לכל מטען רגיל לסופשים בחוץ וכד'.

בחופשות ארוכות בארץ הוספנו צ'ימיגג.

לדעתי יכנס לך מ 2021 באזור ה 130 אלף. 

שים לב שגם מנוע הבנזין 1.2 הוא לא פראייר בכלל, יש לי אותו בסיטרואן C4 המקבילה והוא מעמיס 6 נוסעים וציוד בלי שום בעיה. רק אם לוחצים לו, הוא פחות חסכוני בדלק לעומת ה 1.5 דיזל

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 23 שעות, ST12345 כתב:

אקספלורר עם צריחת דלק של 1 ל5 עד 1 ל 7. ה 5008 עם צריכה משולבת של 1 ל 15.

מנוע ה 1.6 מגיע עם גיר אייסין 6 הילוכים וה1.5 עם אותו גיר, משודרג ל 8 הילוכים שהוא ממש סוכריה( EAT6 Vs EAT8). עד 2021 ה ACTIVE הגיע עם בלימה אוטונומית עד 80 קמש, התראת סטייה מובנית, ללא תיקון סטייה מנתיב, עם בק"ש רגילה. משם באמצע שנה למיטב זכרוני הגיע הדגם לאחר מתיחת הפנים (עם פסי הלד הניצבים מקדימה) עם כל הבטיחות האקטיבית המלאה בכל רמות הגימור. 

לא פעם הסעתי בו בנוחות מצויינת 4 מבוגרים ו 3 ילדים, רק תזכור שלא נשאר הרבה מקום למטען. ביומיום עם זוג וארבעה ילדים, מושב אחד אחורה נשאר מקופל ויש די והותר מקום לכל מטען רגיל לסופשים בחוץ וכד'.

בחופשות ארוכות בארץ הוספנו צ'ימיגג.

לדעתי יכנס לך מ 2021 באזור ה 130 אלף. 

שים לב שגם מנוע הבנזין 1.2 הוא לא פראייר בכלל, יש לי אותו בסיטרואן C4 המקבילה והוא מעמיס 6 נוסעים וציוד בלי שום בעיה. רק אם לוחצים לו, הוא פחות חסכוני בדלק לעומת ה 1.5 דיזל

תרשה לי לתקן אותך:

מנוע 1.6 טורבו בנזין עם 165 כ״ס הוא עם 6 הילוכים(שווק עד סוף 2018)

מנוע 1.6 טורבו בנזין עם 180 כ״ס הוא עם 8 הילוכים(שווק החל מ2019)

מנוע 1.2 טורבו בנזין עם 130 כ״ס הוא עם 8 הילוכים

מנוע 1.6 טורבו דיזל עם 120 כ״ס הוא 6 הילוכים

מנוע 1.5 טורבו דיזל עם 130 כ״ס הוא עם 8 הילוכים

מנוע 2 ליטר טורבו דיזל עם 181 כ״ס עם 6 הילוכים

מנוע 2 ליטר טורבו דיזל עם 177 כ״ס עם 8 הילוכים

 

לי יש 5008 טורבו בנזין 1.6 עם 180 כ״ס בגרסת האקטיב משנת 2020, הרכב מאוד מאוד מרווח ומתאים לאנשים גבוהים(אני 2.07), אמנם הילדים שלי עדיין קטנים אבל נסענו לא מעט פעמים עם ההורים של אשתי והם באיזור ה1.80 ולא הייתה להם בעיה לשבת מאחורי.

 

שים לב שבגרסת ה1.6 טורבו בנזין ב2019 יש פנסי לד מלאים וזה לפני מתיחת הפנים, וב2021 ישנה את מתיחת הפנים ויש כמו מן ״ניבים״ כאלה מקדימה.

 

לדעתי הגרסאות האמינות יותר הן ה1.6 טורבו דיזל עם 120 כ״ס או ה1.6 טורבו בנזין עם 180 כ״ס.

גרסאות הדיזל 2 ליטר מאוד נדירות ומגיעות ברמת אבזור גבוהה יותר מהפרימיום שנקראת GT, על ההבדלים כנס ותקרא בicar.

 

אל תתקרב ל1.2 טורבו בנזין!!

 

נכנסתי עכשיו להסתכל מה יש ביד 2 ומצאתי את 4 האופציות האלה:

https://www.yad2.co.il/vehicles/item/s658401h

https://www.yad2.co.il/vehicles/item/epybl9ti

https://www.yad2.co.il/vehicles/item/1vln0ydp

https://www.yad2.co.il/vehicles/item/vkxzfg3b

נראה סבבה לגמרי ומחיר שנכנס בתקציב שלך.

נ.ב - אין לי שום קשר למוכרים.

עריכה אחרונה על ידי Jeka88
  • אהבתי 1

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות המפורטות.

כן, קראתי דברים לא טובים על מנוע 1.2 טורבו - לא מתכוון להתקרב לשם.

 

אני לא מכיר ניואנסים של מכוניות דיזל - מה הדברים המיוחדים שאני צריך לשים לב אליהם? בעיקר בהוצאות השוטפות - טיפטלים, ביטוחים, רישוי, עלויות דלק וכו'.

 

כרגע אני נוטה לכיוון של 1.6 טורבו בנזין עם 180 כ"ס. בין היתר מצאתי את הרכב הזה - https://www.yad2.co.il/vehicles/item/09kist1u , רמת גימור אקטיב. כלומר, ללא החלון הפנורמי שמקטין את מרווח הראש בשורה השנייה ומגיע עם מערכות בטיחות אקטיביות (נראה בתמונות אחרי מתיחץ פנים).

 

פורד אקספלורר ושברולט טראוורס כרגע פחות בפוקוס - אחרי קצת מחשבה, הרכבים האלה פשוט גדולים מדי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם 4 ילדים , תאומים בני 12 , 6 ו 5.

היינו עם אאוטחנדר ועברנו לקודיאק 2020.

הקודיאק הרבה יותר מרווחת בשורה השניה והשלישית.

אני מאוד מרוצה מהרכב .

הייתי שוקל במקומך גם את הקיה קרניבל החדשות למרות שהם יקרות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישבתי ב-2-3 קודיאקים שראיתי במגרשים (לפני כשבועיים עשינו סיבוב בגלילות) - השורה השלישית מאוד צפוצה ולרכב יש תחושה מאוד "פשוטה", פלסטיקית וקודרת. לא אהבתי בכלל.

ב-5008 יש יותר מקום - כנראה שעל חשבון הבגאז'. היא גם זולה משמעותית מקודיאק.

 

קרניבל - אני אישית בעד, אבל האישה לא רוצה צורה של מיני-וואן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 18.2.2024 בשעה 10:07, Jeka88 כתב:

 

תרשה לי לתקן אותך:

מנוע 1.6 טורבו דיזל עם 120 כ״ס הוא 6 הילוכים

מנוע 1.5 טורבו דיזל עם 130 כ״ס הוא עם 8 הילוכים

 

קודם כל אני לא מרשה לאף אחד לתקן אותי...(:-

אם כבר, " תרשה לי להוסיף על דבריך" ...דיברתי על שני דגמי הדיזל שהיו לי, ה 1.6 מ 2018 וה 1.5 מ 2020. ותודה על העתקת אתר אחר לפורום, זה עוזר מאוד. 

דבר נוסף, אני לא מסכים לכל הטררם הזה סביב דגם ה 1.2 כי הבעיות שהיו למנוע הזה הם בדגמים ישנים. הדגם הזה בארץ רק מ 2020 וכפי הידוע לי כבר בתקופת האחריות בוצעה החלפת רצועת תזמון לרכבים עם המנועים הללו. ההיפך, לדעתי זה אחלה VFM !

 

בכל מקרה ה 5008 הוא הבחירה שלי, דיזל או בנזין- לא קריטי

בתאריך 18.2.2024 בשעה 10:07, Jeka88 כתב:

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ST12345
  • רעיון טוב! 2

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 17.2.2024 בשעה 11:08, ST12345 כתב:

אקספלורר עם צריחת דלק של 1 ל5 עד 1 ל 7. ה 5008 עם צריכה משולבת של 1 ל 15

אויש נו באמת, מה זה "משולבת"? באיזה תוואי? כמה הרגל כבדה? מה התמהיל המשולב? 50/50? תוואי הררי?

אולי הדיזל מגיעה לזה, הטורבו בנזין אין מצב!

לגבי האקספלורר, בנסיעה בינעירונית רגועה אפשר לחלץ גם 1 ל 8.5/9.

בעיר אכן 1 ל 5. אבל זה כבר רכב אמיתי ל 7 ולא ה 5+2 שמנסים להתיימר ובפועל צפופים מאוד ב 2 האחוריים בלי תא מטען רבע אפקטיבי למרות שדווקא הסקודיאק משאיר איזה ניחוח תא מטען.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן בקודיאק יש בגאז' לא רע גם כשהשורה השלישית פתוחה. בסורנטו יש יותר וב-5008 יש פחות. 

בפורד יש הרבה יותר - אבל זאת כבר חיה אחרת לגמרי. הגודל קצת מרתיע אותנו, בעיקר את האישה :-)

ב-5008 יש 3 מושבים אמיתיים בשורה השניה, ככה שאפשר לשים שם 3 ילדים ועוד אחד מאחורה ולקבל מושב אחד כדי להרוויח עוד טיפה בגאז'. 

 

מבחינת צריכת דלק - האוטו הזה צפוי להיות זה שמשתמשים בו בעיקר בסופי שבוע בנסיעות בינעירוניות בתפוסה של 6 אנשים וקצת ציוד. לטיולים וכאלה - אז הצריכה העירונית לא ממש מעניינת. ועדיין - 1 ל-9 מחוץ לעיר נשמע קשוח...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...